• Změnit jazyk
    Změnit zemi

    Jak optimalizovat prodejní cykly pomocí automatizace

    Díky digitálním nástrojům můžete nabídnout více za výhodnější cenu.
    woman with small business using a tablet

    I když máte to štěstí, že nabízíte špičkový produkt nebo službu, prodej není zdaleka jednoduchý. Přesvědčit potenciálního klienta ke koupi může být obtížné, ale s automatizací podnikání je to snazší.

    Tato řešení jsou zásadní pro uvedení společností do 21. století a umožňují prodejním profesionálům optimalizovat jejich procesy pomocí nových nástrojů, které jsou navrženy tak, aby poskytovaly jednotnou online platformu ke zvýšení efektivity.

    Klíčovým aspektem je zásobování potenciálních zákazníků relevantními a zajímavými informacemi, které odpovídají jejich potřebám, což je usnadněno automatizací. Znamená to, že každý klient bude mít k dispozici ty nejdůležitější informace.

    Tyto nástroje mohou být poté použity k uchovávání dat, dokumentů a smluv na jednom místě v bezpečném systému, který umožňuje profesionálům prohlížet vše najednou, což pomáhá urychlit a optimalizovat služby poskytované klientům.

    Zkrácení času stráveného na menších administrativních úkolech a snížení nákladů jsou klíčem k efektivitě prodeje a tato technologie je zásadní pro dosažení obou, což obchodníkům umožňuje věnovat se tomu, co umí nejlépe - prodeji.

    M-Files: Pokročilý Document Management System

    Komplexní přehled informací o M-Files naleznete na našem samostatném webu.
    main negotiating in meeting

    Málokterá oddělení jsou stejně konkurenceschopná jako obchodní oddělení a na neustále se měnícím trhu je důležité, aby každý podnik bojoval o vedoucí pozici. Nejnovější technologie jim pomohou se odlišit od konkurence. Digitální transformace je nedílnou součástí tohoto procesu a dává prodejním profesionálům náskok a poskytuje jim účinnou platformu, kde mohou uchovávat všechny své obchodní informace a omezit nutnou administrativní činnost.

    V malých firmách plní obchodníci také další role a potřebují optimalizovat práci tak, aby mohli věnovat čas i dalším úkolům. Časy se mění a nové systémy umožňují společnostem všech velikostí se přizpůsobit a získat vlastní jedinečné výhody.

    Automatizace je budoucností obchodních oddělení po celém světě. Umožňuje snižování nákladů, zlepšení efektivity, perspektivní příležitosti, řízení smluv, udržování vztahů se zákazníky... na jednom místě.

    Digitální transformace a revoluce v podnikání

    Díky novým technologiím mají prodejní týmy možnost zefektivnit prodejní argumentaci.

    • Posílení zabezpečení informací

      Posílení zabezpečení informací

      Zabezpečení bude vyšší, než kdy dříve, protože se budou zaznamenávat informace, kteří uživatelé přistupovali k určitým datům, a to vše pomocí úrovní přístupových práv. Vyhneme se problémům se ztracenými papírovými dokumenty, protože digitalizace zajišťuje, že je vše uloženo v systému a bezpečně uloženo pod digitálním zámkem.

      Posílení zabezpečení informací
      Posílení zabezpečení informací

      Chraňte cenná data pomocí nejnovější technologie, která zaručuje bezpečnost v každém detailu.

    • Poskytněte obchodníkům maximální mobilitu

      Poskytněte obchodníkům maximální mobilitu

      Zabezpečení bude vyšší, než kdy dříve, protože se budou zaznamenávat informace, kteří uživatelé přistupovali k určitým datům, a to vše pomocí úrovní přístupových práv. Vyhneme se problémům se ztracenými papírovými dokumenty, protože digitalizace zajišťuje, že je vše uloženo v systému a bezpečně uloženo pod digitálním zámkem.

      Poskytněte obchodníkům maximální mobilitu
      Poskytněte obchodníkům maximální mobilitu

      Umožněte profesionálům pracovat na cestách s přístupem ke všem potřebným zdrojům.

    • Optimalizujte všechny aspekty prodeje

      Optimalizujte všechny aspekty prodeje

      Optimalizace prodejního cyklu poskytuje platformu, kde mohou prodejní týmy začít snižovat náklady a zlepšovat služby. Tato technologie výrazně urychluje dobu zpracování objednávek a zajišťuje dobrou uživatelskou zkušenost od začátku prodejního cyklu až do jeho ukončení, ať už prostřednictvím některého z automatizovaných obchodních nástrojů nebo pomocí systému CRM. Optimalizace umožňuje firmě poskytovat své zboží a služby rychleji a lepším způsobem, než kdykoliv předtím.

      Optimalizujte všechny aspekty prodeje
      Optimalizujte všechny aspekty prodeje

      Zvyšte efektivitu prodejního cyklu, snižte náklady a maximalizujte ziskovost.

    man using tablet

    Význam informační bezpečnosti

    Pokud chtějí firmy uspět, musí dbát na zabezpečení svých informací.

    Soubory cookie a Vaše soukromí

    Používáme esenciální soubory cookie, abychom usnadnili a zefektivnili interakce s naším webem, statistické soubory cookie, abychom lépe porozuměli tomu, jak se náš web používá, a marketingové soubory cookie, které vám přizpůsobují reklamu. Předvolby cookie můžete vybrat pomocí níže uvedeného tlačítka „Předvolby“ nebo vybrat „Souhlasím“ a pokračovat se všemi soubory cookie.

    Předvolby souborů cookie

    Používáme cookies, abychom se ujistili, že naše webové stránky fungují správně, nebo příležitostně poskytujeme službu na Vaši žádost (například správu Vašich preferencí cookies). Tyto cookies jsou vždy aktivní, pokud nenastavíte v prohlížeči, aby je blokoval. To může bránit některým částem webu, aby pracovali správně.

    Tyto soubory cookie nám umožňují měřit a zlepšovat výkon našich webových stránek.

    Tyto cookies se ukládají pouze v případě, že s tím souhlasíte. Pomocí marketingových cookies sledujeme, jak kliknete a navštívíte naše webové stránky, abychom Vám ukázali obsah na základě Vašich zájmů a taky personalizovanou reklamu. V současné době tyto cookies nepřijímáte. Pokud je chcete přijímat, zaškrtněte toto políčko.