Zadejte své uživatelské jméno nebo e-mail. Pošleme vám e-mail s pokyny, jak obnovit heslo. Pokud jste zapomněli své uživatelské jméno, neobdrželi jste e-mail k obnovení hesla nebo potřebujete pomoc, kontaktujte náš tým podpory.
Pokud jste zadali správný e-mail z naší databáze, odpovíme vám…
Můžete požádat o nový účet zasláním svých údajů lokální pobočce Kyocera. Po schválení vám zašleme dočasné heslo.
Moje Kyocera
Všechny podniky se snaží zvýšit efektivitu a najít způsob, jak předběhnout konkurenci. Přesto je nevysvětlitelné, že mnoho organizací neví, jak toho dosáhnout. S příchodem Content Services, nejnovějšího technologického vývoje v oblasti řešení pro správu obsahu, musí firmy jednat rychle, aby získaly konkurenční výhodu dříve, než jim celý trh otevře oči a zjistí, kolik toho může nabídnout.
Je šokující, že tuto technologii zná pouze jedna z pěti firem. Mezi menšími a středními podniky je tento podíl ještě nižší - pouze 22 % z nich zná tuto terminologii. To představuje významnou příležitost.
Firmy se musí především snažit vzdělávat v tom, co je k dispozici. Tyto technologie jsou zjevně málo známé, ale mohou svým uživatelům mnoho nabídnout. S tím, jak se stanou běžnějšími, poroste jejich znalost a povědomí o nich, ale získání těchto znalostí spíše dříve než později dává organizacím příležitost získat náskok před ostatními.
Obsahové služby jsou nejnovějším průlomem v oblasti řešení pro správu obsahu. Jedná se o souhrn nejnovějších služeb a mikroslužeb, které firmám umožňují dosáhnout úrovně efektivity, jež může firmu posunout na vyšší úroveň.
Navíc se tyto služby mohou uplatnit v jakémkoli typu společnosti libovolné velikosti a také v kterémkoli oddělení nebo pracovní skupině v rámci organizace. Obsahové služby mají silnou schopnost integrace prostřednictvím konektorů a databází umožňující systému pracovat napříč týmy a oblastmi a zpracovávat různé druhy informací a dat.
Hlavní úloha, kterou Content Services mají, spočívá v zefektivnění pracovních postupů a automatizaci procesů, jako je zachycování a označování dat. Zatímco v současné době může mít podnik specializovaný tým správců, služby Content Services mohou automaticky přijímat informace, zachycovat důležitá data a vkládat je do jiného softwaru nebo je doručovat přímo do schránky příslušného pracovníka.
Ukládání všech dat na jednom místě umožňuje společnostem odstranit mnoho papírových dokumentů. Tím také získá možnost zlepšit mobilitu pracovní síly. Rozvoj mobilních aplikací a vzdáleného přístupu umožňuje pracovníkům být na cestách, a přesto mít plný přístup ke všem svým souborům.
Pouze 22 % organizací zná obsahové služby. Pro IT odborníky a pracovníky v oblasti technologií není žádným tajemstvím, že ti, kteří jsou prvními osvojiteli a vrhají se do nových technologií jako první, mají často potenciál získat nejvíce. Na základě efektivity, kterou obsahové služby nabízejí, si firmy mohou vytvořit konkurenční výhodu mnohem dříve, než jejich konkurenti začnou o implementaci vůbec uvažovat.
Známější technologií ve stejné oblasti je Enterprise Content Management (ECM), přesto o tomto řešení ví stále jen 27 % firem. Trh se však nyní od ECM vzdaluje. Dříve byl považován za řešení všech problémů na pracovišti, ale nyní posloužil Content Services jako další krok, který jde při řešení problémů ještě o kousek dál.
To, co musí podniky udělat, je být odvážný. Tyto technologie nejsou náladové ani nepředvídatelné a nepředstavují hrozbu pro jejich provoz. Pokud něco, tak právě naopak tím, že svými přísnými bezpečnostními opatřeními snižují rizika. Zapojení se do procesu na počátku musí být prioritou pro firmy, které chtějí z rozmachu nových technologií skutečně profitovat.
Vzhledem k tomu, že devět z deseti podniků přiznalo, že v příštích 12 měsících zvažuje investici do řešení pro správu obsahu, musí se všichni odborníci a osoby s rozhodovací pravomocí snažit získat více informací o tom, co je na trhu k dispozici. Služby pro správu obsahu jsou sice nejnovějším trendem, ale doprovází je i řešení typu ECM a Document Management. Rozhodnutí, která z těchto technologií je ideálním nástrojem k překonání obchodních výzev, může být rozdílem mezi tím, zda se firma stane průkopníkem na svém trhu, nebo zda zůstane v pozadí.
Přečtěte si celou studii, včetně zajímavých postřehů a analýzy současného stavu digitální transformace v Evropě v roce 2019 a předpovědí do budoucna. Pronikněte do podrobností o tom, jak společnosti v šesti vyspělých evropských ekonomikách využívají nejnovější technologie k digitalizaci svých pracovišť.
Klíčem k úspěchu v moderním podnikatelském prostředí je použití správné technologie k získání hodnoty z dat.