Zadejte své uživatelské jméno nebo e-mail. Pošleme vám e-mail s pokyny, jak obnovit heslo. Pokud jste zapomněli své uživatelské jméno, neobdrželi jste e-mail k obnovení hesla nebo potřebujete pomoc, kontaktujte náš tým podpory.
Pokud jste zadali správný e-mail z naší databáze, odpovíme vám…
Můžete požádat o nový účet zasláním svých údajů lokální pobočce Kyocera. Po schválení vám zašleme dočasné heslo.
Moje Kyocera
Jádro firemní filozofie firmy KYOCERA je základem pro poskytování vynikajících služeb našim zákazníkům. Neustále se snažíme zlepšovat v prozákaznickém přístupu tím, že naše platforma služeb je profesionální, pohotová a rychle vyřeší jakýkoli problém.
Jak KYOCERA neustále roste, naše globální přítomnost a naše servisní organizace hrají v prozákaznickém přístupu stále větší roli. Společně s postupným rozvojem digitální transformace, čerpají naše služby také z nových technologií aby splnily a překonaly očekávání zákazníků.
V globálním měřítku řídí naše servisní oddělení v evropském ústředí servisní rámec napříč regiony EMEA, poskytuje služby správy, eskalace, globální technickou a obchodní podporu, nástroje, technologie a metodiky našim přidruženým společnostem, distributorům a partnerům.
Tímto přístupem zajišťujeme, aby každý zákazník, bez ohledu na jeho velikost, umístění nebo potřeby, měl přístup ke stejnému standardizovanému portfoliu služeb ve jeho zemi a jazyce. Ať už se jedná o pravidelnou službu oprav nebo se jedná o složitější zásah, náš spolehlivý a profesionální tým servisních expertů je tu pro Vás.
Změňte složitost služeb na neocenitelnou obchodní jednoduchost
Podívejte se na naši nabídku tiskáren, multifunkčních zařízení a softwarových produktů.
Objevte, co dělá značku KYOCERA odlišnou a získejte víc informací naší firmě.