Zadejte své uživatelské jméno nebo e-mail. Pošleme vám e-mail s pokyny, jak obnovit heslo. Pokud jste zapomněli své uživatelské jméno, neobdrželi jste e-mail k obnovení hesla nebo potřebujete pomoc, kontaktujte náš tým podpory.
Pokud jste zadali správný e-mail z naší databáze, odpovíme vám…
Můžete požádat o nový účet zasláním svých údajů lokální pobočce Kyocera. Po schválení vám zašleme dočasné heslo.
Moje Kyocera
Přestože nikdy nebylo snazší přímo kontaktovat zákazníky, v digitálním věku je pro firmy o to těžší vyniknout z davu. Mnohé z nich si uvědomily, že v rámci celkové marketingové strategie je vhodné kombinovat fyzické a digitální prvky.
Výzkumná spolupráce mezi Úřadem generálního inspektora poštovních služeb USA a Centrem pro neuronové rozhodování na Fox School of Business na Temple University prokázala, že fyzické reklamy mají větší vliv než digitální reklamy. "Nejenže účastníci strávili s fyzickými reklamami více času, ale také si je rychleji a jistěji zapamatovali. Fyzické reklamy také vyvolávaly silnější emocionální odezvu než jejich digitální protějšky a celkově měly dlouhodobější dopad," uzavřeli.
V oblasti direct mailu však mnoho podniků stále volí hromadný marketing s malou mírou inovace. Kvantita stále převažuje nad kvalitou. Co kdyby však existoval způsob, jak najít zlatý střed mezi personalizovaným marketingem a masovou distribucí? S inkoustovými produkčními tiskárnami, jako je TASKalfa Pro 15000C od společnosti Kyocera, to jde!
Níže jsou uvedeny jen některé z faktorů, které je třeba vzít v úvahu, když se poohlížíte po inkoustových tiskárnách, abyste zvýšili produktivitu direct mailu i kvalitu výstupů.
Flexibilní pracovní postupy: Zvyky spotřebitelů se neustále vyvíjejí a poskytovatelé tiskových služeb se musí umět přizpůsobit. Zatížení jednofunkčními zařízeními často nutí společnosti zadávat zakázky externě - a tím snižovat ziskové marže - nebo riskovat ztrátu obchodu. TASKalfa Pro 15000C s mimořádnou všestranností pro tisk na papír o gramáži 52-360 gramů bez ztráty rychlosti poskytuje poskytovatelům direct mailingu flexibilitu, která mění pravidla hry. Schopnost plynule přecházet mezi jednotlivými typy úloh i možnost personalizace ve velkém měřítku je k nezaplacení. Navíc, atraktivní balíčky variabilních dat, jako je možnost rychle přidat na dopis nebo pozvánku podpisy v různých barvách, mohou mít zásadní vliv na získání nových zakázek. Díky své flexibilitě se proto zařízení TASKalfa Pro skvěle hodí jak pro transakční, tak pro trans-propagační trh.
Konzistentní kvalita: Jedna věc je možnost rychlého přechodu mezi jednotlivými typy úloh, druhá věc je, že se tak děje bez kompromisů v kvalitě. Díky vysokému rozlišení, ostrým jemným linkám a textu a plynulým přechodům poskytuje debutové inkoustové zařízení Kyocera konzistentně živé a atraktivní brožury, plakáty, brožury, finanční výkazy a dopisy jak pro malé série, tak pro velké objemy. V dnešní nejisté době je tento klid k nezaplacení. Pokles kvality vede k druhým nebo třetím verzím zakázky - v důsledku toho trpí produktivita a ziskovost. Se zařízením TASKalfa Pro 15000C dosáhnete požadovaného výsledku hned napoprvé.
Efektivní dokončování: Tiskové úlohy pro Direct Mail nekončí, jakmile stoh listů dorazí do zásobníku. Nemá smysl, abyste byli schopni bleskově vytvořit výstup špičkové kvality, pokud nejste schopni rychle a efektivně předat zákazníkovi profesionální produkt - právě zde se uplatní inkoustové zařízení Kyocera. Díky duální dráze papíru pro okamžité sušení vzduchem (na rozdíl od tepla) je výstup připraven k přímému dokončení. Poskytovatelé tisku a interní uživatelé zde mají k dispozici velkokapacitní stohovač a vyjímatelný vozík, stejně jako funkce, jako je děrování, tvorba brožur a sešívání. Tyto možnosti dokončování, které doplňují základní funkce zařízení TASKalfa Pro 15000C, umožňují podnikům zvýšit produktivitu a zároveň rozšířit jejich portfolio o nové nabídky služeb.
Spolehlivá inkoustová tiskárna: Dopad výpadků tiskáren sahá daleko za hranice produktivity: narušují pracovní postupy, nedodržují se termíny a dochází ke ztrátám v podnikání. Obrátkové časy v oblasti tisku direct mailů jsou krátké a spolehlivé stroje jsou základem, na kterém stojí růst podnikání. Tiskárna TASKalfa Pro 15000C se sníženým počtem pohyblivých částí byla navržena s ohledem na minimální prostoje a údržbu. Díky zásobníkům papíru s podtlakovým (nikoliv třecím) podáváním se výrazně snižuje možnost zaseknutí papíru. Navíc jsou servisní návštěvy rychlé, protože je třeba vyměnit pouze inkoustové kazety, čisticí kapalinu a odpadní nádržky s inkoustem. Díky maximální době provozuschopnosti umožňuje inkoustová tiskárna Kyocera tiskovým profesionálům soustředit se na překonávání očekávání zákazníků.
Udržitelnost napomáhá produktivitě: Udržitelné organizace jsou produktivnější a vynalézavější, protože se nutí dělat více s méně prostředky. Cenově dostupné archové inkoustové zařízení Kyocera tiskne při mnohem nižších teplotách než jeho tonerové protějšky a tato nízká spotřeba energie snižuje režijní náklady a uhlíkovou stopu společnosti pro udržitelnější provoz. Úspory nákladů uvolňují finance, které lze použít na vytváření hodnot v jiných oblastech podnikání.
Uživatelé zařízení TASKalfa Pro 15000C mohou využívat všechny výhody inkoustové technologie při mnohem nižším měsíčním objemu než u tonerů. Jedná se skutečně o archovou platformu vhodnou pro všechny velikosti. A díky bezproblémové integraci do pracovních postupů, a to i těch, které již mají zavedené systémy kontinuálního podávání, jsou inkoustové archové produkční tiskárny, jako je TASKalfa Pro 15000C společnosti Kyocera, připraveny k okamžitému nasazení a představují skutečnou příležitost ke zvýšení produktivity.
Navzdory digitalizaci našich životů je direct mail i nadále účinným marketingovým nástrojem. Vzhledem ke zhoršující se délce pozornosti spotřebitelů nebylo nikdy tak důležité, aby se poutavé materiály dostaly k očím, protože nedostáváme druhou šanci udělat silný první dojem.