Zadejte své uživatelské jméno nebo e-mail. Pošleme vám e-mail s pokyny, jak obnovit heslo. Pokud jste zapomněli své uživatelské jméno, neobdrželi jste e-mail k obnovení hesla nebo potřebujete pomoc, kontaktujte náš tým podpory.
Pokud jste zadali správný e-mail z naší databáze, odpovíme vám…
Můžete požádat o nový účet zasláním svých údajů lokální pobočce Kyocera. Po schválení vám zašleme dočasné heslo.
Moje Kyocera
Je načase, aby firmy připravené na budoucnost a zaměřené na lidi přijaly roli obsahových služeb v zákaznické zkušenosti.
Vzhledem k tomu, že se potřeby zákazníků neustále vyvíjejí, mohou firmy vyniknout z řady a nabídnout lepší zkušenost, pokud využijí výhod obsahových služeb.
Díky obsahovým službám mohou podniky v různých odvětvích nabídnout svým zákazníkům rychlejší dobu vyřízení, lepší zabezpečení dat a bezchybnou zkušenost s automatizací.
Ve stále konkurenčnějším podnikatelském prostředí je zákaznická zkušenost zásadní. Jediná negativní recenze, která vypovídá o neuspořádanosti služeb nebo třeba o úniku dat, může firmu zničit. Jedinečné výhody obsahových služeb znamenají, že můžete dát zákazníkům přednost a zajistit jim takovou zkušenost, aby se k vám vraceli a mluvili o vaší firmě pochvalně.
Vzhledem ke zrychlující se digitální transformaci navíc obsahové služby představují způsob, jak mohou firmy orientované na budoucnost držet krok s měnící se dobou a předběhnout své konkurenty. Zatímco papírové procesy jsou stále páteří mnoha podnikových operací, obsahové služby a řešení pro správu podnikového obsahu (ECM) poskytují bezproblémový způsob integrace fyzických a digitálních pracovních postupů, aby posílily bezpečnost dat a zvýšily efektivitu.
Platforma pro obsahové služby je způsob, jak mohou firmy znovu získat kontrolu nad svými daty. Digitalizací, zachycením a efektivní organizací dokumentů zajišťují obsahové služby profesionálům přístup ke všemu, co potřebují, kdykoli to potřebují.
Obsahové služby navíc umožňují odborníkům získat cenné poznatky z dokumentů, které byly kdysi roztroušeny po celé organizaci, protože dávají do pořádku nestrukturovaná data.
Obsahové služby, známé také jako řešení pro správu podnikového obsahu (ECM), představují odrazový můstek k digitální transformaci a způsob, jak profesionálům zpřístupnit efektivnější procesy.
Pro ty, kteří pracují v zákaznicky orientovaných provozech, je role obsahových služeb zásadní díky jedinečným výhodám, které přinášejí.
Pokud má vaše firma tisíce dokumentů rozptýlených v různých formátech, jako jsou papírové soubory, počítače zaměstnanců a řada různých cloudových platforem, bude téměř nemožné zajistit hladký a uspořádaný průběh práce. To zase může vést k nejednotné zákaznické zkušenosti, která se skládá ze zpoždění, chyb a nespokojenosti.
Zavedením řešení obsahových služeb budete moci sjednotit svou dokumentaci a budete vždy přesně vědět, kde se vaše informace nacházejí. Kromě toho budou pracovníci schopni najít dokumenty uložené v digitálním úložišti pomocí rychlého vyhledávání, protože mnohé obsahové služby dokumenty indexují a usnadňují jejich bleskové nalezení.
Řešení ECM také odstraňují nejasnosti ohledně nejnovější verze souboru, protože zaměstnanci mohou spolupracovat na dokumentech a pracovat pouze s nejnovějším aktualizovaným souborem.
To se projevuje v situacích, kdy zákazníci požadují své informace nebo informace o stavu procesu, například doručení, a jeden z vašich zaměstnanců je schopen okamžitě najít potřebné informace. Pryč jsou doby, kdy zákazníci čekali na odpověď příliš dlouho kvůli tomu, že zaměstnanci horečně hledali potřebné informace.
Díky obsahovým službám a řešením ECM budete moci nabídnout lepší zákaznickou zkušenost tím, že svým klientům poskytnete přesně to, co potřebují, když o to požádají.
Pokud se chcete starat o své zákazníky, musíte se starat o jejich data.
U mnoha specialistů, například v bankovnictví nebo při správě nemovitostí, je objem údajů o zákaznících, s nimiž pracují, velmi rozsáhlý. Všechny tyto údaje, od finančních informací starých desítky let až po adresy a kontaktní údaje, musí být chráněny, aby byla zajištěna bezproblémová práce se zákazníky bez ničivého úniku dat.
Po digitalizaci dokumentů je platformy obsahových služeb ukládají do zabezpečeného centrálního úložiště. Tam, kde byly dříve dokumenty roztroušeny po celé organizaci, uloženy v neuzamčených kartotékách nebo třeba dokonce převáženy hybridními zaměstnanci do kanceláře a zpět, jsou nyní uloženy bezpečně a šifrovaně.
S řešením ECM, jako je například Kyocera Cloud Information Manager, můžete dokonce přidat jedinečná oprávnění. Můžete tak mít pod kontrolou, kdo má ke každému dokumentu přístup, což přidává další vrstvu zabezpečení dat a ještě více chrání dokumenty vašich zákazníků.
Aby firma uspěla, musí mít na prvním místě své zákazníky. Pokud mají zákazníci pocit, že se jim dostalo bezproblémové zkušenosti, bez obav o ochranu dat a lidské chyby, je pravděpodobnější, že se vrátí.
Úloha obsahových služeb v zákaznické zkušenosti je významná. Tato řešení umožňují nabídnout zákazníkům nejlepší možnou zkušenost a zaručují dlouhou perspektivu vašeho podnikání.
Ve společnosti Kyocera nás naše vlastní filozofie inspiruje k tomu, abychom kladli lidi na první místo. Pokud byste chtěli dělat totéž a najít nový způsob, jak zlepšit zkušenosti svých zákazníků, naše obsahové služby vám mohou pomoci.
Pokud se chcete starat o své zákazníky, musíte se starat o jejich data."