Zadejte své uživatelské jméno nebo e-mail. Pošleme vám e-mail s pokyny, jak obnovit heslo. Pokud jste zapomněli své uživatelské jméno, neobdrželi jste e-mail k obnovení hesla nebo potřebujete pomoc, kontaktujte náš tým podpory.
Pokud jste zadali správný e-mail z naší databáze, odpovíme vám…
Můžete požádat o nový účet zasláním svých údajů lokální pobočce Kyocera. Po schválení vám zašleme dočasné heslo.
Moje Kyocera
Vzhledem k našemu rozhodnutí vstoupit na rozvíjející se trhy v nadcházejících letech je transformace naší značky nezbytná pro dosažení našeho cíle - pomoct našim zákazníkům konkurovat v digitální ekonomice. nyní je ten nejlepší čas na implementaci jasného, dlouhodobého plánu, který nám pomůže se vyvinout ve sjednocenější, vizionářskou a zákaznicky orientovanou organizaci.
Nová identita značky odráží závazek společnosti Kyocera Document Solutions k neustálému rozvoji na jednotnější organizaci zaměřenou na zákazníka. Odráží náš cíl hrát zásadní roli při pomoci našim zákazníkům konkurovat v digitální ekonomice.
Dále vyjadřuje rostoucí zájem firmy pomáhat našim klientům spravovat obrovské množství informací obsažených v dokumentech, rozvíjet jejich dovednosti při vyhledávání v těchto informacích a tím optimalizovat jejich obchodní procesy.
Základní myšlenkou nové identity značky Kyocera Document Solutions je „vložit naše znalosti do práce“. Koncept nové značky vyjadřuje naši prioritu při sjednocení našich zdrojů na globální úrovni (jak naše nadané lidi tak i technologii) s cílem integrovat řešení hardwaru, softwaru a služeb, abychom pomohli našim klientům maximalizovat jejich obchodní potenciál.
Již od svého založení Kyocera staví lidi do středu svých hodnot a cílů. V rámci nové identity značky byla vytvořena komplexní sada komunikačních nástrojů, včetně nové palety barev, jedinečných grafických ikon a vizuálních, ručně psaných gest, které zachycují propojení lidských i technologických zdrojů při návrhu komplexního dokumentového řešení.
Kyocera Document Solutions osvěžuje globální identitu své značky
Naše nová vizuální identita je založena na souboru jedinečných zdrojů, jejichž spojením vzniká svěží, moderní identita Kyocera Document Solutions.
Každý zdroj nové vizuální identity hraje pro značku důležitou roli a jeho správné použití zaručuje konzistenci a jednotu v celosvětovém měřítku.
Mřížka základního vzoru je klíčovou součástí identity Kyocera Document Solutions, která se objevuje na všech tiskových a digitálních médiích. Tento vizuální zdroj představuje všudypřítomnost informací, které jsou zachyceny a spravovány společností Kyocera Document Solutions. Všechny ostatní zdroje jsou navrženy tak, aby se dokonale integrovaly se základním vzorem.
Naše nová paleta barev se skládá z primární palety - tvoří doplněk ke klasické červené barvě Kyocera - a sekundární palety. Sekundární paleta byla vytvořena pro rozšíření vizuálního vyjádření a funguje jako nástroj pro zvýraznění.
Typografie Kyocera Document Solutions zahrnuje dva druhy písma: GT Eesti Pro pro abecedy s latinkou a Noto Sans pro ostatní abecedy bez latinky. Tato písma jsme vybrali kvůli jejich modernosti a vzájemné podobnosti - chceme přece zajistit, aby naše komunikace byla konzistentní ve všech jazycích.
Gesta jsou jedním z nejinovativnějších částí identity značky Kyocera. Představují silný prvek navržený pro použití v kombinaci s ostatními zdroji. Gesta jsou kreslena ručně, aby naše komunikace vždy obsahovala i "lidský dotek" a odrážela upřímnou touhu Kyocery pozitivně přispívat k životům lidí.
Vytvořili jsme celou knihovnu ikon, které jsou jedinečné pouze pro naší společnost. Každá ikona je inspirována vlastnostmi značky Kyocera. Společně s textem zprávy a gestem doplňují celkový obraz sdělení a napomáhají k jeho rychlému pochopení.
Kyocera Document Solutions dnes představila podobu své nové firemní identity. Nová firemní identita zdůrazňuje rostoucí snahu společnosti Kyocera Document Solutions pomoci zákazníkům využít všechny příležitosti digitální ekonomiky, podpořit je při řízení a správě rostoucího množství dat a dokumentů, nabídnout jim dokonalý přehled, umožnit flexibilitu a optimalizovat jejich obchodní procesy.