Tržní podmínky pro poskytovatele tiskových služeb (PSP) jsou náročné, ale skutečná podnikavost může vše změnit. Pro inovativní poskytovatele existuje příležitost. Tiskařský průmysl se vyvíjí a začleňuje různé technologické procesy do svého každodenního provozu. To vedlo ke vzniku digitálního produkčního tisku, který otevírá dveře mnoha novým perspektivám pro velkoobjemový i maloobjemový tisk.
Tiskárna Kyocera TASKalfa Pro 15000c je plně schopna vytvořit potenciál pro PSP, aby mohli konkurovat na tomto náročném trhu. V tomto blogu se podíváme na tři nové a vznikající příležitosti, které můžete využít pro svou firmu k nabídce nových služeb pro stávající zákazníky a k získání nových klientů.
Vyšší příjmy, silnější značky, loajálnější zákazníci.
Jednou z největších výhod digitálního produkčního tisku je možnost rychle a snadno přizpůsobit nebo personalizovat obsah. Umožňuje společnostem komunikovat ve velkém měřítku, aniž by musely kombinovat tiskovou úlohu napříč ofsetem a laserem nebo v horším případě platit za drahé šablony.
Průzkum společnosti Qubit zjistil, že 81 % spotřebitelů je ochotno změnit svou věrnost za personalizovanější zážitek, a společnost One Spot odhalila, že průměrná hodnota objednávky značky se při zahrnutí personalizovaného obsahu zvýšila o 5 % a míra konverzace se zvýšila o 6 %.
Moderní produkční tiskárny umožňují rychlou a efektivní produkci barevných i černobílých tiskovin a vytvářejí atraktivní technologii pro personalizovanou komunikaci a potřeby zákazníků.
Nyní můžete poskytovat možnosti přizpůsobení a personalizace pro odvětví, která se značně spoléhají na potřebu přizpůsobení obsahu, jako je marketing, personalizované obaly, finance a veřejné služby.
Produktivní možnost tisku " udělej cokoli".
Tisk je základem mnoha aplikací, které však rostou rychleji, než je většina tiskáren schopna zvládnout. S řešením produkčního tisku od společnosti Kyocera však můžete tuto výzvu proměnit v přínos.
Inkoustové tiskárny jsou jednou z nejproduktivnějších možností, pokud jde o tiskové systémy - zejména ve srovnání s mnoha tiskárnami na bázi toneru.
Mezi ně patří např:
Získáte-li schopnost vyhovět výše uvedeným a dalším požadavkům a zároveň zůstanete produktivní a efektivní, otevřete si tím cestu k většímu počtu zakázek nyní i v budoucnu.
Díky dynamickému přístupu k tisku můžete zákazníkům nabídnout řešení, které splní zadání bez ohledu na požadavky. Otevírá také vaše tiskové služby zákazníkům se specifickými potřebami, jako jsou mimo jiné logistika a doprava, školy a zdravotnické společnosti.
Efektivní, úsporné a účinné.
Personalizace je skvělý způsob, jak získat přístup k novým trhům, ale také k novým generacím. Přizpůsobení se je jedním z klíčových poutavých prvků, které mileniálové a mladší generace pravděpodobně očekávají při kontaktu s tištěnými materiály. Dospívající generace však stále častěji uvádějí, že jedním z jejich hlavních očekávání při jednání s firmami je rychlost.
Navzdory mnoha výhodám má personalizace pověst, že trvá dlouho - to se však s novějšími generacemi produkčních tiskáren změní. S digitálními produkčními tiskárnami lze personalizované tisky provádět rychleji než alternativní možnosti tisku. To znamená, že personalizace obsahu může být dokončena v rámci jedné tiskové úlohy automaticky prostřednictvím zadávání proměnných dat.
Rychlejší tisk s možností personalizace otevírá vašim službám možnost přijímat kratší, jednodenní zakázky a zároveň si zachovat kapacitu pro obecné zakázky. To vám umožní obsloužit více klientů a oslovit rostoucí trh mileniálů a mladších generací.
Stejně jako všechno ostatní i vaše podnikání se vyvíjí. Stejně jako to naše. To vytváří nové příležitosti a nové možnosti. Společnost Kyocera vám ráda pomůže podpořit vaše podnikání a udržet si relevanci v neustále se měnících podmínkách trhu.
Řešení je vzdáleno pouze na jeden telefonát. Kontaktujte společnost Kyocera ještě dnes a zjistěte, jak vám můžeme pomoci získat konkurenční výhodu budoucnosti.
Kyocera nabízí řešení produkčního tisku s kvalitou a službami, které potřebujete - a vytvořené pro vaše prostředí.