Změnit jazyk

Změnit zemi

Proč jsou technologie základem chytrého růstu firmy

Nástroje potřebné pro zvýšení efektivity a produktivity.
woman looking to the screen

Zeptejte se jakéhokoli vedoucího pracovníka, co je jeho hlavním cílem, a dostanete jednoslovnou odpověď: růst. Je to univerzální cíl, ale může být velmi obtížné ho dosáhnout kvůli výzvám a překážkám, které se na této cestě vyskytují. Chcete-li zaručit úspěšný růst, musíte se nejprve ujistit, že je vaše firma na rozšiřování odpovídajícím způsobem připravena. Jakákoli přítomná neefektivita se jen zhorší, pokud váš plán růstu nebude realizován správně.

Naštěstí jsou služby Content Services speciálně navrženy tak, aby pomohly vašemu podniku vymanit se z neefektivních procesů, které ho brzdí. Odstranění zbytečných kroků v pracovních postupech, intuitivnější organizace dat a kontrola jejich využití jsou jen tři ze způsobů, jak může nová technologie zefektivnit vaši organizaci.

Automatizace zefektivňuje pracovní postupy

Pracovní postupy v některých firmách jsou nakonec tak složité, že i ty nejjednodušší úkoly trvají zbytečně dlouho. Představte si, že si zaměstnanec jednoho oddělení potřebuje vyžádat data od obchodního oddělení, ale ta jsou uložena na papíře v kartotéce. Musel by je přinést osobně nebo naskenovat; a to v případě, že je najde mezi všemi ostatními fakturami. Poté má někdo odpovědnost za to, že se dostala zpět do skladu, a vždy existuje riziko, že byla v určitém bodě své cesty upravena, ztracena nebo zničena. Navíc v každém kontaktním místě může tento proces vyžadovat rozhodnutí, která je třeba ověřit. To vše v konečném důsledku zpomaluje podnikové pracovní postupy a výrazně snižuje produktivitu.

Content Services naštěstí nabízí neuvěřitelně jednoduché řešení: automatizaci pracovních postupů. Odstraňte zbytečné kroky a nechte své zaměstnance věnovat se práci. S automatizovaným systémem by se stejný příběh odehrál úplně jinak. Díky rychlému požadavku by se schválení a ověření provedlo jedním kliknutím, faktura by se díky inteligentnímu indexování využívajícímu značky okamžitě našla a bylo by možné k ní ihned přistupovat. Jakmile pracovní postupy fungují efektivněji, zvyšuje se úroveň produktivity, protože zaměstnanci se soustředí na plnění úkolů s vysokou hodnotou, pro které byli najati. Efektivita a produktivita jsou nakonec základními kameny růstu.

people talking

Chytřejší organizace dat zvyšuje efektivitu


Pokud jsou data uložena na papíře nebo třeba i na serverech, ale bez jasného systému, pak neúmyslně brzdíte svůj vlastní růst. Pokud je obtížné informace dohledat, zaměstnanci ztrácejí drahocenný čas jejich hledáním. To je pro ně frustrující a pro zákazníky, kteří mají tu smůlu, že se s těmito prodlevami musí potýkat, je to k vzteku. Stručně řečeno, špatná organizace dat způsobí pokles produktivity a váš vztah se zákazníky pravděpodobně utrpí.

Řešení je opět jednoduché. Obsahové služby poskytují inteligentní systémy pro organizaci vašich dat, přičemž papírové dokumenty se skenují do digitálního úložného systému, například do cloudu. Během tohoto procesu lze přidávat značky pro pokročilé indexování. To v podstatě znamená, že v budoucnu stačí vyhledat klíčová slova, například datum a typ dokumentu, a okamžitě najdete to, co hledáte. Jakmile budou všechna vaše data digitalizována, budou bezpečně uložena a kdykoli k nim bude mít přístup kdokoli s oprávněním.

Pokud váš plán růstu zahrnuje i přijímání nových zaměstnanců, nebudou se muset orientovat ve složitém a neefektivním systému ukládání, který by nakonec jen dále komplikoval situaci, protože by sami přidávali data. Místo toho se mohou rovnou věnovat své práci. Spokojení a efektivní zaměstnanci pomáhají budovat pevné a trvalé vztahy se zákazníky.

Kontrola dat podporuje spolupráci

Data jsou v dnešní době pro podniky klíčová, ale pokud je nebudete mít pod efektivní kontrolou, nebudete moci využít jejich plný potenciál. Obrovské množství dat je k ničemu, pokud k nim vaši zaměstnanci nemají přístup, protože to vede k plýtvání časem. Pro ukázku, je to problematické zejména pro mezinárodní společnosti s pobočkami působícími v různých časových pásmech po celém světě. Čekat na potřebné informace do druhého dne je v dnešním světě okamžitého vyřizování prostě nepřijatelné; nemůžete nechat zákazníky čekat donekonečna, jinak přejdou ke konkurenci, která s nimi jedná lépe.

