Zadejte své uživatelské jméno nebo e-mail. Pošleme vám e-mail s pokyny, jak obnovit heslo. Pokud jste zapomněli své uživatelské jméno, neobdrželi jste e-mail k obnovení hesla nebo potřebujete pomoc, kontaktujte náš tým podpory.
Pokud jste zadali správný e-mail z naší databáze, odpovíme vám…
Můžete požádat o nový účet zasláním svých údajů lokální pobočce Kyocera. Po schválení vám zašleme dočasné heslo.
Moje Kyocera
Digitalizace pomalu, ale jistě ovládá všechna odvětví a trhy. Tiskařské odvětví se tomuto přechodu k digitalizaci s nadšením přizpůsobuje a zároveň hledá způsob, jak zajistit, aby jeho tradiční způsob fungování zůstal v digitálním světě relevantní.
Ačkoli bychom mohli očekávat, že potřeba tiskáren ve světě, kde je veškerý obsah online, postupně klesne, tiskařský průmysl se ve skutečnosti vyvíjí a začleňuje různé technologické procesy do svého každodenního provozu. To vedlo ke vzniku digitálního produkčního tisku, který otevírá dveře mnoha novým tiskovým možnostem, a to i v případě, že tisková úloha má vysoký počet výtisků.
Digitální tisk přenáší digitalizované obrázky a soubory z počítače na tištěný dokument. Tato tisková technika je obvykle omezena na profesionální tisková prostředí, v nichž se tisknou úlohy v malých nákladech na velkoobjemových zařízeních nebo inkoustových tiskárnách. V současné době se tento způsob tisku stává stále běžnějším, protože inkoustový digitální produkční tisk je stále rozšířenější a společnosti otevírají oči před příležitostí, která se před nimi otevírá.
Inovativní a převratné pokroky v tiskařském průmyslu, jako jsou nejnovější průlomy v inkoustovém tisku, mění proces tisku a také zvyšují kvalitu konečných produktů. Odvětví, jako jsou komerční tiskárny, vydavatelé knih nebo časopisů a velká marketingová oddělení s vlastními tiskárnami, se nyní obracejí k digitálnímu produkčnímu tisku z mnoha důvodů.
Jednou z největších výhod, které digitální produkční tisk a s ním spojený software nabízí, je možnost rychle a jednoduše přizpůsobit nebo personalizovat obsah. Umožňuje firmám komunikovat ve velkém rozsahu, aniž by musely kombinovat tiskovou úlohu napříč ofsetem a laserem, nebo ještě hůře, platit za drahé šablony. Variabilní tisk umožňuje uživateli přizpůsobit všechny své výtisky digitálně a snadno, místo aby musel ručně měnit jednotlivé dokumenty jeden po druhém.
Marketing, personalizované obaly, finanční a komunální společnosti jsou ukázkovými příklady odvětví, která budou mít z nejnovějších průlomů v digitálním tisku významný prospěch. To je silně ovlivněno skutečností, že tato odvětví do značné míry spoléhají na potřebu přizpůsobení obsahu.
Zákazníci budou lépe reagovat na obsah, který jim byl přizpůsoben na míru.
Zde se dozvíte, jak může být personalizace tištěného obsahu pro firmy přínosná:
Zákazníci budou s větší pravděpodobností reagovat na obsah, který jim byl přizpůsoben na míru. Všichni, od potenciálních klientů v prostředí B2B nebo B2C až po zaměstnance, kteří dostávají interní poznámky, jsou nyní zvyklí dostávat velké množství personalizovaného digitálního obsahu, takže tištěné dokumenty by měly tuto funkci také obsahovat, aby zůstaly relevantní a mohly konkurovat online formátům.
Nedávná studie provedená společností One Spot odhalila, že průměrná hodnota objednávky značky se při zahrnutí personalizovaného obsahu zvýšila přibližně o 5 % a míra konverzace se zvýšila o 6 %. Proto je důležité mít jedinečné tištěné materiály ve světě, kde všichni požadujeme od organizací, s nimiž komunikujeme, více.
Personalizovaný tisk lze s digitálním produkčním tiskem provést rychleji než alternativní možnosti tisku, a to v závislosti na objemu dokumentů a možných úpravách, které jsou v každém tiskovém projektu nutné.
To znamená, že personalizaci obsahu lze dokončit v rámci jedné tiskové úlohy automaticky prostřednictvím zadávání proměnných dat. Již není nutné ručně vkládat každý dokument do tiskárny jeden po druhém a třeba v různých časových intervalech, aby bylo možné personalizovat každou požadovanou část.
Personalizace obsahu, který vaše společnost distribuuje, může účinně posílit pozici její značky a poskytnout jí konkurenční výhodu, čímž se stane silnější a rozhodně úspěšnější.
S přibývajícími generacemi jsou zákazníci stále náročnější na obsah, který denně přijímají a zpracovávají. Přizpůsobení je jedním z klíčových poutavých prvků, které budou mileniálové a mladší generace při práci s tištěným obsahem v současnosti i blízké budoucnosti pravděpodobně očekávat.
Marketingové trendy se stále více zaměřují na zákaznickou zkušenost a personalizaci obsahu, aby se společnost stala pro své publikum atraktivnější. Zdá se, že to funguje, protože podle průzkumu společnosti Qubit je 81 % spotřebitelů ochotno vyměnit svou věrnost za personalizovanější zážitek.
Trh s digitálním tiskem neustále nabírá na obrátkách a v nadcházejícím desetiletí projde drastickými změnami. Podle nové zprávy společnosti Smithers Pira dosáhne celkový trh digitálního tisku do roku 2024 225 % hodnoty z roku 2013. Tento specifický trh ještě zcela nedozrál, což znamená, že je zde velký prostor pro inovace a růst.
Možnosti personalizace a přizpůsobení, které digitální tisk nabízí, dávají této technologii v dnešním rychlém digitálním prostředí jistě přednost. Neosobní marketingový obsah zůstane minulostí, protože firmy se nyní učí odlišovat od ostatních pomocí digitálního produkčního tisku.
Stáhněte si e-book a dozvíte se více o tom, že budoucnost produkčního tisku patří inkoustovému tisku. (v angličtině)