Zadejte své uživatelské jméno nebo e-mail. Pošleme vám e-mail s pokyny, jak obnovit heslo. Pokud jste zapomněli své uživatelské jméno, neobdrželi jste e-mail k obnovení hesla nebo potřebujete pomoc, kontaktujte náš tým podpory.
Pokud jste zadali správný e-mail z naší databáze, odpovíme vám…
Můžete požádat o nový účet zasláním svých údajů lokální pobočce Kyocera. Po schválení vám zašleme dočasné heslo.
Moje Kyocera
Vzhledem k tomu, že moderní spotřebitelé stále očekávají přizpůsobení svým potřebám, roste význam personalizace v produkčním tisku. Díky tisku variabilních dat nebyla možnost produkovat velké objemy dynamických, na míru šitých materiálů pro marketingové profesionály nikdy dostupnější.
Mezi výhody personalizace patří zlepšení image značky díky zapojení zákazníků do kampaní a zacílení na jejich zájmy, zvýšení míry odezvy a budoucích zisků.
80 % spotřebitelů dává přednost firmám, které jim posílají personalizované zprávy, a proto ti, kteří se do tohoto procesu nezapojí, zůstanou v závěsu za těmi, kteří v něm již jsou. Využitím síly produkčního tisku a softwaru pro tisk variabilních dat mohou marketéři očekávat nebývalý úspěch svých kampaní.
Tisk variabilních dat je typ digitálního tisku, který umožňuje poskytovatelům produkčního tisku měnit text, grafiku a obrázky v tiskových úlohách bez přerušení nebo zastavení aktivních pracovních postupů.
Například marketingový pracovník, který potřebuje poslat materiály různým potenciálním zákazníkům, může informace uvnitř personalizovat tak, aby obsahovaly jméno každé osoby. Tisk variabilních dat mu tak umožní dodat svým materiálům osobnější ráz, aniž by musel provádět těžkopádný úkol ručního přidávání jména každého klienta. To jim šetří drahocenný čas a zefektivňuje proces vytváření velkých objemů personalizovaných materiálů.
I když investice do digitálních marketingových strategií rostou, tištěná média zůstávají účinnou strategií pro oslovení klíčového publika. Díky tisku variabilních dat mohou marketingová oddělení tyto dvě techniky kombinovat a využívat výhod komplexních, personalizovaných kampaní.
Je to jednoduché - jako lidé se chceme cítit viděni. Když zákazník na něčem, co je mu určeno, uvidí své jméno nebo třeba obrázek některého ze svých zájmů, bude mít pravděpodobněji pocit, že mu značka rozumí.
Vezměme si například neuvěřitelně úspěšnou kampaň společnosti Coca Cola "Sdílej kolu". Hromadnou výrobou etiket na lahve se jmény lidí vyzvala společnost Coca Cola spotřebitele, aby se stali součástí její zábavné a poutavé marketingové strategie a sdíleli obsah na sociálních sítích. Díky tomu získala společnost Coca Cola za pouhý rok 25 milionů nových příznivců na Facebooku, což jí umožnilo získat nové potenciální zákazníky, nové zájemce a širší publikum pro budoucí lukrativní kampaně.
Kampaň společnosti Coca Cola nejenže přitáhla pozornost spotřebitelů v obchodech, kteří nadšeně hledali (a následně zakoupili) láhev s jejich jménem, a tím zvýšila její prodeje, ale vytvořila přátelskou a přístupnou identitu značky a pomohla společnosti rozvinout a posílit vztahy s její klientskou základnou.
Etikety jsou jedním z mnoha způsobů využití produkčních tiskáren a jednou z mnoha zbraní v arzenálu obchodníka. Inkoustové produkční stroje, jako je například Kyocera TASKalfa Pro 15000c, využívají software pro tisk variabilních dat, který umožňuje profesionálům vyrábět velké objemy personalizovaných materiálů přímo v podniku, což usnadňuje vytváření cenově dostupných, personalizovaných materiálů, které oslovují cílové skupiny. Díky digitálnímu inkoustovému tisku je úspěch kampaně společnosti Coca Cola na dosah i pro společnosti, které se snaží zlepšit povědomí o své značce a zvýšit prodej pomocí personalizované kampaně.
Čím více času zákazník stráví prohlížením vašich materiálů, tím větší je pravděpodobnost, že ho vaše sdělení zaujme a uskuteční nákup. V době, kdy očekáváme, že naše pozornost bude upoutána během okamžiku, tikají hodiny od okamžiku, kdy si zákazník začne číst něco, co mu bylo určeno.
Podle průzkumu společnosti McKinsey z roku 2023 jsou přínosy personalizace v marketingu velmi rentabilní. Nejenže mohou marketéři zvýšit návratnost investic (ROI) o 10 až 30 %, ale mohou také zvýšit své příjmy o 5 až 15 %. Vedoucí představitelé firem, kteří se strategicky dívají do blízké budoucnosti, mohou také dosáhnout přínosů z používání personalizovaných materiálů, protože organizace zapojené do průzkumu, které měly nejrychlejší tempo růstu, vděčily personalizaci za 40 % svých příjmů více než organizace, které zažívaly pomalejší obchodní růst.
Čísla mluví sama za sebe - personalizované tiskové marketingové materiály upoutají pozornost čtenářů a vedou ke zvýšení návratnosti investic a příjmů. Pro marketingové agentury a profesionály, kteří chtějí tyto výhody zajistit, je inkoustový produkční stroj Kyocera cenově dostupnou a vysoce produktivní volbou, která zaručeně přinese výsledky.
Náš digitální inkoustový tiskový stroj nejenže produkuje obrovské množství personalizovaných, komplexních materiálů bezkonkurenční rychlostí, ale díky své všestrannosti umožňuje obchodníkům plynule přecházet mezi materiály a pracovat za hranicemi možností běžných tonerových strojů.
Vstup do oblasti produkčního tisku může být náročným krokem. Výhody, které přináší, protože vám umožní personalizovat vaše marketingové materiály, však posílí image vaší značky a zvýší budoucí zisky. Pokud jste připraveni prozkoumat možnosti inkoustového produkčního tisku, společnost Kyocera vám může pomoci.
Čas běží od okamžiku, kdy potencionální zákazník začne číst