Změnit jazyk

Změnit zemi

Tři způsoby, jak může správa obsahu zvýšit vaši produktivitu

Zavedení technologie by mohlo způsobit revoluci ve vaší práci.
people working

Svět podnikání funguje stále rychleji a každý den se vytváří a zpracovává stále více informací. To představuje pro společnosti, které se snaží zvýšit efektivitu, výzvu i příležitost. Velký objem úsilí spojeného s kancelářskými pracovními postupy není spojen s úkoly odborníků, ale týká se správy a plánování projektů a vyhledávání informací.

S ohledem na tuto skutečnost umožňuje schopnost zefektivnit tyto činnosti efektivnější pracovní postupy a v konečném důsledku i rychlejší chod podniku. Obsahové služby poskytují dokonalý nástroj pro archivaci a snaží se využívat informace k optimalizaci pracovních postupů a zvyšování efektivity.

1. Automatické přidělování úloh

Přidělování úkolů je samo o sobě úkolem, který je časově náročný a kterému se lze částečně vyhnout. Místo toho, aby členové týmu spotřebovávali drahocenný čas na přiřazování dokumentů k jednotlivým pracovním postupům, mohou služby správy obsahu poskytnout přehled o úkolech a odpovědnosti všech a o potřebných informacích v kterékoli fázi procesu.

Klíčovou vlastností řešení služeb správy obsahu je, že mohou úkoly a fáze pracovního postupu přidělovat přímo příslušným osobám, týmům nebo oddělením. Úsilí těchto osob se tak může soustředit na konkrétní úkol, což šetří čas a zvyšuje efektivitu. A co víc, pokud jsou zaměstnanci mimo kancelář nebo nejsou k dispozici pro provedení úkolu, lze úkol přeřadit, čímž se zefektivní pracovní postupy a zamezí se prodlevám. Aby bylo možné využít zvýšení efektivity obsahových služeb, musí být jasně definovány pracovní postupy.

man looking to the window

2. Rozhodujte se během sekundy

Technologie lze využít nejen k přidělování úkolů, ale také k automatickému schvalování rozhodnutí. Tato funkce umožňuje rychlejší kontrolu, nákup a schvalování na pracovišti. Přezkoumání a schválení dokumentu jsou běžné úkoly v rámci pracovního postupu, které zahrnují řadu jednotlivých úkolů a korespondenci mezi různými osobami.

Vytištění, naskenování a schválení dokumentu více než jednou osobou by mohlo způsobit zdržení, kterému by se podniky raději vyhnuly. Řešení Content Services může umožnit automatické přezkoumání nebo schválení dokumentů na základě obchodních pravidel definovaných zákazníkem.

Kromě toho lze nákupy v určitém hodnotovém pásmu zpracovat okamžitě, místo aby to záviselo na schválení manažerů, které mohou nějakou dobu trvat. Automatizace těchto procesů znamená, že se lze vyhnout časově náročným úkolům s minimální hodnotou, čímž se pracovníkům v rámci pracovního postupu uvolní čas na dosažení obchodních cílů, které mohou mít vyšší prioritu.


3. Rychlejší vyhledání potřebných informací

A konečně, obsahové služby mohou skutečně urychlit jednotlivé fáze automatizovaného pracovního postupu. Toto zrychlení vyplývá především z rychlejšího vyhledávání informací. Vyhledávání a získávání informací jsou úkony, které snižují efektivitu na pracovišti. Kanceláře, které stále setrvávají v analogovém prostředí, musí často fyzicky hledat dokumenty, které by s využitím obsahových služeb mohly být nalezeny během několika sekund.

Namísto hledání v kartotékách, e-mailech nebo složkách na pracovní ploše může technologie umožnit uživatelům zadat klíčová slova a použít filtry, které zúží okruh dokumentů ve výrazně kratším čase. Umožňuje rychlejší a přehlednější realizaci procesů a zároveň sjednocuje formáty a verze dokumentů, aby se předešlo náročnému a neefektivnímu vyřizování protichůdných formátů dokumentů. Když mohou odborníci rychleji vyhledávat informace a mají přístup ke kompatibilním souborům, nevyhnutelně to povede k zefektivnění pracovních postupů.

V moderním podnikatelském prostředí jsou optimalizace pracovních postupů a snaha o zvýšení efektivity atraktivní a nezbytné. Rychlost a efektivita umožňují podnikům držet krok s neustále se měnícím prostředím. Díky obsahovým službám lze tyto výhody realizovat bez nutnosti časově náročných a nákladných restrukturalizačních programů. Možná by se pozornost měla zaměřit méně na vnější a více na vnitřní prostředí; méně na vnější a více na vnitřní. Tyto platformy umožňují podnikům zefektivnit vnitřní činnost, aby mohly čelit výzvám a využívat příležitostí navenek.

laptop with the ebook

Zvýšení ziskovosti díky zlepšení pracovních postupů

Pro podniky se správa dat stala klíčovou, aby z nich mohly vytěžit maximum. Interní i externí sdílení informací efektivním způsobem je pro ziskovost podniku nezbytné. Klíč k dosažení tohoto cíle spočívá v přechodu z analogového na digitální pracovní postupy, které pomohou vyhnout se zpožděním a chybám.

Tento white paper, který vychází ze zjištění studie Kyocera Business Digitalisation in Europe Outlook 2019, obsahuje analýzu některých klíčových výzev, kterým organizace čelí při investicích do digitální transformace. Takové závazky představují nejen nové příležitosti, ale také obtíže v rámci dlouhého procesu adaptace s cílem uvést pracoviště do stále digitálnějšího světa a zajistit tak skutečnou produktivitu.

Digitální transformace Evropy v detailech

Přehled o přechodu evropských podniků z analogových na digitální pracovní postupy. (v angličtině)

Soubory cookie a Vaše soukromí

K zajištění správného fungování našich webových stránek používáme nezbytné soubory cookie. Statistické soubory cookie nám pomáhají lépe porozumět tomu, jak jsou naše webové stránky používány, a marketingové soubory cookie nám umožňují lépe přizpůsobit obsah návštěvníkům našich webových stránek. Své preference souborů cookie můžete zvolit pomocí tlačítka „Preference“ níže, nebo zvolte možnost „Přijmout všechny soubory cookie“ pro pokračování se všemi soubory cookie. Výběrem možnosti „Přijmout všechny soubory cookie“ souhlasíte s ukládáním těchto souborů cookie do vašeho zařízení. Tyto soubory cookie můžete odmítnout výběrem možnosti „Přijmout pouze nezbytné soubory cookie“; v takovém případě nám dovolíte ukládat do vašeho zařízení pouze ty soubory cookie, které jsou nezbytné pro správné zobrazení našich webových stránek.

Předvolby souborů cookie

Pole je povinné

Používáme cookies, abychom se ujistili, že naše webové stránky fungují správně, nebo příležitostně poskytujeme službu na Vaši žádost (například správu Vašich preferencí cookies). Tyto cookies jsou vždy aktivní, pokud nenastavíte v prohlížeči, aby je blokoval. To může bránit některým částem webu, aby pracovali správně.

Pole je povinné

Tyto soubory cookie nám umožňují měřit a zlepšovat výkon našich webových stránek.

Pole je povinné

Tyto cookies se ukládají pouze v případě, že s tím souhlasíte. Pomocí marketingových cookies sledujeme, jak kliknete a navštívíte naše webové stránky, abychom Vám ukázali obsah na základě Vašich zájmů a taky personalizovanou reklamu. V současné době tyto cookies nepřijímáte. Pokud je chcete přijímat, zaškrtněte toto políčko.