Jádro firemní filozofie firmy KYOCERA je základem pro poskytování vynikajících služeb našim zákazníkům. Neustále se snažíme zlepšovat v prozákaznickém přístupu tím, že naše platforma služeb je profesionální, pohotová a rychle vyřeší jakýkoli problém.
Jak KYOCERA neustále roste, naše globální přítomnost a naše servisní organizace hrají v prozákaznickém přístupu stále větší roli. Společně s postupným rozvojem digitální transformace, čerpají naše služby také z nových technologií aby splnily a překonaly očekávání zákazníků.
V globálním měřítku řídí naše servisní oddělení v evropském ústředí servisní rámec napříč regiony EMEA, poskytuje služby správy, eskalace, globální technickou a obchodní podporu, nástroje, technologie a metodiky našim přidruženým společnostem, distributorům a partnerům.
Tímto přístupem zajišťujeme, aby každý zákazník, bez ohledu na jeho velikost, umístění nebo potřeby, měl přístup ke stejnému standardizovanému portfoliu služeb ve jeho zemi a jazyce. Ať už se jedná o pravidelnou službu oprav nebo se jedná o složitější zásah, náš spolehlivý a profesionální tým servisních expertů je tu pro Vás.
Změňte složitost služeb na neocenitelnou obchodní jednoduchost
Podívejte se na naši nabídku tiskáren, multifunkčních zařízení a softwarových produktů.
Objevte, co dělá značku KYOCERA odlišnou a získejte víc informací naší firmě.