Zadejte své uživatelské jméno nebo e-mail. Pošleme vám e-mail s pokyny, jak obnovit heslo. Pokud jste zapomněli své uživatelské jméno, neobdrželi jste e-mail k obnovení hesla nebo potřebujete pomoc, kontaktujte náš tým podpory.
Pokud jste zadali správný e-mail z naší databáze, odpovíme vám…
Můžete požádat o nový účet zasláním svých údajů lokální pobočce Kyocera. Po schválení vám zašleme dočasné heslo.
Obchodní portál: přístup určen pouze pro obchodní partnery Kyocera Document Solutions. Do Obchodního portálu se přihlásíte pomocí odkazu níže.
Mnoho firem se obává digitalizace. Myšlenka na příliv nových informací a chaos při transformaci je nutí se držet zastaralých procesů. Nemusíte se však bát. Podniky mohou vyvinout jasnou strategii firemní mobility, která umožní jejich zaměstnancům pracovat mimo kancelář. Existuje mnoho technických nástrojů, ale nejdůležitějším faktorem je změna myšlení. Většina hluboce zakořeněného odporu vůči změnám v podnikání má spíše sociologické než technologické kořeny.
Efektivní strategie firemní mobility na počátku vyžaduje strategické myšlení. Nemá smysl dávat každému zaměstnanci iPad, pokud to nemá jasný důvod. Je třeba se zeptat na dvě klíčové otázky. Jak strategie mobility pomůže zaměstnancům v jejich činnosti? Vytvoří to nové obchodní příležitosti? Při stanovování cílů pro odpovědi na tyto otázky by firmy neměly hledět více než pár let dopředu. Kdysi byly normou pětileté strategické plány, ale nyní musí firmy být schopné obratně reagovat na každou změnu trhu.
"Není třeba, aby se podniky obávaly budoucnosti."
Digitalizace může být komplexní a nelehký úkol, ale je snazší, než mnozí očekávají. Díky jasnému plánování a strategii může každá firma podpořit mobilitu a posunout svou společnost do 21. století bez velkých investic.
Podniky musí zvážit, které technologie zlepší výkonnost, ať už usnadní život zákazníkům, nebo zvýší produktivitu zaměstnanců. Banka se například může rozhodnout, že mobilní aplikace, která zákazníkům umožní proplácet složenky na dálku, je ušetří časově náročných cest a zároveň uvolní čas zaměstnancům poboček. Autopojišťovna se může rozhodnout zavést mobilní aplikaci, která umožní pojistníkům hlásit nehody přímo na místě. Je důležité rozhodnout, kdo bude tato zásadní rozhodnutí o podnikové mobilitě dělat.
Málokdy je dobré, aby je IT oddělení vytvářela izolovaně, protože je nepravděpodobné, že by měla potřebnou celkovou strategickou vizi. Jednou z dobrých možností je zřídit centrum excelence pro podnikovou mobilitu, které bude stát mezi oddělením IT a podnikem. Mělo by mít zástupce ze všech oblastí organizace, včetně lidských zdrojů, marketingu a právního oddělení. Výhodou by bylo zabránit roztříštěnosti a oddělenosti mnoha podnikových rozhodnutí týkajících se mobility. V ideálním případě by měla mít na mobilitu holistický pohled a nastavit pravidla v nejlepším zájmu všech.
Jedním z klíčových rozhodnutí Centra excelence pro mobilitu je, zda vyvinout nativní aplikaci, nebo mobilní web. Každé řešení má svá pro a proti. Mobilní webové stránky se snadno vytvářejí a nevyžadují stahování, což znamená, že se zobrazují příležitostným návštěvníkům, ale pro běžné uživatele jsou méně atraktivní a problém nastane vždy, když je špatné pokrytí internetem. Nativní aplikace bývají preferovány běžnými zákazníky a jsou dostupné offline, ale je třeba je instalovat a jsou vázány na konkrétní zařízení. Pokud se společnost rozhodne vytvořit nativní aplikaci, musí ji pravidelně aktualizovat a přidávat do ní nové inovativní vychytávky. V rychle se měnícím mobilním světě zákazníci neočekávají nic menšího. V konečném důsledku je rozhodnutí, zda vytvořit mobilní web, nebo nativní aplikaci, na konkrétní společnosti. Obvykle je lepší zvolit to řešení, které zajistí větší akceschopnost.
Pro většinu podniků je dobré povolit rozhraní pro programování aplikací (API), aby mobilní uživatelé měli přístup k back-endovým databázím prostřednictvím svých front-endových mobilních aplikací. Rozhraní API jsou okny do aplikací, což znamená, že mohou dát zákazníkům do rukou velkou moc. Podniky by se však měly mít na pozoru. To, co činí rozhraní API tak cennými, z nich zároveň činí bezpečnostní riziko. Hackeři je mohou využít k průniku do serverů. Nestačí se držet běžných metod zabezpečení. Pokud chce podnik využít rozhraní API naplno, bude třeba přehodnotit celou bezpečnostní strategii. Je nezbytné zabezpečit integraci na pozadí a transakce mezi klientem a servery.
Strategie mobility musí být jádrem digitální transformace společnosti. Téměř stejně důležitá je však instalace systému správy dokumentů (DMS), který ukládá a vyhledává papírové i elektronické dokumenty. Staromódní manuální procesy v dnešním světě prostě nestačí. Softwarové řešení správy nejenže sníží potřebu fyzického úložného prostoru, ale také zkrátí čas strávený vyhledáváním dokumentů.
Podle jedné studie společnosti PWC organizace ztratí 7,5 % všech dokumentů a odborníci stráví desetinu svého času čtením informací a až polovinu jejich hledáním. V závislosti na řešení může systém DMS vyhledat soubory během několika sekund pomocí fráze nebo jediného slova. Mezi další výhody patří snazší spolupráce s kolegy a dalšími společnostmi a možnost zálohovat papírové dokumenty pro případ požáru nebo jiné mimořádné události.
Většina společností si uvědomuje potřebu integrace digitálních řešení. Z nejnovějšího oborového průzkumu společnosti AIIM vyplývá, že čtyři z pěti podniků uvádějí, že digitální transformace je pro ně důležitá nebo velmi důležitá, a že více než polovina z nich se domnívá, že jim v příštích několika letech hrozí vážné potíže. Přesto si jen každý pátý myslí, že již má nebo se blíží zavedení všech správných strategií. Každá společnost je nyní technologickou organizací, bez ohledu na odvětví, ve kterém pracuje. Dobře definovaná mobilní strategie by měla být základem digitální transformace společnosti. IT je povede k přijímání správných technologických rozhodnutí a v konečném důsledku se stanou agilnějším podnikem.
Organizace mohou významně profitovat z toho, že se mobilní práce stane příležitostí pro jejich odborníky.