• Změnit jazyk
    Změnit zemi

    Silná osobnost značky je klíčem k úspěchu

    Definování našich hodnot a jejich přesné promítnutí do všeho, co děláme, se stalo naší prioritou.
    kolegové společně pracují za stolem a gesto plus

    Osobnost značky: Jeden z nejdůležitějších faktorů brandingu

    Když firmy hledají interakci s potenciálními zákazníky, vždy přichází do hry jeden faktor, ať už je to vědomě či nikoli: a to osobnost značky.

    První dojem na člověka či potencionálního zákazníka je velice důležitý pro každou firmu či organizaci. První dojem je založen především na osobnosti jejich značky. 

    Pro Kyocera Document Solutions to znamená, že osobnost naší značky je nejcennějším prvkem našeho projektu rebrandingu. Naší prioritou se stalo definování našich hodnot, jejich korektní prezentace, relevance a sdílení.

    Definování osobnosti značky

    Pro definování značky je klíčovým prvním krokem její pochopení. Identifikovali jsme tři klíčové rysy, které popisují každodenní způsob fungování organizace a jejich zaměstnanců.

    • kolegové nad stolem s výtisky

      Krok 1: nikdy se nepřestávejte učit

      The first is that you can never stop learning. Even after more than 60 years of innovation, we continue to learn and face new challenges. Tackling those challenges head on is key to our desire to grow our knowledge and get meaningful and valuable answers from every question posed.

      Krok 1: nikdy se nepřestávejte učit
      Krok 1: nikdy se nepřestávejte učit

      Prvním krokem je, že se nikdy nemůžete přestat učit. I po více než 60 letech inovací se stále učíme a čelíme novým výzvám.

    • žena prezentující před kolegy

      Krok 2: Optimismus

      The second factor is optimism. We know that the future will bring changes to the world around us, both good and bad, as technology develops whilst the environment comes under increasing threat. Our organisation is confident that together we can face up to these changes and embrace them to make our world accessible and empowering for all.

      Krok 2: Optimismus
      Krok 2: Optimismus

      Druhým faktorem je optimismus. Víme, že budoucnost přinese do světa kolem nás změny, a to dobré i špatné.

    • pohled shora na kolegy za stolem v zasedací místnosti

      Krok 3: zůstaňte nohama na zemi

      Finally, we remain down-to-earth. We may be experts in our field, but honesty and integrity are crucial to the way in which we operate. Constantly learning, we know that there is always more knowledge to acquire. Sharing this knowledge requires a humble approach, and that is fundamental to our personality.

      Krok 3: zůstaňte nohama na zemi
      Krok 3: zůstaňte nohama na zemi

      Můžeme být odborníky v našem oboru, ale čestnost a integrita jsou pro pro nás zásadní v oblastech, kde působíme.

    Předání osobnosti značky

    Osobnost značky je sdílena mnoha způsoby. Ať už je to online, offline nebo na setkání tváří v tvář, firmy se musí snažit prezentovat osobnost své značky při každé interakci se zúčastněnými stranami.

    Způsob, jakým se firma vizuálně prezentuje, ukazuje, jak chce být okolím vnímána, o které klienty má zájem, a jaký chce zanechat dojem na svět kolem sebe. Proto jsme investovali velkou část projektu rebrandingu do vnímání značky při interakci s lidmi, kde zdůrazňujeme důležitost lidí a lidského doteku. 

    Za druhé se jedná o způsob, jakým značka interaguje se svými investory. "Tón" komunikace je formální a informativní, snažíme se investorům poradit a najít nové způsoby, jak růst, a chceme ukázat našim zákazníkům, že se dokážeme vzájemně vzdělávat. Je to přístup, který jsme používali již od počátku - jak u malé firmy s výrobky založenými na hi-tech keramice, tak i dnešní nadnárodní korporaci.

    Oživení osobnosti značky

    Osobnost značky však není něco, co existuje pouze na obrazovce nebo na tištěných materiálech. Osobnost značky měla stát nezbytnou součástí každodenního pracovního  života.

    Tento přístup je zřejmý z filozofie naší společnosti, kterou sepsal Kazuo Inamori, zakladatelem Kyocera. Zde definuje faktory, jak by se naši zaměstnanci měli chovat, a cíle, které by si měli stanovit. 

    S cílem „respektovat víru a milovat lidi“ naši zaměstnanci ví, že každý z nich je velvyslancem značky a hodnot stanovených Dr. Inamorim.

    Prostřednictvím zakomponování lidského doteku do vizuální identity značky se snažíme přidat ke každé interakci osobní přístup, a to bez ohledu na to, jakým způsobem k interakci došlo. Věříme, že tímto způsobem můžeme zanechat dlouhodobý dojem. 

    Udržování a rozvoj osobnosti značky

    Zatímco byla naše filozofie sepsána před více než 60 lety, osobnost globální značky se neustále mění a vyvíjí. Protože společnosti jako Kyocera Document Solutions čelí novým výzvám, musíme přizpůsobit naše cíle tak, aby odpovídaly prostředí, ve kterém působíme.

    Stejně jako tato modernizace značky zaznamenala upřesnění klíčových hodnot, ve kterých společnost působí, změna nám pomůže lépe využít tyto adaptace a vytvořit silnější osobnost, která je relevantnější pro společnost, ve které žijeme.

    Mluvte s námi, jsme taky lidi

    Náš tým podpory vám pomůže s jakýmikoli dotazy ohledně produktů a služeb Kyocera.

    Soubory cookie a Vaše soukromí

    Používáme esenciální soubory cookie, abychom usnadnili a zefektivnili interakce s naším webem, statistické soubory cookie, abychom lépe porozuměli tomu, jak se náš web používá, a marketingové soubory cookie, které vám přizpůsobují reklamu. Předvolby cookie můžete vybrat pomocí níže uvedeného tlačítka „Předvolby“ nebo vybrat „Souhlasím“ a pokračovat se všemi soubory cookie.

    Předvolby souborů cookie

    Pole je povinné

    Používáme cookies, abychom se ujistili, že naše webové stránky fungují správně, nebo příležitostně poskytujeme službu na Vaši žádost (například správu Vašich preferencí cookies). Tyto cookies jsou vždy aktivní, pokud nenastavíte v prohlížeči, aby je blokoval. To může bránit některým částem webu, aby pracovali správně.

    Pole je povinné

    Tyto soubory cookie nám umožňují měřit a zlepšovat výkon našich webových stránek.

    Pole je povinné

    Tyto cookies se ukládají pouze v případě, že s tím souhlasíte. Pomocí marketingových cookies sledujeme, jak kliknete a navštívíte naše webové stránky, abychom Vám ukázali obsah na základě Vašich zájmů a taky personalizovanou reklamu. V současné době tyto cookies nepřijímáte. Pokud je chcete přijímat, zaškrtněte toto políčko.