• Změnit jazyk
    Změnit zemi

    Automatizace: Budoucnost práce

    Posun vývoje pracoviště pomocí automatizační technologie.
    doctor

    Ještě před 100 lety se o počítači inovátorům a vynálezcům ani nesnilo. Dnes si lze jen těžko představit, jak by se lidstvo obešlo bez digitální technologie, která je tak silně integrována do našeho každodenního života, což platí i pro náš pracovní život.

    Díky internetu věcí (IoT), umělé inteligenci a strojovému učení je toto propojení ještě silnější, automatizace procesů na pracovišti je nevyhnutelná. To s sebou přináší vyšší efektivitu a produktivitu způsobu, jakým podniky zachycují, ukládají a vyhledávají dokumenty, což vede k ziskovějšímu provozu.

    Na poli automatizace nyní dominují nástroje, jako jsou Content Services, které poskytují služby, jež se postarají o úkoly od samotného zachycení, po přijetí informací, až po jejich doručení do integrovaného podnikového systému nebo do schránky určeného odborníka.

     

    Klíč k úspěšné správě dokumentů

    Aby byl moderní podnik úspěšný, je integrace nových technologií nezbytná. Podniky se musí více než kdy jindy přizpůsobovat změnám v profesním prostředí a na trhu. Pokud firma odmítá držet krok s dobou, může zaostávat za konkurencí.

    Ze studie Kyocera Document Solutions Europe's Business Digitalisation in Europe Outlook 2019 vyplynulo, že devět z deseti firem plánuje v příštích 12 měsících investovat do řešení pro správu dokumentů. Všechny firmy, které otálejí déle, riskují, že propásnou šanci být včasným uživatelem, která již pomalu mizí.

    Přitom existuje dobrý důvod, proč by o tom firmy měly uvažovat. Inovativní nástroje a software jsou navrženy tak, aby optimalizovaly pracovní postupy. To šetří čas i peníze, umožňuje efektivnější alokaci zdrojů a odstraňuje z obchodních procesů podřadné, únavné úkoly. Místo toho se mohou vyškolení a kvalifikovaní odborníci věnovat složitějším úkolům, místo aby vykonávali úkoly, o které by se mohlo snadno postarat řešení pro správu obsahu.

    man and woman

    Definování strategie automatizace

    Zatímco více než třetina společností již zařadila automatizaci pracovních postupů mezi své klíčové strategické cíle, dalších 25 % automatizovalo některé vysoce prioritní úkoly, ale nemá jasné plány do budoucna týkající se automatizace. Bez jasně definovaného plánu společnosti riskují, že při přechodu na automatizaci v rámci širší strategie digitální transformace podniknou nesprávné kroky.

    Ze studie společnosti Kyocera jasně vyplývá, že neexistuje jednotný přístup k provedení takového přechodu. Celkem 35 % společností uvedlo, že o automatizaci se rozhoduje postupně, přičemž vedení zaujímá stanovisko a rozhodnutí realizuje v rámci celé organizace. Téměř stejný podíl 33 % však prozradil, že jejich organizace rozhoduje o automatizaci po jednotlivých odděleních.

    Ani jeden z těchto přístupů není lepší nebo horší než druhý. Celopodniková strategie zajišťuje plnou integraci napříč podnikem a zaručuje snadnější spolupráci a koordinaci. Každé jednotlivé oddělení se rozhoduje samo a vybírá si řešení, které nejlépe odpovídá jeho specifickým potřebám.


    Výhody pro podniky všech velikostí

    Mnoho malých podniků se může cítit znepokojeno, pokud jde o digitalizaci a automatizaci, a domnívají se, že je to něco, co je v dosahu pouze velkých nadnárodních organizací. To se odráží v tom, že prvními osvojiteli této technologie byly především větší společnosti, neboť 72 % společností s více než 500 zaměstnanci automatizovalo většinu svých procesů, zatímco u menších společností a svobodných povolání to bylo jen 41 %.

    Menší podniky by se však neměly nechat odradit. V situaci, kdy jsou zdroje a rozpočty omezené, mohou tyto organizace získat nejvíce. Je jen otázkou času, kdy tyto malé podniky začnou dohánět náskok, protože budou následovat příklad těch, kteří se v této oblasti již pohybují na začátku. Za pozornost stojí rozdíl ve zvažování nákupu, kdy 43 % malých podniků uvedlo, že budou zvažovat novou investici, ve srovnání se 70 % větších podniků, což naznačuje, že mnoho malých firem je stále zdrženlivých.

    Přestože digitální revoluce pracoviště stále probíhá a automatizace se pro mnoho podniků může jevit jako výzva, organizace všech velikostí stále častěji identifikují výhody, které automatizace a optimalizace pracovních postupů nabízí. S ohledem na to se zdá, že automatizace pracoviště je trend, který bude v následujících letech jen nabírat na obrátkách.

    tablet

    Stáhněte si studii Kyocera - Digitalizace podnikání v Evropě 2019.

    Přečtěte si celou studii, včetně zajímavých postřehů a analýzy současného stavu digitální transformace v Evropě v roce 2019 a předpovědí do budoucna. Pronikněte do podrobností o tom, jak společnosti v šesti vyspělých evropských ekonomikách využívají nejnovější technologie k digitalizaci svých pracovišť.

    Obsahové služby podporují digitální transformaci

    Klíčem k úspěchu v moderním podnikatelském prostředí je použití správné technologie k získání hodnoty z dat.

    • Tři hlavní výzvy v digitálním věku

      Podniky, které personalizují svůj tištěný obsah, mohou dosáhnout vyšších příjmů a ušetřit čas i peníze.

    • Získání výhody: Co jsou obsahové služby?

      Mnoho podniků si stále neuvědomuje řadu výhod, které přináší integrace obsahových služeb na pracovišti.

    • Rozhovor s odborníkem Kyocera, Michaelem Powellem

      Nahlédněte do studie společnosti Kyocera Document Solutions Europe - Digitalizace podnikání v Evropě.

    Soubory cookie a Vaše soukromí

    Používáme esenciální soubory cookie, abychom usnadnili a zefektivnili interakce s naším webem, statistické soubory cookie, abychom lépe porozuměli tomu, jak se náš web používá, a marketingové soubory cookie, které vám přizpůsobují reklamu. Předvolby cookie můžete vybrat pomocí níže uvedeného tlačítka „Předvolby“ nebo vybrat „Souhlasím“ a pokračovat se všemi soubory cookie.

    Předvolby souborů cookie

    Používáme cookies, abychom se ujistili, že naše webové stránky fungují správně, nebo příležitostně poskytujeme službu na Vaši žádost (například správu Vašich preferencí cookies). Tyto cookies jsou vždy aktivní, pokud nenastavíte v prohlížeči, aby je blokoval. To může bránit některým částem webu, aby pracovali správně.

    Tyto soubory cookie nám umožňují měřit a zlepšovat výkon našich webových stránek.

    Tyto cookies se ukládají pouze v případě, že s tím souhlasíte. Pomocí marketingových cookies sledujeme, jak kliknete a navštívíte naše webové stránky, abychom Vám ukázali obsah na základě Vašich zájmů a taky personalizovanou reklamu. V současné době tyto cookies nepřijímáte. Pokud je chcete přijímat, zaškrtněte toto políčko.