Změnit jazyk
Změnit zemi

Tři hlavní výzvy pro podniky v digitálním věku

Podniky, které personalizují svůj tištěný obsah, mají vyšší příjmy a šetří čas i peníze.
girl tablet

Moderní podnikatelské prostředí podporuje exponenciální růst firem, ale i na místní úrovni se objevují překážky. Každodenní problémy se mohou brzy stát překážkou dalšího rozvoje, pokud nejsou účinně řešeny.

Naštěstí pro ně je tu technologie, která jim pomůže. Řešení, jako jsou obsahové služby, umožňují firmám odstranit problémy, které se mohou ukázat jako obtížně překonatelné na každodenní bázi. Content Services zejména zmírňují tlak na papírovou dokumentaci, která představuje tři ze šesti hlavních identifikovaných problémů organizace.

Tisíce společností z celé Evropy se zúčastnily studie, která tvoří výhled společnosti Kyocera Document Solutions Europe na digitalizaci podnikání v Evropě v roce 2019, a poskytly tak přehled o tom, jak jim strategie digitální transformace mohou pomoci překonat obtíže. Toto jsou klíčové poznatky...

1. Potíže s ukládáním dokumentů

Informace jsou pro firmy neocenitelné. Některé typy dat je třeba uchovávat, aby bylo možné se poučit z výkonnosti a zlepšovat se, zatímco jiné druhy informací je třeba chránit a uchovávat kvůli zákonným povinnostem, jako je obecné nařízení Evropské unie o ochraně osobních údajů.

To s sebou nese značné náklady. Firmy musí počítat nejen s náklady na kartotéky, v nichž se ukládají dokumenty, nebo na online úložný prostor v cloudu či na serveru, ale také s náklady na další prostor, který zabírají v kancelářích. To představuje problém pro 28 % společností, které přiznávají, že jim chybí fyzický prostor, který potřebují k uložení veškeré dokumentace.

To je samo o sobě velkým problémem, ale vede to také k řetězovým efektům. Ve studii společnosti Kyocera 17 % organizací přiznalo, že mají jen velmi malou nebo žádnou mobilitu dokumentů, což představuje velkou překážku pro efektivitu, pokud a když zaměstnanci musí opustit kancelář. Vzhledem k tomu, že se tato situace stává stále běžnější díky mezinárodnímu pracovnímu prostředí a nárůstu přístupů, jako je práce z domova a přenášení vlastních zařízení (BYOD), je potřeba mobilní efektivity důležitější než kdy jindy.

man thinking

2. Vyhledání požadovaných dat

Studie navíc odhalila, že 16 % podniků přiznalo, že se ocitlo v nepříjemné situaci, kdy se jim nedařilo najít správné informace. To vede ke značnému plýtvání časem zaměstnanců, kteří místo toho, aby pracovali na náročných úkolech a plně využívali své schopnosti, ručně prohledávají soubory a složky, ať už digitální nebo papírové.

V mnoha případech nalezením potřebných dat dilema nekončí, neboť 28 % podniků se dostalo do situace, kdy dvojím kliknutím na soubor ukončilo vyhledávání, aby zjistilo, že se jedná o nekompatibilní formát a k datům se nedostane. To znamená velké náklady pro podniky, jejichž zaměstnanci ztrácejí čas zdlouhavým prohledáváním souborů a složek, a to jak digitálních, tak papírových, místo aby využili svých schopností a pomohli firmě k pokroku.

Pro organizace, které chtějí snížit své náklady a zvýšit efektivitu, je to rychlý způsob, jak zvýšit produktivitu. Po implementaci řešení, jako jsou Content Services, lze tento promarněný čas z procesů snadno odstranit a výrazně zefektivnit pracovní postupy.

 

3. Získejte si své zaměstnance

Lidé se bojí změn. Zavádění nových technologií na pracovišti často stačí k tomu, aby si pracovníci kousali nehty strachem z neznámého. Podle studie se totiž celých 28 % podniků domnívá, že odpor uživatelů je hlavní překážkou při zavádění nových inovativních technologií.

