Zadejte své uživatelské jméno nebo e-mail. Pošleme vám e-mail s pokyny, jak obnovit heslo. Pokud jste zapomněli své uživatelské jméno, neobdrželi jste e-mail k obnovení hesla nebo potřebujete pomoc, kontaktujte náš tým podpory.
Pokud jste zadali správný e-mail z naší databáze, odpovíme vám…
Můžete požádat o nový účet zasláním svých údajů lokální pobočce Kyocera. Po schválení vám zašleme dočasné heslo.
Moje Kyocera
Internetová éra s sebou přinesla více dat a informací než kdykoli předtím a je to jedna z největších výzev, kterým firmy čelí. Zatímco zákazníci mohou zadávat informace online a mnoho úkolů lze provádět digitálně, překvapivé množství organizací zaostává v digitalizaci svých procesů a spoléhá se na složky, kartotéky a stohy papírů.
V rámci digitalizace se zavádějí systémy správy dokumentů, aby mohly firmy denně zpracovat množství příchozích a odchozích informací. Takové nástroje jsou klíčovým prvkem transformačního plánu digitalizace, který umožní firmě správný chod v 21. století.
Tento druh plánování je nezbytný pro firmy, které se snaží zefektivnit své procesy a zlepšit efektivitu napříč firmou. Implementací nástrojů pro správu obchodního obsahu mohou firmy hodně získat a musí takové investice zvážit jako součást plánu digitalizace, který jim přinese řadu výhod.
Jednou z hlavních výhod systému správy dokumentů je zvýšení produktivity. Zaměstnanci už nebudou čekat na dokumenty, vše je automaticky odesláno systémem. Je možné sledovat a zaznamenávat každý přístup k dokumentu, což ještě více usnadňuje audit. S tolika způsoby zefektivnění procesů je snadné zjistit, jak tento proces může zvýšit produktivitu zaměstnanců a firem.
Digitální řešení také pomáhají předcházet rizikům. Udržováním organizovaného obsahu v digitálním systému je snížena šance na ztrátu informací. Díky bezpečně chráněným záložním kopiím uloženým v systému je snadné vyhnout se hrozbám hackerů nebo chybám zaměstnanců. Pokud jde o důvěrné informace nebo osobní údaje, ztráta takových informací je riziko, které si žádná firma nemůže dovolit.
Všechny firmy měly uvažovat o tom, co by mohly získat z efektivního řešení správy podnikového obsahu. Návratnost investic, položení základu pro další úspěch a růst je jeho základní charakteristikou a každá firma, která odkládá rozhodnutí zavést takový systém, by měla co nejdříve zvážit první krok ke zlepšení produktivity své firmy.
S rostoucí konkurencí moderního podnikatelského prostředí mohou optimalizační řešení poskytnout firmě náskok.