Změnit jazyk
Změnit zemi

Optimalizujte a zjednodušte procesy obstarávání majetku

Zajištění včasného dodání materiálů je jednou z nejdůležitějších součástí podnikání
žena držící krabičky léků

Práce s dodavateli může být v nejlepším případě složitým úkolem, a proto je používání nástrojů pro optimalizaci podnikání tak neocenitelné, aby byl proces jednodušší a efektivnější. Automatizací procesů se mohou oddělení nákupu stát produktivnějšími a přesunout své zaměření od administrativních povinností k hledání lepších nabídek pro společnost.

Spíše než se zabývat papírováním a prohledáváním souborů tak mohou zaměstnanci analyzovat zprávy o výkonu a podívat se na to, jak lze racionalizovat náklady, zlepšit produktivitu a  jakmile dojde na výrobu produktu nebo služby, hledat řešení, která sníží náklady a zvýší marži.

Díky možnosti integrace do existujících produktů ERP (Enterprise Resource Planning) ve firmách i u jejich dodavatelů, může být interní i externí komunikace jednodušší. To otvírá bránu k dosažení cílů, které se v současné době mohou zdát nedosažitelné. Přijetí nových technologií pro oblast obstarávání může zajistit exponenciální návratnost investic, což poskytuje příležitost k dosažení dlouhodobých cílů.

M-Files: Pokročilý Document Management System

Komplexní přehled informací o M-Files naleznete na našem samostatném webu.
kolegové na schůzce diskutují nad deskami s papíry

Je třeba zpracovat a vyplnit velké množství dokumentů? Komplikovaná komunikace s dodavateli? Snažíte se sledovat všechny smlouvy a faktury, které je potřeba uhradit? To jsou jen některé z běžných výzev, kterým čelí týmy pro zadávání zakázek a obstarávání

Nástroje pro automatizaci podnikání mohou pomoci vyřešit všechny tyto problémy a zajistit, aby pracovníci tohoto oddělení mohli čelit problémům, které jim přináší každodenní pracovní život. Zjednodušení procesů je velmi potřebnou součástí pro zadávání zakázek. Prvky, jako jsou Enterprise Content Management a Document Management System jsou pro toto oddělení čím dál více důležitější.

Podle zprávy PWC představuje optimalizace nákladů na zadávání zakázek může ušetřit 50% až 80% celkových nákladů a patří mezi nejzákladnější způsoby snižování celkových firemních nákladů. Firmy na základě uvedené úspory mohou buď snížit ceny  a získat výhodnější pozici v konkurenčním boji, nebo lépe, úsporu převést do zvýšení prodejní marže.

Automatizujte zadávání zakázek k rychlejšímu růstu

Použitím technologie vylepšete proces zadávání zakázek k vyšším ziskům.

  • Najděte skutečnou hodnotu

    Najděte skutečnou hodnotu

    V rámci strategie nákupu komodit poskytují nástroje pro optimalizaci platformu, která může odborníkům v oblasti obstarávání pomoci najít co nejlepší řešení. Díky datovým a informačním službám, které umožňují vytvářet analytické zprávy, lze hodnotit stávající partnery a porovnávat firmy, aby bylo možné získat nejlepší možnou dohodu při vyjednávání.

    Najděte skutečnou hodnotu
    Najděte skutečnou hodnotu

    Připravte kolegy na práci s informacemi

  • Zlepšete vztahy

    Zlepšete vztahy

    Správa dokumentů výrazně zlepší vztahy s dodavateli. Integrace do stávajících systémů umožňuje systémům pro správu obsahu upozornit na blížící se splatnost faktur za produkty a služby, což je zásadní pro budování dobrého vztahu s jakoukoli společností. Kromě toho komunikační systémy pomáhají ve vztahu mezi kupujícím a dodavatelem a dávají profesionálům šanci získat lepší řešení pro jejich společnost.

    Zlepšete vztahy
    Zlepšete vztahy

    Všechny podstatné informace a soubory uchovávejte na jednom místě

  • Staňte se strategickými

    Staňte se strategickými

    Díky optimalizační technologii mohou oddělení nákupu konečně dosáhnout toho, v co mnoho ředitelů dlouho doufalo: schopnost stát se strategickou. Harvard Business Review podpořila tuto představu a uvedla, že implementace nástroje pro správu obsahu jako prvku digitalizace vede oddělení nákupu ve firmách k využívání dodavatelského řetězce jako zdroje kapitálu

    Staňte se strategickými
    Staňte se strategickými

    Využijte zjednodušení a zaměřte se na dlouhodobé hledisko

woman working on a laptop

Jak optimalizovat zpracování faktur

Automatizovaná správa faktur eliminuje riziko pro firmy, pokud jde o jejich finance. 

Soubory cookie a Vaše soukromí

Používáme esenciální soubory cookie, abychom usnadnili a zefektivnili interakce s naším webem, statistické soubory cookie, abychom lépe porozuměli tomu, jak se náš web používá, a marketingové soubory cookie, které vám přizpůsobují reklamu. Předvolby cookie můžete vybrat pomocí níže uvedeného tlačítka „Předvolby“ nebo vybrat „Souhlasím“ a pokračovat se všemi soubory cookie.

Předvolby souborů cookie

Používáme cookies, abychom se ujistili, že naše webové stránky fungují správně, nebo příležitostně poskytujeme službu na Vaši žádost (například správu Vašich preferencí cookies). Tyto cookies jsou vždy aktivní, pokud nenastavíte v prohlížeči, aby je blokoval. To může bránit některým částem webu, aby pracovali správně.

Tyto soubory cookie nám umožňují měřit a zlepšovat výkon našich webových stránek.

Tyto cookies se ukládají pouze v případě, že s tím souhlasíte. Pomocí marketingových cookies sledujeme, jak kliknete a navštívíte naše webové stránky, abychom Vám ukázali obsah na základě Vašich zájmů a taky personalizovanou reklamu. V současné době tyto cookies nepřijímáte. Pokud je chcete přijímat, zaškrtněte toto políčko.