Změnit jazyk
Změnit zemi

Silná osobnost značky je klíčem k úspěchu

Definování našich hodnot a jejich přesné promítnutí do všeho, co děláme, se stalo naší prioritou.
kolegové společně pracují za stolem a gesto plus

Osobnost značky: Jeden z nejdůležitějších faktorů brandingu

Když firmy hledají interakci s potenciálními zákazníky, vždy přichází do hry jeden faktor, ať už je to vědomě či nikoli: a to osobnost značky.

První dojem na člověka či potencionálního zákazníka je velice důležitý pro každou firmu či organizaci. První dojem je založen především na osobnosti jejich značky. 

Pro Kyocera Document Solutions to znamená, že osobnost naší značky je nejcennějším prvkem našeho projektu rebrandingu. Naší prioritou se stalo definování našich hodnot, jejich korektní prezentace, relevance a sdílení.

Definování osobnosti značky

Pro definování značky je klíčovým prvním krokem její pochopení. Identifikovali jsme tři klíčové rysy, které popisují každodenní způsob fungování organizace a jejich zaměstnanců.

  • Krok 1: nikdy se nepřestávejte učit

    Krok 1: nikdy se nepřestávejte učit

    The first is that you can never stop learning. Even after more than 60 years of innovation, we continue to learn and face new challenges. Tackling those challenges head on is key to our desire to grow our knowledge and get meaningful and valuable answers from every question posed.

    Krok 1: nikdy se nepřestávejte učit
    Krok 1: nikdy se nepřestávejte učit

    Prvním krokem je, že se nikdy nemůžete přestat učit. I po více než 60 letech inovací se stále učíme a čelíme novým výzvám.

  • Krok 2: Optimismus

    Krok 2: Optimismus

    The second factor is optimism. We know that the future will bring changes to the world around us, both good and bad, as technology develops whilst the environment comes under increasing threat. Our organisation is confident that together we can face up to these changes and embrace them to make our world accessible and empowering for all.

    Krok 2: Optimismus
    Krok 2: Optimismus

    Druhým faktorem je optimismus. Víme, že budoucnost přinese do světa kolem nás změny, a to dobré i špatné.

  • Krok 3: zůstaňte nohama na zemi

    Krok 3: zůstaňte nohama na zemi

    Finally, we remain down-to-earth. We may be experts in our field, but honesty and integrity are crucial to the way in which we operate. Constantly learning, we know that there is always more knowledge to acquire. Sharing this knowledge requires a humble approach, and that is fundamental to our personality.

    Krok 3: zůstaňte nohama na zemi
    Krok 3: zůstaňte nohama na zemi

    Můžeme být odborníky v našem oboru, ale čestnost a integrita jsou pro pro nás zásadní v oblastech, kde působíme.

Předání osobnosti značky

Osobnost značky je sdílena mnoha způsoby. Ať už je to online, offline nebo na setkání tváří v tvář, firmy se musí snažit prezentovat osobnost své značky při každé interakci se zúčastněnými stranami.

Způsob, jakým se firma vizuálně prezentuje, ukazuje, jak chce být okolím vnímána, o které klienty má zájem, a jaký chce zanechat dojem na svět kolem sebe. Proto jsme investovali velkou část projektu rebrandingu do vnímání značky při interakci s lidmi, kde zdůrazňujeme důležitost lidí a lidského doteku. 

Za druhé se jedná o způsob, jakým značka interaguje se svými investory. "Tón" komunikace je formální a informativní, snažíme se investorům poradit a najít nové způsoby, jak růst, a chceme ukázat našim zákazníkům, že se dokážeme vzájemně vzdělávat. Je to přístup, který jsme používali již od počátku - jak u malé firmy s výrobky založenými na hi-tech keramice, tak i dnešní nadnárodní korporaci.

Oživení osobnosti značky

Osobnost značky však není něco, co existuje pouze na obrazovce nebo na tištěných materiálech. Osobnost značky měla stát nezbytnou součástí každodenního pracovního  života.

Tento přístup je zřejmý z filozofie naší společnosti, kterou sepsal Kazuo Inamori, zakladatelem Kyocera. Zde definuje faktory, jak by se naši zaměstnanci měli chovat, a cíle, které by si měli stanovit. 

S cílem „respektovat víru a milovat lidi“ naši zaměstnanci ví, že každý z nich je velvyslancem značky a hodnot stanovených Dr. Inamorim.

Prostřednictvím zakomponování lidského doteku do vizuální identity značky se snažíme přidat ke každé interakci osobní přístup, a to bez ohledu na to, jakým způsobem k interakci došlo. Věříme, že tímto způsobem můžeme zanechat dlouhodobý dojem. 

Udržování a rozvoj osobnosti značky

Zatímco byla naše filozofie sepsána před více než 60 lety, osobnost globální značky se neustále mění a vyvíjí. Protože společnosti jako Kyocera Document Solutions čelí novým výzvám, musíme přizpůsobit naše cíle tak, aby odpovídaly prostředí, ve kterém působíme.

Stejně jako tato modernizace značky zaznamenala upřesnění klíčových hodnot, ve kterých společnost působí, změna nám pomůže lépe využít tyto adaptace a vytvořit silnější osobnost, která je relevantnější pro společnost, ve které žijeme.

Mluvte s námi, jsme taky lidi

Náš tým podpory vám pomůže s jakýmikoli dotazy ohledně produktů a služeb Kyocera.

Soubory cookie a Vaše soukromí

Používáme esenciální soubory cookie, abychom usnadnili a zefektivnili interakce s naším webem, statistické soubory cookie, abychom lépe porozuměli tomu, jak se náš web používá, a marketingové soubory cookie, které vám přizpůsobují reklamu. Předvolby cookie můžete vybrat pomocí níže uvedeného tlačítka „Předvolby“ nebo vybrat „Souhlasím“ a pokračovat se všemi soubory cookie.

Předvolby souborů cookie

Používáme cookies, abychom se ujistili, že naše webové stránky fungují správně, nebo příležitostně poskytujeme službu na Vaši žádost (například správu Vašich preferencí cookies). Tyto cookies jsou vždy aktivní, pokud nenastavíte v prohlížeči, aby je blokoval. To může bránit některým částem webu, aby pracovali správně.

Tyto soubory cookie nám umožňují měřit a zlepšovat výkon našich webových stránek.

Tyto cookies se ukládají pouze v případě, že s tím souhlasíte. Pomocí marketingových cookies sledujeme, jak kliknete a navštívíte naše webové stránky, abychom Vám ukázali obsah na základě Vašich zájmů a taky personalizovanou reklamu. V současné době tyto cookies nepřijímáte. Pokud je chcete přijímat, zaškrtněte toto políčko.