Zadejte své uživatelské jméno nebo e-mail. Pošleme vám e-mail s pokyny, jak obnovit heslo. Pokud jste zapomněli své uživatelské jméno, neobdrželi jste e-mail k obnovení hesla nebo potřebujete pomoc, kontaktujte náš tým podpory.
Pokud jste zadali správný e-mail z naší databáze, odpovíme vám…
Můžete požádat o nový účet zasláním svých údajů lokální pobočce Kyocera. Po schválení vám zašleme dočasné heslo.
Moje Kyocera
V dnešní době již spotřebitelé nejsou ochotni akceptovat špatnou použitelnost, ať už se jedná o mobilní zařízení, osobní počítače nebo kancelářské tiskárny, a není divu, že se tato oblast stala v posledních letech pro společnosti klíčovou.
Pro mnohé z nich může být cokoli jiného než běžný klik a vyzvednutí v nejbližší tiskárně odrazující zkušeností. Uživatelé se setkávají s problémy týkajícími se inkoustu nebo tonerů ve zdánlivě nejhorší možnou dobu. Potíže s připojením k bezdrátové síti mohou dále zvyšovat míru frustrace.
Kromě toho se mnoho uživatelů musí snažit orientovat v záhadném rozhraní, které často vede k zoufalému mačkání tlačítek na obrazovce v naději, že se nakonec něco podaří. Poslední možností je obvykle zdlouhavé volání na zákaznickou podporu. To vše vytváří celkově špatný uživatelský zážitek.
Digitální zážitek (DX) neboli digitální uživatelský zážitek je pocit, který má koncový uživatel po nějakém zážitku, často v digitálním prostředí. Zahrnuje faktory, jako je rozvržení, navigace, výkon, intuitivnost stránky nebo aplikace nebo efektivita, s jakou mohou uživatelé provádět akce.
Velmi často si uživatelé všimnou použitelnosti pouze v případě, že se vyskytne nějaký problém. Lídři v oboru po celém světě nastavili velmi vysokou laťku každodenní použitelnosti, takže spotřebitelé přirozeně od digitálních řešení hodně vyžadují. Očekávají přístup k tomu, co chtějí, kdykoli to chtějí. To vše zní poměrně jednoduše, ale pro mnoho společností to není nic jednoduchého. Příliš často je špatná uživatelská zkušenost důsledkem přehnaných ambicí prodejců: nabízejí uživatelům dlouhý seznam funkcí a přitom ignorují to, co skutečně potřebují. Mnoho uživatelů tiskáren tráví příliš dlouhou dobu přepínáním mezi obrazovkami, listováním mezi rozvrženími stránek, než musí po výběru špatné možnosti začít od začátku.
Společnosti si nyní uvědomují vývoj chování spotřebitelů a není překvapivé, že uživatelská zkušenost je podle The Tech Edvocate hlavním problémem pro 80 % organizací, které hledají nový systém. Jednoduše řečeno, potřeby uživatelů by měly být vždy na prvním místě, pokud jde o digitální řešení. Množství převratných funkcí bude irelevantní, pokud nebude pro uživatele snadné je používat.
Nové technologie a inovace daly vzniknout celosvětové konkurenci napříč všemi obory a všechny společnosti nabízející produkty se špatnou použitelností jsou odsouzeny k neúspěchu. Nekonečné množství snadno dostupných alternativ znamená, že spotřebitelé již nejsou ochotni spokojit se s nekvalitní použitelností.
Velmi zřídka je třeba znovu vynalézat kolo. Nové modely TASKalfa 358ci a 408ci společnosti Kyocera jsou přímými nástupci modelů TASKalfa 356ci a 406ci, zatímco model TASKalfa 508ci je novým přírůstkem do řady. Jedním z hlavních důvodů těchto modelových změn je zlepšení zákaznického komfortu díky novému intuitivnímu uživatelskému rozhraní.
Aktualizované stroje využívají novou koncepci uživatelského rozhraní, která zahrnuje intuitivní operace, jako je rolování a posouvání, stlačení a posunurí, jak je známe z chytrých telefonů a tabletů. Tyto funkce zajišťují, že noví uživatelé mohou nyní uživatelské rozhraní ovládat snadněji a intuitivněji a zároveň optimalizují pracovní postupy. Složité úlohy, jako je výroba brožur nebo skenování obrovských dokumentů do systému DMS, jsou díky volbě na dotykové obrazovce snadné.
Tradiční modely práce se staly zastaralými a společnosti nyní musí přijmout podnikovou mobilitu, jinak zůstanou pozadu.
Společnost Kyocera si je toho vědoma, a proto nová řada tiskáren TASKalfa podporuje všechny nejmodernější mobilní komunikace. Nové volitelné bezdrátové rozhraní IB-35 nabízí bezproblémové připojení k mobilním zařízením a zároveň umožňuje uživatelům tisknout nebo skenovat přímo z jejich mobilních zařízení, jako jsou chytré telefony nebo tablety, ať už se zařízeními s operačním systémem iOS nebo Android.
Kombinace NFC (Near Field Communication) a Direct Wi-Fi usnadňuje přímé spojení s multifunkční tiskárnou; uživateli stačí podržet mobilní zařízení nad značkou NFC uživatelského rozhraní. NFC si zase automaticky vymění všechny potřebné informace k navázání přímého spojení s rozhraním IB-35. Pomocí aplikace KYOCERA Mobile print a Wi-Fi Direct může nyní uživatel tisknout a skenovat.
Vylepšené uživatelské rozhraní šetří čas zejména lidem, kteří se nacházejí mimo firemní síť, například na schůzce nebo v předváděcí místnosti. Díky tomu, že mají nyní zákazníci všechny dokumenty připravené na dosah ruky, není třeba s sebou nosit těžké obchodní dokumenty a aktovky.
Použitelnost je v dnešním stále digitálnějším světě jedním z nejdůležitějších faktorů; zajišťuje nejen optimalizaci firemních zdrojů, ale také poskytuje zákazníkům špičkové služby, které nyní očekávají. Cokoli jiného není dost dobré.
Uživatelské rozhraní je klíčem k uživatelskému zážitku.