Zadejte své uživatelské jméno nebo e-mail. Pošleme vám e-mail s pokyny, jak obnovit heslo. Pokud jste zapomněli své uživatelské jméno, neobdrželi jste e-mail k obnovení hesla nebo potřebujete pomoc, kontaktujte náš tým podpory.
Pokud jste zadali správný e-mail z naší databáze, odpovíme vám…
Můžete požádat o nový účet zasláním svých údajů lokální pobočce Kyocera. Po schválení vám zašleme dočasné heslo.
Moje Kyocera
Po loňském zrušení veletrhu z důvodu pandemie a vzhledem k současné pandemické situaci v Evropě Drupa oznámila, že se veletrh v letošním roce uskuteční ve dnech 20. až 23. dubna 2021 ve virtuální podobě. Kyocera, přední dodavatel tiskáren a řešení pro správu dokumentů, bude na veletrhu prezentovat svou nabídku, která je zaměřena zejména na transakční tisk a direct mail.
Každý ze čtyř dnů veletrhu virtual.drupa 2021 bude věnován konkrétnímu tématu: Umělá inteligence, Cirkulární ekonomika, Propojený spotřebitel a Ekonomika platforem. Na každém z těchto segmentů se představí řada špičkových řečníků a uskuteční se speciální setkání s experty z tiskového průmyslu. Kyocera se zaměří na komerční a transakční tiskový sektor s ukázkou přínosů a výhod oceněného zařízení TASKalfa Pro 15000c.
Za společnost Kyocera Document Solutions Europe se zúčastní několik specialistů, kteří tuto událost označili jako ideální platformu pro vystavení prvního produkčního inkoustového tiskového zařízení TASKalfa Pro 15000c, které podporuje organizace s ambicí propojit nejlepší technologie s lidským přístupem. Toto zařízení ukazuje strategické záměry v plánech společnosti Kyocera, kde bude produkční tiskový sektor hrát zásadní roli.
"Předně chci podotknout, že všichni tady v Kyoceře jsme rádi, že veletrh Drupa je zpět. Jsme potěšeni, že se můžeme stát součástí této nové formy veletrhu a můžeme tak předvést schopnosti TASKalfa Pro 15000c světu", říká Marcel Ebbenhorst, Production Print Manager ve společnosti Kyocera Document Solutions Europe.
Kyocera bude během virtual.drupa 2021 hostit dvě speciální relace zaměřené na oblasti transakčního tisku a direct mailu. Účastníci si také budou moci naplánovat individuální osobní schůzky, kde budou mít možnost diskutovat o mnoha výhodách, které zařízení přinese jejich podnikání, ať už ve zdravotnictví, školství, financích nebo v jakémkoli jiném odvětví, kde se kvalitní tištěné materiály, jako jsou faktury, letáky a brožury, využívají.
"TASKalfa Pro 15000c představuje pro Kyoceru novou kapitolu. Tyto dva speciální webináře společně s individuálními schůzkami bezpochyby ukáží veletrh Virtual.Drupa 2021 jako neocenitelnou platformu, která nám umožní přiblížit náš produkt našemu cílovému publiku", říká Marcel Ebbenhorst. "Již se nemůžu dočkat!"
virtual.drupa 2021 slibuje, že bude velkolepou online oslavou tiskových technologií, protože se po dobu čtyř dnů plných akcí sejdou ty nejlepší mozky a špičková řešení z oboru.
K hlavním aktivitám účasti Kyocera patří následující dva webináře:
Úterý 20. dubna, 12:40 CET: Archový inkoustový tisk: Perfektní volba pro transakční tisk (link na webinář)
Čtvrtek 23. dubna, 12:40 CET: Inkoustová technologie Kyocera: Zvýšení produktivity v direct mailu (link na webinář)
Chcete-li se zdarma zaregistrovat na virtual.drupa 2021 nebo získat více informací o akci a aktivitách společnosti Kyocera, navštivte následující odkaz.