Zadejte své uživatelské jméno nebo e-mail. Pošleme vám e-mail s pokyny, jak obnovit heslo. Pokud jste zapomněli své uživatelské jméno, neobdrželi jste e-mail k obnovení hesla nebo potřebujete pomoc, kontaktujte náš tým podpory.
Pokud jste zadali správný e-mail z naší databáze, odpovíme vám…
Můžete požádat o nový účet zasláním svých údajů lokální pobočce Kyocera. Po schválení vám zašleme dočasné heslo.
Moje Kyocera
Když firmy hledají interakci s potenciálními zákazníky, vždy přichází do hry jeden faktor, ať už je to vědomě či nikoli: a to osobnost značky.
První dojem na člověka či potencionálního zákazníka je velice důležitý pro každou firmu či organizaci. První dojem je založen především na osobnosti jejich značky.
Pro Kyocera Document Solutions to znamená, že osobnost naší značky je nejcennějším prvkem našeho projektu rebrandingu. Naší prioritou se stalo definování našich hodnot, jejich korektní prezentace, relevance a sdílení.
Osobnost značky je sdílena mnoha způsoby. Ať už je to online, offline nebo na setkání tváří v tvář, firmy se musí snažit prezentovat osobnost své značky při každé interakci se zúčastněnými stranami.
Způsob, jakým se firma vizuálně prezentuje, ukazuje, jak chce být okolím vnímána, o které klienty má zájem, a jaký chce zanechat dojem na svět kolem sebe. Proto jsme investovali velkou část projektu rebrandingu do vnímání značky při interakci s lidmi, kde zdůrazňujeme důležitost lidí a lidského doteku.
Za druhé se jedná o způsob, jakým značka interaguje se svými investory. "Tón" komunikace je formální a informativní, snažíme se investorům poradit a najít nové způsoby, jak růst, a chceme ukázat našim zákazníkům, že se dokážeme vzájemně vzdělávat. Je to přístup, který jsme používali již od počátku - jak u malé firmy s výrobky založenými na hi-tech keramice, tak i dnešní nadnárodní korporaci.
Osobnost značky však není něco, co existuje pouze na obrazovce nebo na tištěných materiálech. Osobnost značky měla stát nezbytnou součástí každodenního pracovního života.
Tento přístup je zřejmý z filozofie naší společnosti, kterou sepsal Kazuo Inamori, zakladatelem Kyocera. Zde definuje faktory, jak by se naši zaměstnanci měli chovat, a cíle, které by si měli stanovit.
S cílem „respektovat víru a milovat lidi“ naši zaměstnanci ví, že každý z nich je velvyslancem značky a hodnot stanovených Dr. Inamorim.
Prostřednictvím zakomponování lidského doteku do vizuální identity značky se snažíme přidat ke každé interakci osobní přístup, a to bez ohledu na to, jakým způsobem k interakci došlo. Věříme, že tímto způsobem můžeme zanechat dlouhodobý dojem.
Zatímco byla naše filozofie sepsána před více než 60 lety, osobnost globální značky se neustále mění a vyvíjí. Protože společnosti jako Kyocera Document Solutions čelí novým výzvám, musíme přizpůsobit naše cíle tak, aby odpovídaly prostředí, ve kterém působíme.
Stejně jako tato modernizace značky zaznamenala upřesnění klíčových hodnot, ve kterých společnost působí, změna nám pomůže lépe využít tyto adaptace a vytvořit silnější osobnost, která je relevantnější pro společnost, ve které žijeme.