Zadejte své uživatelské jméno nebo e-mail. Pošleme vám e-mail s pokyny, jak obnovit heslo. Pokud jste zapomněli své uživatelské jméno, neobdrželi jste e-mail k obnovení hesla nebo potřebujete pomoc, kontaktujte náš tým podpory.
Pokud jste zadali správný e-mail z naší databáze, odpovíme vám…
Můžete požádat o nový účet zasláním svých údajů lokální pobočce Kyocera. Po schválení vám zašleme dočasné heslo.
Moje Kyocera
Posledních 10 až 15 let nebylo příznivých pro produkční tisk v žádném odvětví. Jen málo oblastí bylo zasaženo více finanční krizí. Krachující podniky musely snižovat náklady, jak jen to šlo, a jedním z prvních obětí byla marketingová oddělení. To znamenalo, že omezily své reklamní a propagační kampaně a poohlédly se po digitálních technologiích jako po levnější alternativě, jak s omezeným rozpočtem oslovit širší publikum. A výsledek pro pracovníky tiskových služeb? Neudržitelná cenová válka, která vedla k tomu, že společnosti skončily s podnikáním.
V našem oboru jsme byli svědky toho, že lídři na trhu tiskových služeb čelili úpadku. Dokonce ani giganti v odvětví tiskových strojů, jako jsou globální firmy jako Shinohara, nedokázali konkurovat a jejich tržby se za pouhý rok mezi lety 2009 a 2010 snížily o více než polovinu, ze 41 milionů eur na 18 milionů eur. Bylo jasné, že tyto tradiční přístupy již nejsou řešením pro trh, na němž se zákazníci stávají náročnějšími než kdykoli předtím, protože jejich rozpočty se snižují a potřeba přidané hodnoty prudce roste.
Jak už to tak bývá, když tržní síly vedou velké množství podniků k platební neschopnosti, ti, kteří přežili, museli najít způsob, jak se zotavit. Podniky, které se spokojily s přešlapováním na místě, se pomalu potápěly tíhou finančního krachu. Aby se podniky udržely nad vodou, musely inovovat a hledat nové způsoby, jak přidat hodnotu tomu, co vytvářely.
To se časově shodovalo s jedním z nejrychlejších temp technologického rozvoje, jaké jsme kdy zažili. Laserová zařízení dosáhla svého vrcholu a nenašla žádný nový způsob, jak nabídnout řešení společnostem, které hledaly jiný způsob, jak konkurovat, než jsou náklady. To podnítilo investice do inovací v oblasti digitálních tiskáren a pokroku v inkoustových tiskárnách. Společnosti zabývající se řešením dokumentů čelily vlastním výzvám, protože kancelářské trhy se staly přesycenými a organizace se obrátily k digitálním zařízením. Dvě odvětví, která jsou tak úzce propojena, dostávala jeden úder za druhým, a proto byly společné inovace klíčem k tomu, aby se opět zvedla a začala fungovat.
Náklady samozřejmě zůstaly v centru pozornosti. Bez ohledu na to, jak inovativně a kreativně se podniky tvářily, konzervativní odvětví vždy hleděla na náklady jako na konečný výsledek. Každá nová technologie musela snížit náklady, aby se vůbec dostala na stůl. To inkoustový tisk nabízí. Nejenže je použití inkoustu levnější než toneru, ale zařízení mají také méně komponent. To znamená, že se snižuje pravděpodobnost obávané poruchy nebo závady.
Inovativní inkoustová technologie posouvá digitální tisk na zcela novou úroveň.
Inkoustová zařízení jsou navíc šetrnější k životnímu prostředí. Díky tomu, že toner nemusí být na papír nanášen teplem, snižuje se spotřeba energie. To má vliv nejen na náklady na tiskovou úlohu, ale také na životní prostředí, protože se snižuje množství odpadu a zvyšuje efektivita. Ve společnosti Kyocera jsme přesvědčeni, že snaha o inovace s ohledem na životní prostředí je zásadní.
Vznik těchto zařízení také přinesl řešení dvou největších potřeb v tomto odvětví. Zaprvé, pokud jde o optimalizaci nákladů, potřebu najít produktivní způsob tisku úloh, na které nejsou typická multifunkční zařízení navržena a kde organizace nemohou zdůvodnit množství potřebné k tomu, aby byl tiskový stroj rentabilní. Právě to dokázaly inkoustové produkční tiskárny, které zaplnily mezeru efektivním řešením, nabízejícím úspory z rozsahu a zároveň snižujícím množství odpadu.
Druhým důvodem je potřeba přidané hodnoty. Vzhledem k tomu, že zákazníci jsou stále náročnější, vyžadují jasné způsoby, jakým byla tištěné komunikaci přidána hodnota. Odpověď spočívá v přizpůsobení tištěných materiálů na míru. Studie společností Evergage a Researchscape International zjistila, že 98 % marketérů doporučuje personalizaci ke zlepšení vztahů se zákazníky, zatímco 90 % uvádí, že v důsledku personalizované kampaně zaznamenali měřitelné zvýšení obchodních příjmů. V roce 2019 každá druhá organizace uvedla, že navýší svůj rozpočet na personalizované materiály, což představuje 11% nárůst oproti roku 2018, a otevírá tak jedinečnou příležitost těm, kteří se spoléhají na produkční tisk.
Digitální produkční tisková zařízení poskytují způsob, jakým lze materiály personalizovat, a poskytují tak klíč k přidané hodnotě. Díky propojení s datovou inteligencí, která umožňuje propojení s podnikovými systémy a pracovními postupy, může být každý dokument jiný. Je to inovace, kterou zákazníci požadují a kterou nyní dodavatelé poskytují jako zásadní výhodu. Tím, že se společnosti zaměřují na zákazníka, mají konečně možnost uplatnit se vůči konkurenci způsobem, který již nespočívá ve snižování cen na neudržitelnou úroveň.
Nastala nová éra, která vyzdvihuje tento segment. Je to příležitost udělat další krok a přidat hodnotu k tomu, co může velkoobjemový tisk nabídnout. Využitím datových informací, které máme na dosah ruky, mohou podniky skutečně využít příležitostí, které přináší digitální věk.
Jsme pevně přesvědčeni, že budoucnost velkoplošného tisku spočívá v produkčním tisku. Zaváděním nových technologií, které poskytují přidanou hodnotu a zároveň snižují náklady, se řídíme filozofií společnosti Kyocera.
Stáhněte si eBook a zjistěte více o budoucnosti produkčního tisku. (v angličtině)