Zadejte své uživatelské jméno nebo e-mail. Pošleme vám e-mail s pokyny, jak obnovit heslo. Pokud jste zapomněli své uživatelské jméno, neobdrželi jste e-mail k obnovení hesla nebo potřebujete pomoc, kontaktujte náš tým podpory.
Pokud jste zadali správný e-mail z naší databáze, odpovíme vám…
Můžete požádat o nový účet zasláním svých údajů lokální pobočce Kyocera. Po schválení vám zašleme dočasné heslo.
Moje Kyocera
Práce s dodavateli může být v nejlepším případě složitým úkolem, a proto je používání nástrojů pro optimalizaci podnikání tak neocenitelné, aby byl proces jednodušší a efektivnější. Automatizací procesů se mohou oddělení nákupu stát produktivnějšími a přesunout své zaměření od administrativních povinností k hledání lepších nabídek pro společnost.
Spíše než se zabývat papírováním a prohledáváním souborů tak mohou zaměstnanci analyzovat zprávy o výkonu a podívat se na to, jak lze racionalizovat náklady, zlepšit produktivitu a jakmile dojde na výrobu produktu nebo služby, hledat řešení, která sníží náklady a zvýší marži.
Díky možnosti integrace do existujících produktů ERP (Enterprise Resource Planning) ve firmách i u jejich dodavatelů, může být interní i externí komunikace jednodušší. To otvírá bránu k dosažení cílů, které se v současné době mohou zdát nedosažitelné. Přijetí nových technologií pro oblast obstarávání může zajistit exponenciální návratnost investic, což poskytuje příležitost k dosažení dlouhodobých cílů.
Je třeba zpracovat a vyplnit velké množství dokumentů? Komplikovaná komunikace s dodavateli? Snažíte se sledovat všechny smlouvy a faktury, které je potřeba uhradit? To jsou jen některé z běžných výzev, kterým čelí týmy pro zadávání zakázek a obstarávání
Nástroje pro automatizaci podnikání mohou pomoci vyřešit všechny tyto problémy a zajistit, aby pracovníci tohoto oddělení mohli čelit problémům, které jim přináší každodenní pracovní život. Zjednodušení procesů je velmi potřebnou součástí pro zadávání zakázek. Prvky, jako jsou Enterprise Content Management a Document Management System jsou pro toto oddělení čím dál více důležitější.
Podle zprávy PWC představuje optimalizace nákladů na zadávání zakázek může ušetřit 50% až 80% celkových nákladů a patří mezi nejzákladnější způsoby snižování celkových firemních nákladů. Firmy na základě uvedené úspory mohou buď snížit ceny a získat výhodnější pozici v konkurenčním boji, nebo lépe, úsporu převést do zvýšení prodejní marže.
Automatizovaná správa faktur eliminuje riziko pro firmy, pokud jde o jejich finance.