Změnit jazyk
Změnit zemi

Automatizace v pojišťovnictví je budoucnost

Digitální transformace je pro firmy v pojišťovnictví nezbytná.
kolega kreslí na sklo diagram pro dalšího kolegu

Pojišťovnictví je jedno z odvětví s obrovským množstvím papírové dokumentace. S příchodem nové inovativní technologie se to může stát minulostí.

Mnoho firem stále neví, jak s automatizací začít. Takový projekt zahrnuje zavedení nejnovějších technologií, které pomáhají najít nové způsoby, jak zefektivnit postupy a nabídnout zákazníkům nové či vylepšené služby.

Digitalizací dokumentace a administrativy firmy rychle uvidí dopad, který tyto investice mohou mít nejen na jejich náklady a zisky, ale také na hodnocení spokojenosti svých zákazníků. Optimalizační řešení jsou klíčovým výhledem do budoucnosti díky jisté návratnosti investic a základem pro udržitelný dlouhodobý růst a vývoj firmy.

M-Files: Pokročilý Document Management System

Komplexní přehled informací o M-Files naleznete na našem samostatném webu.
muž vysvětluje formulář kolegyni

Jednou z největších výzev, kterým mohou pojišťovny čelit, jsou zastaralé pojišťovací procesy, vyžadující velké množství papírové dokumentace. Digitalizace slouží k urychlení modernizace více než kdykoli předtím. Firmy zjistily, že až 80% pohledávek lze podepsat automatizovanými technologickými řešeními, což snižuje pracovní zátěž cenných zaměstnanců, kteří se tak mohou soustředit na důležitější úkony.

Tato technologie také poskytuje pojišťovacím společnostem nové příležitosti ke zlepšení služeb zákazníkům, což je klíčový faktor pro udržení a přilákání nových klientů. Přepážkoví pracovníci budou moci okamžitě vyhledat příslušnou dokumentaci a ihned s klientem konzultovat jejich požadavky.

Tyto dva příklady ukazují jen některé způsoby, jak mohou pojišťovny zefektivnit provoz a snížit náklady. Zároveň tak zvýší ziskovost díky kvalitnější nabídce služeb pro klienty. Firmy, které uvažují investici do digitalizace, mohou výrazně zefektivnit svůj provoz.

Jak může digitalizace ovlivnit pojišťovací firmy

Pojišťovnictví se mění, protože firmy využívají technologie ke zjednodušení a zefektivnění procesů.

  • Organizujte postupy zpracování žádostí

    Organizujte postupy zpracování žádostí

    V pojišťovnách je nezbytné, aby se žádosti a související dokumenty zpracovávaly bezpečně. Document Management System zajišťuje, že tomu tak je, a také pomáhá zjednodušit způsob, jakým společnost zpracovává dokumentaci. Zejména vyhledávací funkce se rychle stává nezbytnou, protože umožňuje profesionálům v zákaznickém servisu nebo v jiných oblastech, jako jsou likvidátoři pohledávek, přístup k veškeré relevantní dokumentaci pouhými několika kliknutími.

    Organizujte postupy zpracování žádostí
    Organizujte postupy zpracování žádostí

    Document Management System může zajistit bezpečné nakládání s dokumenty.

  • Usnadněte obchod s třetími stranami

    Usnadněte obchod s třetími stranami

    V pojišťovnictví firmy často spolupracují s třetími stranami při řešení určitých částí procesu. Optimalizační nástroje umožňují zjednodušit a digitalizovat postup. Například příval nových zákazníků a smluv může být snadný úkol poskytnutím sjednocené digitální platformy pro všechny zaměstnance.

    Usnadněte obchod s třetími stranami
    Usnadněte obchod s třetími stranami

    Komunikace mezi společností a dodavateli lze zlepšit pomocí optimalizačních nástrojů.

  • Usnadněte si dodržování předpisů (compliance)

    Usnadněte si dodržování předpisů (compliance)

    Pojišťovací poradci musí mít požadované certifikace a osvědčení. Dohled
    lze snadno automatizovat pomocí optimalizačních nástrojů, čímž se snižuje
    riziko pokut. Platforma automaticky zjišťuje data vypršení platnosti a může
    zasílat upomínky, aby zajistila, že všichni odborníci a týmy správy jsou plně
    informováni o této skutečnosti. 

    Usnadněte si dodržování předpisů (compliance)
    Usnadněte si dodržování předpisů (compliance)

    Dodržování předpisů v pojišťovnách lze automatizovat pomocí optimalizačních nástrojů.

colleagues working on laptop

Budoucnost správy obsahu

Způsob, jakým firmy spravují svůj obsah, se začíná měnit.

Soubory cookie a Vaše soukromí

Používáme esenciální soubory cookie, abychom usnadnili a zefektivnili interakce s naším webem, statistické soubory cookie, abychom lépe porozuměli tomu, jak se náš web používá, a marketingové soubory cookie, které vám přizpůsobují reklamu. Předvolby cookie můžete vybrat pomocí níže uvedeného tlačítka „Předvolby“ nebo vybrat „Souhlasím“ a pokračovat se všemi soubory cookie.

Předvolby souborů cookie

Používáme cookies, abychom se ujistili, že naše webové stránky fungují správně, nebo příležitostně poskytujeme službu na Vaši žádost (například správu Vašich preferencí cookies). Tyto cookies jsou vždy aktivní, pokud nenastavíte v prohlížeči, aby je blokoval. To může bránit některým částem webu, aby pracovali správně.

Tyto soubory cookie nám umožňují měřit a zlepšovat výkon našich webových stránek.

Tyto cookies se ukládají pouze v případě, že s tím souhlasíte. Pomocí marketingových cookies sledujeme, jak kliknete a navštívíte naše webové stránky, abychom Vám ukázali obsah na základě Vašich zájmů a taky personalizovanou reklamu. V současné době tyto cookies nepřijímáte. Pokud je chcete přijímat, zaškrtněte toto políčko.