Změnit jazyk

Změnit zemi

Zvýšení produktivity a kvality direct mailu pomocí inkoustového tisku

Direct mail má potenciál proniknout skrze šum a zajistit návratnost investic (ROI).
envelop

Přestože nikdy nebylo snazší přímo kontaktovat zákazníky, v digitálním věku je pro firmy o to těžší vyniknout z davu. Mnohé z nich si uvědomily, že v rámci celkové marketingové strategie je vhodné kombinovat fyzické a digitální prvky.  

Výzkumná spolupráce mezi Úřadem generálního inspektora poštovních služeb USA a Centrem pro neuronové rozhodování na Fox School of Business na Temple University prokázala, že fyzické reklamy mají větší vliv než digitální reklamy. "Nejenže účastníci strávili s fyzickými reklamami více času, ale také si je rychleji a jistěji zapamatovali. Fyzické reklamy také vyvolávaly silnější emocionální odezvu než jejich digitální protějšky a celkově měly dlouhodobější dopad," uzavřeli.

V oblasti direct mailu však mnoho podniků stále volí hromadný marketing s malou mírou inovace. Kvantita stále převažuje nad kvalitou. Co kdyby však existoval způsob, jak najít zlatý střed mezi personalizovaným marketingem a masovou distribucí? S inkoustovými produkčními tiskárnami, jako je TASKalfa Pro 15000C od společnosti Kyocera, to jde!

Níže jsou uvedeny jen některé z faktorů, které je třeba vzít v úvahu, když se poohlížíte po inkoustových tiskárnách, abyste zvýšili produktivitu direct mailu i kvalitu výstupů.  

Flexibilní pracovní postupy: Zvyky spotřebitelů se neustále vyvíjejí a poskytovatelé tiskových služeb se musí umět přizpůsobit. Zatížení jednofunkčními zařízeními často nutí společnosti zadávat zakázky externě - a tím snižovat ziskové marže - nebo riskovat ztrátu obchodu. TASKalfa Pro 15000C s mimořádnou všestranností pro tisk na papír o gramáži 52-360 gramů bez ztráty rychlosti poskytuje poskytovatelům direct mailingu flexibilitu, která mění pravidla hry. Schopnost plynule přecházet mezi jednotlivými typy úloh i možnost personalizace ve velkém měřítku je k nezaplacení. Navíc, atraktivní balíčky variabilních dat, jako je možnost rychle přidat na dopis nebo pozvánku podpisy v různých barvách, mohou mít zásadní vliv na získání nových zakázek. Díky své flexibilitě se proto zařízení TASKalfa Pro skvěle hodí jak pro transakční, tak pro trans-propagační trh.  

Konzistentní kvalita: Jedna věc je možnost rychlého přechodu mezi jednotlivými typy úloh, druhá věc je, že se tak děje bez kompromisů v kvalitě. Díky vysokému rozlišení, ostrým jemným linkám a textu a plynulým přechodům poskytuje debutové inkoustové zařízení Kyocera konzistentně živé a atraktivní brožury, plakáty, brožury, finanční výkazy a dopisy jak pro malé série, tak pro velké objemy. V dnešní nejisté době je tento klid k nezaplacení. Pokles kvality vede k druhým nebo třetím verzím zakázky - v důsledku toho trpí produktivita a ziskovost. Se zařízením TASKalfa Pro 15000C dosáhnete požadovaného výsledku hned napoprvé. 

Efektivní dokončování: Tiskové úlohy pro Direct Mail nekončí, jakmile stoh listů dorazí do zásobníku. Nemá smysl, abyste byli schopni bleskově vytvořit výstup špičkové kvality, pokud nejste schopni rychle a efektivně předat zákazníkovi profesionální produkt - právě zde se uplatní inkoustové zařízení Kyocera. Díky duální dráze papíru pro okamžité sušení vzduchem (na rozdíl od tepla) je výstup připraven k přímému dokončení. Poskytovatelé tisku a interní uživatelé zde mají k dispozici velkokapacitní stohovač a vyjímatelný vozík, stejně jako funkce, jako je děrování, tvorba brožur a sešívání. Tyto možnosti dokončování, které doplňují základní funkce zařízení TASKalfa Pro 15000C, umožňují podnikům zvýšit produktivitu a zároveň rozšířit jejich portfolio o nové nabídky služeb.  

