• Změnit jazyk
    Změnit zemi

    Vytvořili jsme novou identitu značky, která nás dovede do nové éry!

    Ve společnosti Kyocera jsme hrdí na to, že vám můžeme představit novou identitu naší značky.
    gesto rukou říkající Ahoj

    Vítejte v nové identitě naší značky

    Vzhledem k našemu rozhodnutí vstoupit na rozvíjející se trhy v nadcházejících letech je transformace naší značky nezbytná pro dosažení našeho cíle - pomoct našim zákazníkům konkurovat v digitální ekonomice. nyní je ten nejlepší čas na implementaci jasného, dlouhodobého plánu, který nám pomůže se vyvinout ve sjednocenější, vizionářskou a zákaznicky orientovanou organizaci.

    Nová identita značky odráží závazek společnosti Kyocera Document Solutions k neustálému rozvoji na jednotnější organizaci zaměřenou na zákazníka. Odráží náš cíl hrát zásadní roli při pomoci našim zákazníkům konkurovat v digitální ekonomice.

    Dále vyjadřuje rostoucí zájem firmy pomáhat našim klientům spravovat obrovské množství informací obsažených v dokumentech, rozvíjet jejich dovednosti při vyhledávání v těchto informacích a tím optimalizovat jejich obchodní procesy.

     

    Vložte své znalosti do práce

    Základní myšlenkou nové identity značky Kyocera Document Solutions je „vložit naše znalosti do práce“. Koncept nové značky vyjadřuje naši prioritu při sjednocení našich zdrojů na globální úrovni (jak naše nadané lidi tak i technologii) s cílem integrovat řešení hardwaru, softwaru a služeb, abychom pomohli našim klientům maximalizovat jejich obchodní potenciál.

    Již od svého založení Kyocera staví lidi do středu svých hodnot a cílů. V rámci nové identity značky byla vytvořena komplexní sada komunikačních nástrojů, včetně nové palety barev, jedinečných grafických ikon a vizuálních, ručně psaných gest, které zachycují propojení lidských i technologických zdrojů při návrhu komplexního dokumentového řešení.

    Vývoj identity značky Kyocera

    Kyocera Document Solutions osvěžuje globální identitu své značky

    • Platforma značky Kyocera

      Platforma značky

      Nová platforma značky odráží rostoucí úlohu Kyocera při pomoci klientům zachytit příležitosti světové digitální ekonomiky.

    • Základní myšlenka značky Kyocera

      Základní myšlenka značky

      Základní myšlenkou nové identity značky Kyocera Document Solutions je pomoci organizacím vložit jejich znalosti do práce.

    • vizuální identita značky Kyocera

      Nová vizuální identita

      Byla vytvořena komplexní sada komunikačních nástrojů, včetně nové palety barev, jedinečných grafických ikon a vizuálních gest.

    Porozumění naší nové vizuální identitě

    Naše nová vizuální identita je založena na souboru jedinečných zdrojů, jejichž spojením vzniká svěží, moderní identita Kyocera Document Solutions.

    Každý zdroj nové vizuální identity hraje pro značku důležitou roli a jeho správné použití zaručuje konzistenci a jednotu v celosvětovém měřítku.

     

    Základní vzor

    Mřížka základního vzoru je klíčovou součástí identity Kyocera Document Solutions, která se objevuje na všech tiskových a digitálních médiích. Tento vizuální zdroj představuje všudypřítomnost informací, které jsou zachyceny a spravovány společností Kyocera Document Solutions. Všechny ostatní zdroje jsou navrženy tak, aby se dokonale integrovaly se základním vzorem.

    Kyocera Pattern
    Kyocera grid

    Paleta barev

    Naše nová paleta barev se skládá z primární palety - tvoří doplněk ke klasické červené barvě Kyocera - a sekundární palety. Sekundární paleta byla vytvořena pro rozšíření vizuálního vyjádření a funguje jako nástroj pro zvýraznění.

    Tmavě šedá
    Tmavě šedá

    Černá 95%

    Světle šedá
    Světle šedá

    Cool grey 1C

    Fialová
    Fialová

    Pantone 2082C

    Oranžová
    Oranžová

    Pantone 1585C

    Modrá
    Modrá

    Pantone 7689C

    Žlutá
    Žlutá

    Pantone 124C

    Zelená
    Zelená

    Pantone 2416C

    Naše typografie

    Typografie Kyocera Document Solutions zahrnuje dva druhy písma: GT Eesti Pro pro abecedy s latinkou a Noto Sans pro ostatní abecedy bez latinky. Tato písma jsme vybrali kvůli jejich modernosti a vzájemné podobnosti - chceme přece zajistit, aby naše komunikace byla konzistentní ve všech jazycích.

