Zadejte své uživatelské jméno nebo e-mail. Pošleme vám e-mail s pokyny, jak obnovit heslo. Pokud jste zapomněli své uživatelské jméno, neobdrželi jste e-mail k obnovení hesla nebo potřebujete pomoc, kontaktujte náš tým podpory.
Pokud jste zadali správný e-mail z naší databáze, odpovíme vám…
Můžete požádat o nový účet zasláním svých údajů lokální pobočce Kyocera. Po schválení vám zašleme dočasné heslo.
Moje Kyocera
Moderní podnikatelské prostředí je neuvěřitelně konkurenční a data v něm hrají zásadnější roli než kdykoli předtím. Každá organizace chce získat jasnou představu o svých klientech, aby mohla identifikovat způsoby, jak zlepšit svou nabídku a zvýšit spokojenost zákazníků. Zpracování rostoucího množství dokumentace a informací se však ukazuje jako výzva pro společnosti všech velikostí. Aby bylo možné ze všech shromážděných údajů vytěžit skutečně maximum, musí být dobře uspořádané a použitelné. Podniky, které pracují v analogovém pracovním prostředí, jsou často odkázány na neefektivní metody, kdy zaměstnanci sdílejí papírové kopie dokumentace, které mohou být zastaralé nebo v nich chybí zásadní informace, a zároveň nevyhnutelně nechávají volné listy papíru na stolech v naději, že to všechno bude dávat smysl.
Přečtěte si více o výhodách zavedení nástrojů pro správu dokumentů a zjistěte, jak může digitální transformace představovat nové příležitosti, díky nimž se mohou vaše zisky zvýšit.
Podnikový svět se v současné době nachází uprostřed technologické revoluce, kdy úspěch do značné míry závisí na schopnosti držet krok s dnešním rychlým digitálním světem a přizpůsobení se mu - a upustit od digitalizace již není možné. Co to však znamená pro způsob, jakým podniky spravují obsah a informace?
Problémy se správou informací se pro podniky staly běžnou záležitostí, protože z tradiční správy dokumentů a dat vznikají problémy, které rychle vedou ke ztrátám a stávají se neudržitelnými. Mnoho podniků se tak stále potýká s problémy týkajícími se neefektivního tradičního pracovního prostředí. Nejmodernější řešení, jako jsou obsahové služby a systémy pro správu podnikového obsahu (ECM) a správu dokumentů (DMS), poskytují inovativní způsoby efektivnějšího zpracování a využívání dat.
Za tímto účelem provedla společnost Kyocera Document Solutions Europe studii, aby se s partnery podělila o své odborné znalosti a získala skutečný přehled o současném chápání a vnímání "Enterprise Content Management" a "Document Management Systems" na trhu. Celkově jsou výsledky zaměřeny na pomoc zákazníkům při vytváření strategií správy informací zahrnujících tato řešení a na přidanou hodnotu pro jejich podnikání a nechávají je přemýšlet o tom, jak dosáhnout jejich skutečné digitalizace.