Částečně je však tento problém způsoben také formou, jakou se nové technologie zavádějí. Strach z neznámého znamená, že špatná komunikační strategie může způsobit problémy s neochotou odborníků přizpůsobit své pracovní postupy.
"Pro společnosti je klíčové, aby prošly řádným procesem řízení změn, který zdůrazní, proč se systém vyplatí a jak pomůže při dosahování strategických cílů a umožní společnosti prosperovat," vysvětluje Michael Powell, odborník na softwarové produkty a řešení Kyocera Document Solutions Europe.

Pokud se tento postup dobře realizuje, mohou společnosti dosáhnout toho, že jejich zaměstnanci nové produkty přijmou a budou je chtít co nejvíce využívat k zefektivnění svých pracovních postupů. 

Mnohé z těchto problémů lze snadno překonat osvojením správné technologie. Není to však tak jednoduché, jako pořízení hardwaru nebo softwaru. Místo toho musí firmy naplánovat kompletní strategii digitální transformace, aby mohly přechod k digitalizaci a automatizaci provést efektivně. Při sledování jasné cesty k efektivitě mohou firmy výrazně získat a snadno překonat své největší obavy.

hand tablet

Stáhněte si výhled společnosti Kyocera na digitalizaci podnikání v Evropě 2019

Přečtěte si celou studii, včetně zajímavých postřehů a analýzy současného stavu digitální transformace v Evropě v roce 2019 a předpovědí do budoucna. Pronikněte do podrobností o tom, jak společnosti v šesti vyspělých evropských ekonomikách využívají nejnovější technologie k digitalizaci svých pracovišť.

Obsahové služby podporují digitální transformaci

Klíčem k úspěchu v moderním podnikatelském prostředí je použití správné technologie k získání hodnoty z dat.

  • Automatizace: Budoucnost práce

    Pracoviště se díky moderním technologiím mění k lepšímu.

  • Získání výhody: Co jsou obsahové služby?

    Mnoho podniků si stále neuvědomuje řadu výhod, které přináší integrace obsahových služeb na pracovišti.

  • Odborný pohled na digitalizaci podnikání v Evropě

    Nahlédněte do studie společnosti Kyocera Document Solutions Europe Digitalizace podnikání v Evropě.

Soubory cookie a Vaše soukromí

K zajištění správného fungování našich webových stránek používáme nezbytné soubory cookie. Statistické soubory cookie nám pomáhají lépe porozumět tomu, jak jsou naše webové stránky používány, a marketingové soubory cookie nám umožňují lépe přizpůsobit obsah návštěvníkům našich webových stránek. Své preference souborů cookie můžete zvolit pomocí tlačítka „Preference“ níže, nebo zvolte možnost „Přijmout všechny soubory cookie“ pro pokračování se všemi soubory cookie. Výběrem možnosti „Přijmout všechny soubory cookie“ souhlasíte s ukládáním těchto souborů cookie do vašeho zařízení. Tyto soubory cookie můžete odmítnout výběrem možnosti „Přijmout pouze nezbytné soubory cookie“; v takovém případě nám dovolíte ukládat do vašeho zařízení pouze ty soubory cookie, které jsou nezbytné pro správné zobrazení našich webových stránek.

Předvolby souborů cookie

Pole je povinné

Používáme cookies, abychom se ujistili, že naše webové stránky fungují správně, nebo příležitostně poskytujeme službu na Vaši žádost (například správu Vašich preferencí cookies). Tyto cookies jsou vždy aktivní, pokud nenastavíte v prohlížeči, aby je blokoval. To může bránit některým částem webu, aby pracovali správně.

Pole je povinné

Tyto soubory cookie nám umožňují měřit a zlepšovat výkon našich webových stránek.

Pole je povinné

Tyto cookies se ukládají pouze v případě, že s tím souhlasíte. Pomocí marketingových cookies sledujeme, jak kliknete a navštívíte naše webové stránky, abychom Vám ukázali obsah na základě Vašich zájmů a taky personalizovanou reklamu. V současné době tyto cookies nepřijímáte. Pokud je chcete přijímat, zaškrtněte toto políčko.