Spolehlivá inkoustová tiskárna: Dopad výpadků tiskáren sahá daleko za hranice produktivity: narušují pracovní postupy, nedodržují se termíny a dochází ke ztrátám v podnikání. Obrátkové časy v oblasti tisku direct mailů jsou krátké a spolehlivé stroje jsou základem, na kterém stojí růst podnikání. Tiskárna TASKalfa Pro 15000C se sníženým počtem pohyblivých částí byla navržena s ohledem na minimální prostoje a údržbu. Díky zásobníkům papíru s podtlakovým (nikoliv třecím) podáváním se výrazně snižuje možnost zaseknutí papíru. Navíc jsou servisní návštěvy rychlé, protože je třeba vyměnit pouze inkoustové kazety, čisticí kapalinu a odpadní nádržky s inkoustem. Díky maximální době provozuschopnosti umožňuje inkoustová tiskárna Kyocera tiskovým profesionálům soustředit se na překonávání očekávání zákazníků.  

Udržitelnost napomáhá produktivitě: Udržitelné organizace jsou produktivnější a vynalézavější, protože se nutí dělat více s méně prostředky. Cenově dostupné archové inkoustové zařízení Kyocera tiskne při mnohem nižších teplotách než jeho tonerové protějšky a tato nízká spotřeba energie snižuje režijní náklady a uhlíkovou stopu společnosti pro udržitelnější provoz. Úspory nákladů uvolňují finance, které lze použít na vytváření hodnot v jiných oblastech podnikání.

Uživatelé zařízení TASKalfa Pro 15000C mohou využívat všechny výhody inkoustové technologie při mnohem nižším měsíčním objemu než u tonerů. Jedná se skutečně o archovou platformu vhodnou pro všechny velikosti. A díky bezproblémové integraci do pracovních postupů, a to i těch, které již mají zavedené systémy kontinuálního podávání, jsou inkoustové archové produkční tiskárny, jako je TASKalfa Pro 15000C společnosti Kyocera, připraveny k okamžitému nasazení a představují skutečnou příležitost ke zvýšení produktivity.

Navzdory digitalizaci našich životů je direct mail i nadále účinným marketingovým nástrojem. Vzhledem ke zhoršující se délce pozornosti spotřebitelů nebylo nikdy tak důležité, aby se poutavé materiály dostaly k očím, protože nedostáváme druhou šanci udělat silný první dojem.

Soubory cookie a Vaše soukromí

K zajištění správného fungování našich webových stránek používáme nezbytné soubory cookie. Statistické soubory cookie nám pomáhají lépe porozumět tomu, jak jsou naše webové stránky používány, a marketingové soubory cookie nám umožňují lépe přizpůsobit obsah návštěvníkům našich webových stránek. Své preference souborů cookie můžete zvolit pomocí tlačítka „Preference“ níže, nebo zvolte možnost „Přijmout všechny soubory cookie“ pro pokračování se všemi soubory cookie. Výběrem možnosti „Přijmout všechny soubory cookie“ souhlasíte s ukládáním těchto souborů cookie do vašeho zařízení. Tyto soubory cookie můžete odmítnout výběrem možnosti „Přijmout pouze nezbytné soubory cookie“; v takovém případě nám dovolíte ukládat do vašeho zařízení pouze ty soubory cookie, které jsou nezbytné pro správné zobrazení našich webových stránek.

Předvolby souborů cookie

Pole je povinné

Používáme cookies, abychom se ujistili, že naše webové stránky fungují správně, nebo příležitostně poskytujeme službu na Vaši žádost (například správu Vašich preferencí cookies). Tyto cookies jsou vždy aktivní, pokud nenastavíte v prohlížeči, aby je blokoval. To může bránit některým částem webu, aby pracovali správně.

Pole je povinné

Tyto soubory cookie nám umožňují měřit a zlepšovat výkon našich webových stránek.

Pole je povinné

Tyto cookies se ukládají pouze v případě, že s tím souhlasíte. Pomocí marketingových cookies sledujeme, jak kliknete a navštívíte naše webové stránky, abychom Vám ukázali obsah na základě Vašich zájmů a taky personalizovanou reklamu. V současné době tyto cookies nepřijímáte. Pokud je chcete přijímat, zaškrtněte toto políčko.