Zadejte své uživatelské jméno nebo e-mail. Pošleme vám e-mail s pokyny, jak obnovit heslo. Pokud jste zapomněli své uživatelské jméno, neobdrželi jste e-mail k obnovení hesla nebo potřebujete pomoc, kontaktujte náš tým podpory.
Pokud jste zadali správný e-mail z naší databáze, odpovíme vám…
Můžete požádat o nový účet zasláním svých údajů lokální pobočce Kyocera. Po schválení vám zašleme dočasné heslo.
Moje Kyocera
V případě reklamace se vždy nejdříve obraťte na místní oddělení podpory KYOCERA. Naši kolegové Vám rádi pomohou vyřešit vaše požadavky.
Většina produktů KYOCERA má nainstalované komponenty s dlouhou životností, jako je například tiskový válec, čímž pomáhají chránit životní prostředí a snižují náklady na tisk. KYOCERA na tyto komponenty obvykle nabízí volitelnou rozšířenou záruku.
Všechny podrobné záruční podmínky jsou součástí Všeobecných obchodních podmínek KYOCERA Document Solutions Czech, s.r.o..
Zajistěte si prodloužení standardní záruční doby a vyhněte se starostem s neočekávaným servisem tiskových zařízení.