Změnit jazyk
Změnit zemi

Společnosti musí posílit svou vizuální identitu

Odlišení se od ostatních může mít obrovský dopad na relevanci a význam vaší značky.
pohled shora na lidí pracující s barevnými kartičkami

Tři důvody, proč je v digitálním světě důležitá vizuální identita značky

Při surfování na webu jsou uživatelé neustále bombardováni reklamami, obrázky, příspěvky ze sociálních médií a dalšími značkami, které se snaží upoutat vaši pozornost. Odlišení se od ostatních může mít obrovský dopad na relevanci a význam vaší značky.

Stejně tak v offline světě, tak i v online světě záleží na vzhledu. Pro dosažení úspěchu se značkou je nezbytně nutné mít poutavou a rozpoznatelnou identitu. S tím, jak se průmyslová odvětví mění, je klíčovým krokem příprava silné vizuální identity značky.

Když jsme v Kyocera Document Solutions zahájili projekt modernizace značky, identifikovali jsme sílu vizuální identity a možnosti, které nám může přinést . Při budování tohoto cíle bylo nezbytné soustředit se na hlavní pilíř firemní filozofie, která definuje naše základní hodnoty.

Tři důvody, proč je identita značky důležitá

Zde jsou uvedeny tři hlavní důvody, proč jsme investovali tolik času a úsilí do definování naší vizuální identity až do nejmenších detailů:

  • 1. První dojem

    1. První dojem

    There is only one chance to make a good first impression. When we began this journey we asked ourselves: How can we make a first impression that will stay with our stakeholders? We knew that to do so required time and a team effort, involving all of our stakeholders across the globe. 

    We recognised that our brand must be conscious of the need to be memorable. A uniform approach or style could be key to a browser making sense of everything, when they have only come across our brand in one or two of our countless digital touchpoints. 

    Achieving the right balance between catching the eye of a customer or becoming over-powering is essential. Failure to do so not only places the design style in jeopardy, but worse could turn off potential customers. Getting it right first time mattered, equally as for a graduate in their first job interview or for a multi-national brand in their digital marketing campaign. 

    1. První dojem
    1. První dojem

    Je jen jedna šance udělat dobrý první dojem.

  • 2. Přenesení osobnosti

    2. Přenesení osobnosti

    For companies like ours, demonstrating the personality and values of the brand truly matters. Getting this across through branding can be a challenge, but it’s one that we have sought to execute through a range of different approaches. For example, the colour green was added to our colour palette in order to reflect our keen desire and focus upon being environmentally friendly and ecologically sustainable. It’s something we’ve achieved with the success of our pioneering ECOSYS range in terms of our product portfolio, but we had to find a way to show this in our branding too.

    We wanted to represent the world in which we are all working. A world full of unstructured data and information that does little but confuse many companies. We looked to provide structure, using a grid to represent each piece of data that comes into our workplaces as a single plot in a structured environment.

    Emerging through the grid are images of us, humans, at work. In order to provide this structure, we must have the human element to be able to put business knowledge and expertise to work. 

    Finally, we created a series of hand-drawn gestures. These symbols overlay the grid, showing the importance of the human touch. For companies with values as strong as ours at Kyocera, this is crucial. We believe that the human touch is essential to convert data into knowledge that will provide us with real value.

    2. Přenesení osobnosti
    2. Přenesení osobnosti

    Pro společnosti, jako je ta naše, je opravdu důležité ukázat osobnost a hodnoty značky.

  • 3. Zajištění dlouhodobého závazku

    3. Zajištění dlouhodobého závazku

    Changing a brand is a major decision for a company and planning for the future must be taken into account. To keep it relevant and meaningful in the long-term is essential to providing customer interaction and engagement, and is the only way to guarantee brand recall over longer periods.

    Companies often experience changes, and we have anticipated this and are continuously planning for in the years ahead. We must ensure that our new identity can be applied to all of these scenarios, a factor which has been paramount. Change is the only constant, and brands must be ready to embrace all that comes their way. 

    In some cases, this will include planning and preparations for entry into new industries or new markets. That means considering various cultures and understanding that there are a number of ways of in which communication will differ significantly. Finding an identity which is flexible and adaptable to match every possible need is the goal of any designer. After all, the brand appearance is how customers will come to know our company, wherever they may be and whatever their interests could be. 

    3. Zajištění dlouhodobého závazku
    3. Zajištění dlouhodobého závazku

    Změna značky je pro společnost velmi důležitým rozhodnutím a je potřeba vzít do úvahy i plánování jejího budoucího rozvoje.

Mluvte s námi, jsme taky lidi

Náš tým podpory vám pomůže s jakýmikoli dotazy ohledně produktů a služeb Kyocera.

Soubory cookie a Vaše soukromí

Používáme esenciální soubory cookie, abychom usnadnili a zefektivnili interakce s naším webem, statistické soubory cookie, abychom lépe porozuměli tomu, jak se náš web používá, a marketingové soubory cookie, které vám přizpůsobují reklamu. Předvolby cookie můžete vybrat pomocí níže uvedeného tlačítka „Předvolby“ nebo vybrat „Souhlasím“ a pokračovat se všemi soubory cookie.

Předvolby souborů cookie

Používáme cookies, abychom se ujistili, že naše webové stránky fungují správně, nebo příležitostně poskytujeme službu na Vaši žádost (například správu Vašich preferencí cookies). Tyto cookies jsou vždy aktivní, pokud nenastavíte v prohlížeči, aby je blokoval. To může bránit některým částem webu, aby pracovali správně.

Tyto soubory cookie nám umožňují měřit a zlepšovat výkon našich webových stránek.

Tyto cookies se ukládají pouze v případě, že s tím souhlasíte. Pomocí marketingových cookies sledujeme, jak kliknete a navštívíte naše webové stránky, abychom Vám ukázali obsah na základě Vašich zájmů a taky personalizovanou reklamu. V současné době tyto cookies nepřijímáte. Pokud je chcete přijímat, zaškrtněte toto políčko.