Zadejte své uživatelské jméno nebo e-mail. Pošleme vám e-mail s pokyny, jak obnovit heslo. Pokud jste zapomněli své uživatelské jméno, neobdrželi jste e-mail k obnovení hesla nebo potřebujete pomoc, kontaktujte náš tým podpory.
Pokud jste zadali správný e-mail z naší databáze, odpovíme vám…
Můžete požádat o nový účet zasláním svých údajů lokální pobočce Kyocera. Po schválení vám zašleme dočasné heslo.
Moje Kyocera
Poskytovatelé finančních služeb si uvědomují důležitost mít k dispozici spolehlivý a jednoduchý nástroj pro vedení záznamů o zákaznících, od jejich prvního dotazu až po proces udržení věrných zákazníků. Aby to bylo v 21. století možné, musí každá firma v tomto odvětví zvážit plán digitální transformace.
Digitální transformace představuje způsob, jak se přizpůsobit novým technologiím v této oblasti. Zahrnuje nasazení systémů, jako je Document Management System, který je nezbytný pro zefektivnění procesů a poskytování efektivnější služby.
Zákazníci ještě více oceňují dobré služby, pokud jde o zacházení s jejich těžce vydělanými penězi. Splnění a překonání očekávání klientů může být mnohem snazší, pokud zaměstnanci věnují čas hledání způsobů, jak zlepšit své služby a nabídky, namísto plnění administrativních úkolů. Existuje celá řada způsobů, jak může automatizace tomuto procesu pomoci, například posílením bezpečnosti nebo schopnosti rychleji řešit dotazy klientů.
Firmy v odvětví finančních služeb vědí, že je důležité zajistit návratnost investic. Řešení automatizace poskytují firmám způsob, jak snížit náklady tím, že v mnoha aspektech dosahují vyšší efektivity a produktivity na pracovišti.
Jedním způsobem, jak lze procesy zefektivnit, je odstranit papírování. Bezpečnost je v takových operacích nezbytná a může být zaručena technologií, která dává oprávnění konkrétním uživatelům, aby se zajistilo, že nikdo zevnitř nebo zvnějšku firmy nebude mít přístup k cenným soukromým informacím, které musí být neustále chráněny.
Dalším zásadním faktorem, kterým si jsou všechny firmy poskytující finanční služby dobře vědomy, je význam dodržování předpisů a auditů. Riziko pokuty je noční můrou administrativního personálu. To se může stát minulostí díky těmto optimalizačním řešením, která ukládají veškerá data zaměstnanců v systému a mohou automaticky informovat odpovědné osoby s dostatečným předstihem, aby zaručily, že všechny certifikace jsou aktuální a jsou v souladu s předpisy a legislativou.
Pro poskytování lepších a efektivnějších služeb zákazníkům je důležité, aby firmy nezaostaly za konkurencí a vydaly se směrem k automatizaci co nejdříve.