• Změnit jazyk
    Změnit zemi

    Jak nedostatek místa pro ukládání dokumentů ovlivňuje podniky

    Další informace o výhodách zavedení nástrojů pro správu dokumentů
    tablet

    Moderní podnikatelské prostředí je neuvěřitelně konkurenční a data v něm hrají zásadnější roli než kdykoli předtím. Každá organizace chce získat jasnou představu o svých klientech, aby mohla identifikovat způsoby, jak zlepšit svou nabídku a zvýšit spokojenost zákazníků. Zpracování rostoucího množství dokumentace a informací se však ukazuje jako výzva pro společnosti všech velikostí. Aby bylo možné ze všech shromážděných údajů vytěžit skutečně maximum, musí být dobře uspořádané a použitelné. Podniky, které pracují v analogovém pracovním prostředí, jsou často odkázány na neefektivní metody, kdy zaměstnanci sdílejí papírové kopie dokumentace, které mohou být zastaralé nebo v nich chybí zásadní informace, a zároveň nevyhnutelně nechávají volné listy papíru na stolech v naději, že to všechno bude dávat smysl.

    Přečtěte si více o výhodách zavedení nástrojů pro správu dokumentů a zjistěte, jak může digitální transformace představovat nové příležitosti, díky nimž se mohou vaše zisky zvýšit.

    man papers

    Podnikový svět se v současné době nachází uprostřed technologické revoluce, kdy úspěch do značné míry závisí na schopnosti držet krok s dnešním rychlým digitálním světem a přizpůsobení se mu - a upustit od digitalizace již není možné. Co to však znamená pro způsob, jakým podniky spravují obsah a informace?

    Problémy se správou informací se pro podniky staly běžnou záležitostí, protože z tradiční správy dokumentů a dat vznikají problémy, které rychle vedou ke ztrátám a stávají se neudržitelnými. Mnoho podniků se tak stále potýká s problémy týkajícími se neefektivního tradičního pracovního prostředí. Nejmodernější řešení, jako jsou obsahové služby a systémy pro správu podnikového obsahu (ECM) a správu dokumentů (DMS), poskytují inovativní způsoby efektivnějšího zpracování a využívání dat.

    Za tímto účelem provedla společnost Kyocera Document Solutions Europe studii, aby se s partnery podělila o své odborné znalosti a získala skutečný přehled o současném chápání a vnímání "Enterprise Content Management" a "Document Management Systems" na trhu. Celkově jsou výsledky zaměřeny na pomoc zákazníkům při vytváření strategií správy informací zahrnujících tato řešení a na přidanou hodnotu pro jejich podnikání a nechávají je přemýšlet o tom, jak dosáhnout jejich skutečné digitalizace.

    Stáhněte si studii

    Digitalizace podnikání v Evropě - výhled na rok 2019 (v angličtině)

    Soubory cookie a Vaše soukromí

    Používáme esenciální soubory cookie, abychom usnadnili a zefektivnili interakce s naším webem, statistické soubory cookie, abychom lépe porozuměli tomu, jak se náš web používá, a marketingové soubory cookie, které vám přizpůsobují reklamu. Předvolby cookie můžete vybrat pomocí níže uvedeného tlačítka „Předvolby“ nebo vybrat „Souhlasím“ a pokračovat se všemi soubory cookie.

    Předvolby souborů cookie

    Používáme cookies, abychom se ujistili, že naše webové stránky fungují správně, nebo příležitostně poskytujeme službu na Vaši žádost (například správu Vašich preferencí cookies). Tyto cookies jsou vždy aktivní, pokud nenastavíte v prohlížeči, aby je blokoval. To může bránit některým částem webu, aby pracovali správně.

    Tyto soubory cookie nám umožňují měřit a zlepšovat výkon našich webových stránek.

    Tyto cookies se ukládají pouze v případě, že s tím souhlasíte. Pomocí marketingových cookies sledujeme, jak kliknete a navštívíte naše webové stránky, abychom Vám ukázali obsah na základě Vašich zájmů a taky personalizovanou reklamu. V současné době tyto cookies nepřijímáte. Pokud je chcete přijímat, zaškrtněte toto políčko.