Zadejte své uživatelské jméno nebo e-mail. Pošleme vám e-mail s pokyny, jak obnovit heslo. Pokud jste zapomněli své uživatelské jméno, neobdrželi jste e-mail k obnovení hesla nebo potřebujete pomoc, kontaktujte náš tým podpory.
Pokud jste zadali správný e-mail z naší databáze, odpovíme vám…
Můžete požádat o nový účet zasláním svých údajů lokální pobočce Kyocera. Po schválení vám zašleme dočasné heslo.
Moje Kyocera
Za veletrhem virtual.drupa 2021, který se poprvé konal online ve dnech 20. až 23. dubna 2021, se již zatáhla pomyslná opona. Společnost Kyocera se tohoto veletrhu zúčastnila se svou vlajkovou lodí inkoustových produkčních tiskových zařízení - zařízením TASKalfa Pro 15000c, které bylo představeno stovkám odborníků a návštěvníků veletrhu.
Oblast produkčního tisku představuje pro společnost Kyocera jednu ze základních součástí strategického plánování, proto tato událost pro ni byla mezníkem v zaměření podnikání do této oblasti, kde se chce nadále rozvíjet.
Ve dnech 20. a 23. dubna představila Kyocera zařízení TASKalfa Pro 15000c na webinářích “Archový inkoustový tisk: Perfektní volba pro transakční tisk“ a „Inkoustová technologie Kyocera: Zvýšení produktivity v direct mailu“. Manažer produkčního tisku, Marcel Ebbenhorst, prezentoval snadné použití, výkonnost a kvalitu, kterých lze s tímto produkčním strojem dosáhnout, a vysvětlil, jak pomůže zlepšit produktivitu podniků různých zaměření i velikostí.Marcel Ebbenhorst podrobně popsal zejména výhody direct mailu pro individuální komunikaci se zákazníky, a také vysvětlil, jak kvalitní tisk a atraktivní materiály pomohou propagaci značky. Díky kvalitě inkoustového tisku dosahované zařízením TASKalfa Pro 15000c tak mohou organizace z inovací společnosti Kyocera těžit.
Deon Wepener, odborník na produkční tisková řešení vysvětlil, proč bylo zařízení TASKalfa Pro 15000c postaveno tak, aby poskytovalo maximální produktivitu: „Vysokokapacitní stohovací zásobníky znamenají nepřerušené workflow, zatímco malé množství pohyblivých komponent zajišťuje delší dobu provozu.“ Taková spolehlivost a produktivita odlišuje toto řešení od velkého množství ostatních řešení prezentovaných na virtuálním veletrhu.
Zájemci z celé řady oborů - od vzdělávání a zdravotnictví až po právní a finanční sektor - si také mohli během čtyřdenní akce naplánovat osobní online schůzku s odborníky týmu Kyocera.
Hlavním lákadlem akce pak byly živé ukázky, které demonstrovaly schopnost TASKalfa Pro 15000c kombinovat vysokou rychlost tisku, profesionální kvalitu, všestrannost médií a úsporu nákladů.
„Veletrh Virtual.drupa byl pro nás novou platformou k předvedení všestrannosti a kvality, kterou náš oceňovaný inkoustový produkční stroj nabízí podnikům z různých průmyslových odvětví. Bylo nám potěšením zodpovědět množství otázek a zpětná vazba, které se nám dostalo, byla jasným indikátorem rozruchu, které naše zařízení na trhu způsobilo“, říká Marcel Ebbenhorst.„Doufáme, že si všichni akci užili stejně jako my, a těšíme se na budoucí spolupráci s našimi zákazníky. Jsme připraveni jim pomoci zajistit komunikaci s jejich cílovým trhem s novou energií a vylepšenou kvalitou,“ uzavírá Ebbenhorst.
Virtual.drupa si bude bezpochyby každý ze společnosti Kyocera dlouho pamatovat, protože tento první online veletrh umožnil společnosti představit zařízení TASKalfa Pro 15000c stovkám profesionálů z celé řady odvětví po celém světě. Všichni diváci měli své „virtuální sedadlo v první řadě“, když jim Marcel Ebbenhorst a Deon Wepener vysvětlovali důvody, proč má tisk stále tak cennou roli v komunikaci. A také podrobně popsali, jak bude vynikající kvalita stroje TASKalfa Pro 15000c hrát klíčovou roli při zvyšování konverzního poměru.Pokud jste zmeškali některý z webinářů nebo aktivit Kyocera, můžete všechny akce shlédnout zde.