Zadejte své uživatelské jméno nebo e-mail. Pošleme vám e-mail s pokyny, jak obnovit heslo. Pokud jste zapomněli své uživatelské jméno, neobdrželi jste e-mail k obnovení hesla nebo potřebujete pomoc, kontaktujte náš tým podpory.
Pokud jste zadali správný e-mail z naší databáze, odpovíme vám…
Můžete požádat o nový účet zasláním svých údajů lokální pobočce Kyocera. Po schválení vám zašleme dočasné heslo.
Moje Kyocera
Již od svého založení v roce 1992 firma úzce spolupracuje s japonskou značkou Kyocera. Ve svých začátcích se firma soustředila na prodej tiskáren Kyocera s jedinečným konceptem Ecosys, postupně vnitřně rostla a začala získávat první velké zákazníky. Nastartovala spolupráci s prodejci IT techniky a zabezpečila tak obchodní i servisní dostupnost značky Kyocera na celém území ČR, od roku 2011 i na území Slovenské republiky.
V roce 2004 firma získala od Kyocery distributorství kopírek a multifunkcí, a tím značně rozšířila své portfolio nabízených produktů. Tato událost otevřela prostor pro zabezpečení služeb zákazníkům na mnohem vyšší úrovni a v roce 2007 firma přišla s převratnou myšlenkou chytrého a účinného softwarového tiskového řešení, které kromě správy a monitoringu tiskových parků společností významně šetří náklady na tisk. Takto vzniklo softwarové tiskové řešení MyQ.
Jeho postupným vývojem došlo k dalším optimalizacím v oblasti servisu a údržby a její automatizace. Následně v roce 2011 byl na trh uveden Servisní modul, jenž z MyQ udělal unikátní tiskové řešení světové úrovně. Protože vývoj neustále pokračuje, v roce 2014 začala firma jeho prostřednictvím nabízet svým zákazníkům personalizaci a zjednodušení obsluhy multifunkčních zařízení. V tomto roce se značka MyQ vyčlenila ze struktury firmy a dnes již na trhu funguje jako samostatná firma s pobočkami po celém světě.
Doposud se firma zabývala hlavně finanční úsporou tiskových nákladů u svých zákazníků, s postupným zaváděním digitalizace dokumentů a práce s nimi začala od roku 2016 nabízet řešení, které navíc přináší zaměstnancům firem úsporu času. Tím řešením je systém pro elektronickou správu dokumentů M-Files, který přináší zákazníkům hlavně zjednodušení práce s dokumenty, jejich kontextové propojení a vylepšení podnikových systémů a procesů. Softwarové portfolio společnosti se neustále vyvíjí a dnes již nabízí celou řadu produktů, jenž se zabývají digitalizací nebo optimalizují procesy ve firmách.
V roce 2018 se firma stala součástí globální společnosti KYOCERA, jenž je synonymem kvality, důvěry a preciznosti ve všech směrech jejího podnikání. Do České a Slovenské republiky tak přinesla zázemí celosvětové společnosti spojené s neustálým vývojem produktů, a to se zaměřením na partnerské a zákaznické služby v oblasti tiskových technologií, včetně navazujících služeb. Hlavní sídlo společnosti je v Praze, pobočka má svoji kancelář v Bratislavě. Od svého založení v roce 1992 firma neustále roste a nyní zaměstnává v ČR a SR celkem 65 lidí a dosahuje tržeb přes 500 mil. Kč ročně.
Propojení tiskových zařízení Kyocera, tiskového řešení MyQ a softwarového portfolia KYOCERA s možností jejich implementace do procesů firem a napojení na jejich klíčové systémy, tvoří silný argument pro každého potencionálního zákazníka. V roce 2020 vstoupila Kyocera i do segmentu produkčního tisku svým inkoustovým tiskovým strojem TASKalfa Pro 15000c, do kterého přenesla své dlouholeté zkušenosti s vývojem a výrobou inkoustových tiskových hlav.
Důkazem kvalitního řízení služeb firmy KYOCERA Document Solutions Czech jsou získané certifikáty ISO – od roku 2003 je firma certifikována dle normy ISO 9001, od roku 2006 také dle normy ISO 14001. V roce 2020 získala firma i certifikát ISO 27001, který definuje požadavky na systém managementu bezpečnosti informací, především pak řízení bezpečnosti důvěry informací pro zaměstnance, procesy, IT systémy a strategii firmy.
Od počátku své existence firma staví svoje podnikání na kvalitě svých zaměstnanců a na jednoduchosti a srozumitelnosti nabízených produktů a služeb. Tím šetří svým zákazníkům nejen finanční prostředky za tiskové služby, ale hlavně vzácný čas jejich zaměstnanců. Ti se pak můžou soustředit na to, v čem jsou nejlepší – na vlastní obchod.