Aby se to napravilo a podpořil se růst, měly by podniky zvážit investici do obsahových služeb. Pokud je platforma Content Services nastavena správným způsobem, lze data ukládat digitálně, což znamená, že k nim lze podle potřeby získat přístup. Pokud zaměstnanec, který se nachází v jiné zemi, potřebuje vidět nebo upravit dokument, který byl založen jiným oddělením, může požádat o přístup a okamžitě jej získat. To podporuje spolupráci mezi týmy a pobočkami téže společnosti, které se nacházejí v různých oblastech. Tímto způsobem již nejsou problémy, jako jsou rozdíly v časových pásmech, problémem a žádní zákazníci nezůstávají netrpělivě čekat. Spokojenost zákazníků je koneckonců hlavní hnací silou obchodního úspěchu.

Jednoduchá zlepšení s měřitelným dopadem

Stručně řečeno, většinu neefektivit v oblasti podnikového obsahu, které brzdí růst, lze vyřešit pomocí technologie Content Services. Snižte časové ztráty a zajistěte, aby celý váš podnik pracoval jednotně bez ohledu na časové pásmo nebo fyzickou polohu. Digitální data jsou kdykoli k dispozici každému, kdo je potřebuje, a usnadňují spolupráci mezi odděleními a kancelářemi. Konečným cílem všech těchto změn je zvýšení efektivity a zefektivnění vašeho podnikání, abyste zvýšili produktivitu a poskytovali lepší služby zákazníkům. Spokojenost zákazníků a produktivní podnikání jsou zásadní pro dosažení růstu, o který usilujete.

laptop with the ebook

Vývoj pracovních postupů: Klíč ke zvýšení ziskovosti.

Efektivní správa dat je pro podniky zásadní pro zlepšení jejich pracovních postupů a zvýšení ziskovosti. Výměna informací je v organizaci klíčovým procesem. Spoléhání se na klasické pracovní postupy však často vede k chybám a zpožděním, kterým lze předejít efektivní alternativou - zavedením technologie.

Tento white paper vychází ze zjištění studie Kyocera Business Digitalisation in Europe Outlook 2019. Vychází z obtíží a výzev, které identifikovaly podniky z celé Evropy na základě výzkumu napříč kontinentem, což vytváří širší obraz o stavu digitální transformace.

Digitální transformace Evropy v detailech

Objevte hloubkovou analýzu dopadu digitální transformace na evropské podniky. (v angličtině)

Soubory cookie a Vaše soukromí

K zajištění správného fungování našich webových stránek používáme nezbytné soubory cookie. Statistické soubory cookie nám pomáhají lépe porozumět tomu, jak jsou naše webové stránky používány, a marketingové soubory cookie nám umožňují lépe přizpůsobit obsah návštěvníkům našich webových stránek. Své preference souborů cookie můžete zvolit pomocí tlačítka „Preference“ níže, nebo zvolte možnost „Přijmout všechny soubory cookie“ pro pokračování se všemi soubory cookie. Výběrem možnosti „Přijmout všechny soubory cookie“ souhlasíte s ukládáním těchto souborů cookie do vašeho zařízení. Tyto soubory cookie můžete odmítnout výběrem možnosti „Přijmout pouze nezbytné soubory cookie“; v takovém případě nám dovolíte ukládat do vašeho zařízení pouze ty soubory cookie, které jsou nezbytné pro správné zobrazení našich webových stránek.

Předvolby souborů cookie

Pole je povinné

Používáme cookies, abychom se ujistili, že naše webové stránky fungují správně, nebo příležitostně poskytujeme službu na Vaši žádost (například správu Vašich preferencí cookies). Tyto cookies jsou vždy aktivní, pokud nenastavíte v prohlížeči, aby je blokoval. To může bránit některým částem webu, aby pracovali správně.

Pole je povinné

Tyto soubory cookie nám umožňují měřit a zlepšovat výkon našich webových stránek.

Pole je povinné

Tyto cookies se ukládají pouze v případě, že s tím souhlasíte. Pomocí marketingových cookies sledujeme, jak kliknete a navštívíte naše webové stránky, abychom Vám ukázali obsah na základě Vašich zájmů a taky personalizovanou reklamu. V současné době tyto cookies nepřijímáte. Pokud je chcete přijímat, zaškrtněte toto políčko.