Změnit jazyk
Změnit zemi

Jaké je tajemství automatizace finančních služeb?

Mobilita, bezpečnost a dostupnost jsou základní aspekty pro firmy poskytující finanční služby.
dvojice pracující za laptopem

Poskytovatelé finančních služeb si uvědomují důležitost mít k dispozici spolehlivý a jednoduchý nástroj pro vedení záznamů o zákaznících, od jejich prvního dotazu až po proces udržení věrných zákazníků. Aby to bylo v 21. století možné, musí každá firma v tomto odvětví zvážit plán digitální transformace.

Digitální transformace představuje způsob, jak se přizpůsobit novým technologiím v této oblasti. Zahrnuje nasazení systémů, jako je Document Management System, který je nezbytný pro zefektivnění procesů a poskytování efektivnější služby.

Zákazníci ještě více oceňují dobré služby, pokud jde o zacházení s jejich těžce vydělanými penězi. Splnění a překonání očekávání klientů může být mnohem snazší, pokud zaměstnanci věnují čas hledání způsobů, jak zlepšit své služby a nabídky, namísto plnění administrativních úkolů. Existuje celá řada způsobů, jak může automatizace tomuto procesu pomoci, například posílením bezpečnosti nebo schopnosti rychleji řešit dotazy klientů.

M-Files: Pokročilý Document Management System

Komplexní přehled informací o M-Files naleznete na našem samostatném webu.
colleagues looking at a virtual graph

Firmy v odvětví finančních služeb vědí, že je důležité zajistit návratnost investic. Řešení automatizace poskytují firmám způsob, jak snížit náklady tím, že v mnoha aspektech dosahují vyšší efektivity a produktivity na pracovišti.

Jedním způsobem, jak lze procesy zefektivnit, je odstranit papírování. Bezpečnost je v takových operacích nezbytná a může být zaručena technologií, která dává oprávnění konkrétním uživatelům, aby se zajistilo, že nikdo zevnitř nebo zvnějšku firmy nebude mít přístup k cenným soukromým informacím, které musí být neustále chráněny.

Dalším zásadním faktorem, kterým si jsou všechny firmy poskytující finanční služby dobře vědomy, je význam dodržování předpisů a auditů. Riziko pokuty je noční můrou administrativního personálu. To se může stát minulostí díky těmto optimalizačním řešením, která ukládají veškerá data zaměstnanců v systému a mohou automaticky informovat odpovědné osoby s dostatečným předstihem, aby zaručily, že všechny certifikace jsou aktuální a jsou v souladu s předpisy a legislativou.

Pro poskytování lepších a efektivnějších služeb zákazníkům je důležité, aby firmy nezaostaly za konkurencí a vydaly se směrem k automatizaci co nejdříve.

Výhody automatizace finančních procesů

Převzetí kontroly nad svými financemi povede k pozitivním změnám v celé Vaší organizaci

  • detail na podání rukou

    Zlepšete provoz

    Ve finančních službách je nejdůležitější pečlivost. Je nezbytné mít k dispozici jednotný systém pro všechny zaměstnance a finanční profesionály. Přístup ke všem relevantním dokumentům pouhými několika kliknutími usnadňuje život všem zaměstnancům. Takový ústřední referenční bod je zásadní pro zajištění plynulého chodu firmy a zanechává u zákazníků trvale pozitivní dojem.

    Zlepšete provoz
    Zlepšete provoz

    Ve finančních službách je nezbytné mít k dispozici jednotný systém pro všechny zaměstnance a finanční profesionály

  • detail na ruku na kalkulačce

    Audit a zajištění dodržování pravidel

    Odvětví finančních služeb patří mezi nejvíce regulované odvětví obecně. To může firmám v tomto odvětví způsobovat komplikace, pokud jde o audity a dodržování předpisů, zejména s tolika citlivými doklady. Společnost Duff & Phelps zjistila, že 24% předních finančních organizací očekává, že do roku 2023 utratí více než 5% příjmů za dodržování předpisů (compliance). 73% těchto firem je připraveno investovat do nástrojů, které tento proces zvládnou. Digitální automatizace umožňuje snadné ukládání a třídění dokumentů, což znamená jejich snadné opětovné vyhledání.

    Audit a zajištění dodržování pravidel
    Audit a zajištění dodržování pravidel

    Řešení digitální automatizace umožňují ukládat a třídit dokumenty, což usnadňuje jejich opětovné vyhledání.

  • dvě kolegyně pracující za laptopem

    Integrace s existujícím systémem

    Propojení s mnoha různými systémy v odvětví finančních služeb je zásadní. Je nanejvýš důležité, aby dokumentace byla dobře využitelná s různými systémy, aby se propojila a poskytla nové výhody pro instituci. Digitální transformace to dokáže zajistit a její nástroje jsou navrženy tak, aby spolupracovaly s různými systémy, které umožňují firmám poskytujícím finanční služby maximalizovat jejich efektivitu, snížit náklady a zároveň poskytovat nejlepší možné služby zákazníkům.

    Integrace s existujícím systémem
    Integrace s existujícím systémem

    Propojení s mnoha různými systémy v odvětví finančních služeb je zásadní.

Soubory cookie a Vaše soukromí

Používáme esenciální soubory cookie, abychom usnadnili a zefektivnili interakce s naším webem, statistické soubory cookie, abychom lépe porozuměli tomu, jak se náš web používá, a marketingové soubory cookie, které vám přizpůsobují reklamu. Předvolby cookie můžete vybrat pomocí níže uvedeného tlačítka „Předvolby“ nebo vybrat „Souhlasím“ a pokračovat se všemi soubory cookie.

Předvolby souborů cookie

Pole je povinné

Používáme cookies, abychom se ujistili, že naše webové stránky fungují správně, nebo příležitostně poskytujeme službu na Vaši žádost (například správu Vašich preferencí cookies). Tyto cookies jsou vždy aktivní, pokud nenastavíte v prohlížeči, aby je blokoval. To může bránit některým částem webu, aby pracovali správně.

Pole je povinné

Tyto soubory cookie nám umožňují měřit a zlepšovat výkon našich webových stránek.

Pole je povinné

Tyto cookies se ukládají pouze v případě, že s tím souhlasíte. Pomocí marketingových cookies sledujeme, jak kliknete a navštívíte naše webové stránky, abychom Vám ukázali obsah na základě Vašich zájmů a taky personalizovanou reklamu. V současné době tyto cookies nepřijímáte. Pokud je chcete přijímat, zaškrtněte toto políčko.