Zadejte své uživatelské jméno nebo e-mail. Pošleme vám e-mail s pokyny, jak obnovit heslo. Pokud jste zapomněli své uživatelské jméno, neobdrželi jste e-mail k obnovení hesla nebo potřebujete pomoc, kontaktujte náš tým podpory.
Pokud jste zadali správný e-mail z naší databáze, odpovíme vám…
Můžete požádat o nový účet zasláním svých údajů lokální pobočce Kyocera. Po schválení vám zašleme dočasné heslo.
Moje Kyocera
Organizace je klíčem k dosažení produktivního finančního a účetního řízení, ale odborníkům často chybí nástroje, které jim mohou pomoci optimalizovat výkon. Taková řešení jsou nezbytná k zajištění toho, aby každá platba byla provedena včas, všechny faktury zaslány a sledovány a následně snadno dohledatelné.
Úspora času, který finanční odborníci tráví administrativními úkoly, jako je vyhledávání dokumentace nebo zadávání údajů, je cílem pro každou společnost, která chce zvýšit produktivitu a umožnit manažerům, aby svým zaměstnancům mohli zadávat důležitější úkoly.
Automatizace umožňuje technologii převzít a pracovat na těchto úkolech. Nejen že se tak snižuje pracovní vytížení zaměstnanců, ale také jim pomáhá nalézt nové metody ke zvýšení efektivity práce. Například automatizace účetních systémů umožňuje spolehlivější a přesnější oběh přijatých faktur ve firmě.
Každý finanční profesionál bude usilovat o to, aby investice do digitální transformace skutečně pomohla optimalizovat administrativní procesy a zaručila se tak její návratnost.
Omezení používání papíru je jedním z klíčových způsobů, jak mohou finanční oddělení optimalizovat svou práci, vyhnout se zmatkům, snížit časové ztráty a pomoci životnímu prostředí. Digitalizací účetních systémů se hromady dokumentů stanou minulostí a informace jsou snadno dostupné v digitálním systému.
Zajištění přísného zabezpečení ve finančním odvětví je věc, kterou firmy
nesmí v digitálním věku podcenit.