Zadejte své uživatelské jméno nebo e-mail. Pošleme vám e-mail s pokyny, jak obnovit heslo. Pokud jste zapomněli své uživatelské jméno, neobdrželi jste e-mail k obnovení hesla nebo potřebujete pomoc, kontaktujte náš tým podpory.
Pokud jste zadali správný e-mail z naší databáze, odpovíme vám…
Můžete požádat o nový účet zasláním svých údajů lokální pobočce Kyocera. Po schválení vám zašleme dočasné heslo.
Moje Kyocera
Kyocera Document Solutions je již více než 60 let průkopníkem v průmyslu zaměřeném na výrobu hardware. Multifunkční tiskárny a další tisková zařízení se staly jádrem naší společnosti, která je operuje po celém světě. Nyní nadešel čas, aby se Kyocera ukázala a prezentovala jako poskytovatel komplexního řešení pro práci dokumenty a tímto si otevřela přístup do nových tržních segmentů. Aby to bylo možné, bylo nutné změnit i prezentaci značky jako takové.
V moderním podnikatelském prostředí si žádná organizace nemůže dovolit zůstat v klidu. Víme, že v této době změn musíme najít cestu nejen pro sebe, ale také pomáhat svým partnerům a zákazníkům adaptovat se na rychlý technologický vývoj.
Trh s hardwarem je naším "domácím hřištěm" již po celá desetiletí, nicméně tento trh začal projevovat známky stagnace z důvodu stále častější orientace firem směrem k efektivnějším a chytřejším kancelářím. Nám bylo tedy jasné, že rozšíření našeho působení do nových oblastí bude řešením pro udržení růstu značky v následujících letech.
To, jak se na svět díváme jako firma, má své kořeny ve filozofii našeho zakladatele, Dr. Kazuo Inamoriho. "Historie Kyocery je příběhem o neustálém vytváření něčeho, co se nikto jiný neodvážil vytvořit a nalezení cest tam, kde to ostatní považovali za nemožné" vysvětluje filozofie.
Chtěli jsme tuto výzvu přijmout a zjistit, kam nás tato nová cesta může vést. Znamená to více, než jen přizpůsobení produktového portfolia. S rozšířením nasí nabídky o další softwarové produkty a řešení jsme zjistili, že musíme zároveň modernizovat prezentaci naši značky tak, aby odpovídala moderní době.
Historie Kyocery je příběhem o tom, co se jiní neodvážili udělat.
Každodenní práce se stroji a technologiemi může vést ke ztrátě lidského kontaktu. Vždy jsme se tomu snažili vyhnout. Věříme, že je důležité „dělat věci tak, jako správná lidská bytost“. Nejedná se tedy pouze o „Myslím, tedy jsem“, ale spíše „Myslím na své zákazníky, tedy jsem“.
To znamená, že chceme lidsky pomoci našim zákazníkům radami a postřehy a pomoci firmám najít nové způsoby, jak zefektivnit jejich provoz. Jak se technologie neustále vyvíjí a firmy se s ní snaží udržet krok, my chceme těmto firmám pomoci adaptovat se na nové trendy a sdílet s nimi každý krok na cestě jejich rozvoje.
Firmy ve 21. století sice mají k dispozici dostatek informací, ale mnoho z nich neví, jak s nimi naložit. My využíváme naše odborné znalosti k tomu, abychom tyto informace proměnili ve znalosti a naučili i ostatní firmy, jak tyto znalosti využít k získání konkurenční výhody.
Spíše než být na konci tohoto procesu je to pro nás začátek cesty k novým trhům a průmyslovým odvětvím. S více než 60 lety zkušeností víme, že stále budou existovat překážky, které je potřeba překonat, nicméně naše značka je dostatečně silná, abychom tyto překážky zvládli a i nadále prosperovali.