Zadejte své uživatelské jméno nebo e-mail. Pošleme vám e-mail s pokyny, jak obnovit heslo. Pokud jste zapomněli své uživatelské jméno, neobdrželi jste e-mail k obnovení hesla nebo potřebujete pomoc, kontaktujte náš tým podpory.
Pokud jste zadali správný e-mail z naší databáze, odpovíme vám…
Můžete požádat o nový účet zasláním svých údajů lokální pobočce Kyocera. Po schválení vám zašleme dočasné heslo.
Moje Kyocera
Pojišťovnictví je jedno z odvětví s obrovským množstvím papírové dokumentace. S příchodem nové inovativní technologie se to může stát minulostí.
Mnoho firem stále neví, jak s automatizací začít. Takový projekt zahrnuje zavedení nejnovějších technologií, které pomáhají najít nové způsoby, jak zefektivnit postupy a nabídnout zákazníkům nové či vylepšené služby.
Digitalizací dokumentace a administrativy firmy rychle uvidí dopad, který tyto investice mohou mít nejen na jejich náklady a zisky, ale také na hodnocení spokojenosti svých zákazníků. Optimalizační řešení jsou klíčovým výhledem do budoucnosti díky jisté návratnosti investic a základem pro udržitelný dlouhodobý růst a vývoj firmy.
Jednou z největších výzev, kterým mohou pojišťovny čelit, jsou zastaralé pojišťovací procesy, vyžadující velké množství papírové dokumentace. Digitalizace slouží k urychlení modernizace více než kdykoli předtím. Firmy zjistily, že až 80% pohledávek lze podepsat automatizovanými technologickými řešeními, což snižuje pracovní zátěž cenných zaměstnanců, kteří se tak mohou soustředit na důležitější úkony.
Tato technologie také poskytuje pojišťovacím společnostem nové příležitosti ke zlepšení služeb zákazníkům, což je klíčový faktor pro udržení a přilákání nových klientů. Přepážkoví pracovníci budou moci okamžitě vyhledat příslušnou dokumentaci a ihned s klientem konzultovat jejich požadavky.
Tyto dva příklady ukazují jen některé způsoby, jak mohou pojišťovny zefektivnit provoz a snížit náklady. Zároveň tak zvýší ziskovost díky kvalitnější nabídce služeb pro klienty. Firmy, které uvažují investici do digitalizace, mohou výrazně zefektivnit svůj provoz.
Způsob, jakým firmy spravují svůj obsah, se začíná měnit.