    Kyocera Typography

    Ručně psaná gesta 

    Gesta jsou jedním z nejinovativnějších částí identity značky Kyocera. Představují silný prvek navržený pro použití v kombinaci s ostatními zdroji. Gesta jsou kreslena ručně, aby naše komunikace vždy obsahovala i "lidský dotek" a odrážela upřímnou touhu Kyocery pozitivně přispívat k životům lidí.

    Symboly
    Symboly

    Gesta symbolů ve figurativním stylu.

    Vodítka
    Vodítka

    Vedou pohled uživatele a směřují ho přímo k obsahu sdělení.

    Zvýraznění
    Zvýraznění

    Zdůraznit zprávu nebo konkrétní část obsahu.

    Ilustrace
    Ilustrace

    Obrazový styl, který lze použít k vyjádření více emotivních zpráv.

    set ikon

    Sada ikon

    Vytvořili jsme celou knihovnu ikon, které jsou jedinečné pouze pro naší společnost. Každá ikona je inspirována vlastnostmi značky Kyocera. Společně s textem zprávy a gestem doplňují celkový obraz sdělení a napomáhají k jeho rychlému pochopení. 

    Další informace o našem rebrandingu

    Trh s hardwarem je naším domovem po celá desetiletí, ale chápeme potřebu rozšířit naše obzory, abychom vstoupili na nové trhy a udrželi náš růst i v následujících letech.

    • Jak Kyocera identifikovala potřebu změny

      V moderním podnikatelském prostředí si žádná organizace nemůže dovolit zůstat v klidu. Rozhodli jsme se určovat vlnu změn v našem odvětví.

    • Osobnost značky: největší faktor

      Když se společnosti snaží komunikovat s potencionálními zákazníky, vždy se do hry dostává jeden faktor: osobnost značky.

    • Proč je vizuální identita značky důležitá

      Při procházení webu jsou uživatelé neustále v kontaktu s reklamami, obrázky, příspěvky a dalšími značkami, které se je snaží upoutat.

    symbol dokumentu a gesto oka

    Tisková zpráva - Kyocera Document Solutions osvěžila identitu svojí značky

    Kyocera Document Solutions dnes představila podobu své nové firemní identity. Nová firemní identita zdůrazňuje rostoucí snahu společnosti Kyocera Document Solutions pomoci zákazníkům využít všechny příležitosti digitální ekonomiky, podpořit je při řízení a správě rostoucího množství dat a dokumentů, nabídnout jim dokonalý přehled, umožnit flexibilitu a optimalizovat jejich obchodní procesy.

    Kyocera Visual Identity Gallery

    Mluvte s námi, jsme taky lidi

    Náš tým podpory vám pomůže s jakýmikoli dotazy ohledně produktů a služeb Kyocera.

    Soubory cookie a Vaše soukromí

    Používáme esenciální soubory cookie, abychom usnadnili a zefektivnili interakce s naším webem, statistické soubory cookie, abychom lépe porozuměli tomu, jak se náš web používá, a marketingové soubory cookie, které vám přizpůsobují reklamu. Předvolby cookie můžete vybrat pomocí níže uvedeného tlačítka „Předvolby“ nebo vybrat „Souhlasím“ a pokračovat se všemi soubory cookie.

    Předvolby souborů cookie

    Pole je povinné

    Používáme cookies, abychom se ujistili, že naše webové stránky fungují správně, nebo příležitostně poskytujeme službu na Vaši žádost (například správu Vašich preferencí cookies). Tyto cookies jsou vždy aktivní, pokud nenastavíte v prohlížeči, aby je blokoval. To může bránit některým částem webu, aby pracovali správně.

    Pole je povinné

    Tyto soubory cookie nám umožňují měřit a zlepšovat výkon našich webových stránek.

    Pole je povinné

    Tyto cookies se ukládají pouze v případě, že s tím souhlasíte. Pomocí marketingových cookies sledujeme, jak kliknete a navštívíte naše webové stránky, abychom Vám ukázali obsah na základě Vašich zájmů a taky personalizovanou reklamu. V současné době tyto cookies nepřijímáte. Pokud je chcete přijímat, zaškrtněte toto políčko.