Změnit jazyk
Změnit zemi

Jak dosáhnout spokojenosti zákazníků prostřednictvím správy obsahu

Technologické řešení, které posiluje vnímání značky.
woman plus gesture

Odlišit se od ostatních a být renomovanou firmou je jasným znakem úspěchu. Úspěšné odlišení podniku je však do značné míry závislé na klientech a jejich celkovém vnímání organizace, které se nakonec odvíjí od spokojenosti zákazníků. 

Organizace si proto uvědomují, že se nemohou spoléhat pouze na prodej pouhého produktu nebo služby, ale že musí prodávat zážitek. Stále však musí hledat způsoby, jak svou nabídku zákazníkům vylepšit.

Nepopiratelnou běžnou bolístkou, se kterou se zákazníci často, ne-li vždy, setkávají, jsou dlouhé čekací doby. V dnešním rychlém světě klienti očekávají rychlá řešení a rychlé odpovědi na své dotazy a problémy a podniky musí jednat tak, aby zvýšily spokojenost zákazníků. 

Za tímto účelem mohou řešení, jako jsou obsahové služby, která jsou zaměřena na digitalizaci pracovního prostředí a pracovních postupů, poskytnout nástroje určené k zefektivnění procesů a také ke zvýšení efektivity a bezpečnosti s cílem poskytnout celkově lepší zákaznickou zkušenost.

Silné obchodní vztahy

Když obdržíte od zákazníka dotaz, prvním krokem k jeho vyřešení je zjistit, kdo je zákazník. Bez řešení pro správu obsahu, které centralizuje údaje o klientech a umožňuje k nim snadný přístup, může být pro zaměstnance časově náročné vyhledat všechny potřebné informace k danému případu. V důsledku toho může být zákazník roztrpčen dlouhým čekáním a neschopností zaměstnance najít správné informace pro poskytnutí rychlého řešení.

Digitalizací dat pomocí řešení pro správu obsahu a využitím technologie pro strukturování obrovského množství informací lze těmto problémům snadno předejít. Například nástroje pro správu obsahu dokáží mnohem více než jen digitalizovat informace. Kromě toho, že umožňují vyhledat záznamy o zákaznících během několika sekund, služby správy obsahu a podobná řešení umožňují podniku poskytovat personalizované služby zákazníkům speciálně přizpůsobené jejich potřebám.

Kromě toho správa informací umožňuje podnikům sledovat, kdo a kdy údaje upravil, což usnadňuje řešení případů týkajících se nesrovnalostí nebo formálních stížností více, než kdy jindy. Nakonec se vzdálenost mezi zákazníkem a podnikem zmenšuje, protože díky obsahovým službám se rodí možnost vytvořit se zákazníky pevnější vztah.

man notes

Rychlé a sofistikované

Díky řešením, která umožňují snadnou a efektivní organizaci dokumentů a dat, stráví zaměstnanci, kteří pracují přímo s klienty, méně času hledáním informací souvisejících s dotazem a mohou se více soustředit na poskytování špičkových služeb. Kromě toho zajistí, že dotazy budou správně vyřešeny mnohem rychleji, čímž se zlepší uživatelská zkušenost.

Je tedy nepochybné, že řešení pro správu obsahu může ovlivnit způsob, jakým zákazníci vnímají značku. Vše, s čím firma pracuje - ať už jde o e-maily, faktury, média a vše mezi tím - je obsah, a to vše lze pomocí systémů, jako je Enterprise Content Management, zefektivnit a automatizovat tak procesy a přispět k další efektivitě firemních operací. 

V konečném důsledku povede tento druh řešení k téměř okamžité výměně dokumentů a informací, což usnadní procesy jak zaměstnancům, tak zákazníkům, a dodá tak společnosti na sofistikovanosti.

Bezpečnost jako priorita

Zákazníci se stále více zajímají o to, jak jsou jejich osobní údaje využívány, a proto očekávají, že s nimi společnosti budou zacházet co nejbezpečněji. Vědomí, že firma používá moderní technologie k ochraně jejich citlivých údajů, proto pomůže vybudovat důvěru zákazníků.

Podle studie Digitalizace podnikání v Evropě 2019 (Business Digitalisation in Europe Outlook 2019) společnosti Kyocera Document Solutions Europe jen o málo více než polovina společností v Evropě označuje zabezpečení informací za svou prioritu. Podniky proto mohou chránit data svých zákazníků implementací bezpečnostních prvků zabudovaných v řešeních pro správu obsahu, jako je přísná kontrola, audit a sledování přístupu k informacím, stejně jako pravidelné zálohování cenných dat, která lze kdykoli snadno obnovit v případě jejich náhodného smazání nebo poškození.  

Služby pro správu obsahu tak mohou pomoci zefektivnit a optimalizovat manuální procesy a pracovní postupy, což přináší významné výhody zaměstnancům, ale především zákazníkům. Využitím správy obsahu získají společnosti jedinečnou příležitost. Poprvé mohou organizace dále digitalizovat své podnikání tím, že budou poskytovat efektivnější a personalizovanější služby zákazníkům a zároveň posilovat vnímání značky a budovat pevné vztahy. 

tablet

Přečtěte si white paper

Stáhněte si kopii white paper a dozvíte se více o problémech, kterým podniky čelí při bezpečném ukládání dat.

Pokud vás tento článek přiměl dozvědět se více, možná vás bude zajímat i naše nedávná studie o rozsahu digitalizace ve firmách v Evropě.

Přečtěte si naši studii a dozvíte se více

Digitalizace podnikání v Evropě - výhled na rok 2019 (v angličtině)

Soubory cookie a Vaše soukromí

Používáme esenciální soubory cookie, abychom usnadnili a zefektivnili interakce s naším webem, statistické soubory cookie, abychom lépe porozuměli tomu, jak se náš web používá, a marketingové soubory cookie, které vám přizpůsobují reklamu. Předvolby cookie můžete vybrat pomocí níže uvedeného tlačítka „Předvolby“ nebo vybrat „Souhlasím“ a pokračovat se všemi soubory cookie.

Předvolby souborů cookie

Pole je povinné

Používáme cookies, abychom se ujistili, že naše webové stránky fungují správně, nebo příležitostně poskytujeme službu na Vaši žádost (například správu Vašich preferencí cookies). Tyto cookies jsou vždy aktivní, pokud nenastavíte v prohlížeči, aby je blokoval. To může bránit některým částem webu, aby pracovali správně.

Pole je povinné

Tyto soubory cookie nám umožňují měřit a zlepšovat výkon našich webových stránek.

Pole je povinné

Tyto cookies se ukládají pouze v případě, že s tím souhlasíte. Pomocí marketingových cookies sledujeme, jak kliknete a navštívíte naše webové stránky, abychom Vám ukázali obsah na základě Vašich zájmů a taky personalizovanou reklamu. V současné době tyto cookies nepřijímáte. Pokud je chcete přijímat, zaškrtněte toto políčko.