Zadejte své uživatelské jméno nebo e-mail. Pošleme vám e-mail s pokyny, jak obnovit heslo. Pokud jste zapomněli své uživatelské jméno, neobdrželi jste e-mail k obnovení hesla nebo potřebujete pomoc, kontaktujte náš tým podpory.
Pokud jste zadali správný e-mail z naší databáze, odpovíme vám…
Můžete požádat o nový účet zasláním svých údajů lokální pobočce Kyocera. Po schválení vám zašleme dočasné heslo.
Obchodní portál: přístup určen pouze pro obchodní partnery Kyocera Document Solutions. Do Obchodního portálu se přihlásíte pomocí odkazu níže.
Každé oddělení vaší firmy má své zvláštní a specifické postupy a pracovní procesy. Našim individuálním přístupem dokážeme tato postupy a procesy popsat a následně pomoci vám implementovat vytvořenou automatizaci každodenních úkolů jednotlivých oddělení.
Automatizace zefektivňuje proces, minimalizuje chyby, předchází zpoždění a zaměstnanci se můžou soustředit na důležitější úkoly.
Automatizace obchodních procesů může urychlit služby, poskytnout prodejním týmům konkurenční výhodu, zjednodušit logistiku, snížit případné účetní chyby a zefektivnit zadávání zakázek.
Automatizace zvyšuje hodnotu Vašeho oddělení pro podnikání
Týmy potřebují výhodu v prodejní argumentaci a chytré způsoby jak urychlit obchodní proces.
Je čas se osvobodit od hromad papíru a nemít cenné informace uložené jen v hlavách klíčových pracovníků.
Finanční profesionálové tráví příliš dlouho náročnými administrativními úkoly.
Odstraněním zbytečného papírování bude mít oddělení více času a prostředků k zajištění nejvýhodnějších obchodů.