Zadejte své uživatelské jméno nebo e-mail. Pošleme vám e-mail s pokyny, jak obnovit heslo. Pokud jste zapomněli své uživatelské jméno, neobdrželi jste e-mail k obnovení hesla nebo potřebujete pomoc, kontaktujte náš tým podpory.
Pokud jste zadali správný e-mail z naší databáze, odpovíme vám…
Můžete požádat o nový účet zasláním svých údajů lokální pobočce Kyocera. Po schválení vám zašleme dočasné heslo.
Moje Kyocera
I když máte to štěstí, že nabízíte špičkový produkt nebo službu, prodej není zdaleka jednoduchý. Přesvědčit potenciálního klienta ke koupi může být obtížné, ale s automatizací podnikání je to snazší.
Tato řešení jsou zásadní pro uvedení společností do 21. století a umožňují prodejním profesionálům optimalizovat jejich procesy pomocí nových nástrojů, které jsou navrženy tak, aby poskytovaly jednotnou online platformu ke zvýšení efektivity.
Klíčovým aspektem je zásobování potenciálních zákazníků relevantními a zajímavými informacemi, které odpovídají jejich potřebám, což je usnadněno automatizací. Znamená to, že každý klient bude mít k dispozici ty nejdůležitější informace.
Tyto nástroje mohou být poté použity k uchovávání dat, dokumentů a smluv na jednom místě v bezpečném systému, který umožňuje profesionálům prohlížet vše najednou, což pomáhá urychlit a optimalizovat služby poskytované klientům.
Zkrácení času stráveného na menších administrativních úkolech a snížení nákladů jsou klíčem k efektivitě prodeje a tato technologie je zásadní pro dosažení obou, což obchodníkům umožňuje věnovat se tomu, co umí nejlépe - prodeji.
Málokterá oddělení jsou stejně konkurenceschopná jako obchodní oddělení a na neustále se měnícím trhu je důležité, aby každý podnik bojoval o vedoucí pozici. Nejnovější technologie jim pomohou se odlišit od konkurence. Digitální transformace je nedílnou součástí tohoto procesu a dává prodejním profesionálům náskok a poskytuje jim účinnou platformu, kde mohou uchovávat všechny své obchodní informace a omezit nutnou administrativní činnost.
V malých firmách plní obchodníci také další role a potřebují optimalizovat práci tak, aby mohli věnovat čas i dalším úkolům. Časy se mění a nové systémy umožňují společnostem všech velikostí se přizpůsobit a získat vlastní jedinečné výhody.
Automatizace je budoucností obchodních oddělení po celém světě. Umožňuje snižování nákladů, zlepšení efektivity, perspektivní příležitosti, řízení smluv, udržování vztahů se zákazníky... na jednom místě.
Pokud chtějí firmy uspět, musí dbát na zabezpečení svých informací.