Zadejte své uživatelské jméno nebo e-mail. Pošleme vám e-mail s pokyny, jak obnovit heslo. Pokud jste zapomněli své uživatelské jméno, neobdrželi jste e-mail k obnovení hesla nebo potřebujete pomoc, kontaktujte náš tým podpory.
Pokud jste zadali správný e-mail z naší databáze, odpovíme vám…
Můžete požádat o nový účet zasláním svých údajů lokální pobočce Kyocera. Po schválení vám zašleme dočasné heslo.
Moje Kyocera
Charta životního prostředí vytvořená již v říjnu 1991 fungovala jako základ pro všechny obchodní činnosti a stále pomáhá zajistit, aby podnikání „přispívalo k rozvoji společnosti a lidstva“ v souladu s filozofií zakladatele společnosti Kyocera Dr. Kazua Inamoriho.
Vliv ekologické charty ve spojení s Inamoriho původní koncepcí společnosti je stále patrný u produktů Kyocera i téměř tři desetiletí po jejím založení. Počátkem tohoto roku společnost oznámila cíl snížit emise skleníkových plynů o 30% do roku 2030, jak bylo potvrzeno iniciativou Science Based Targets.
S blížícím se koncem roku 2019 se připravuje realizace k dosažení cílů společnosti i v roce 2020. Jedná se o iniciativu, ve které se společnost zavázala k odpovědnému environmentálnímu řízení se zaměřením na následující tři cíle:
Od roku 2011 je Kyocera členem UN Global Compact, největší iniciativy pro udržitelnost podniků na světě. Aktivní členství společnosti podpořilo rozvoj několika iniciativ zaměřených na úsporu energie, jako je například používání tzv. „zelených opon“ na firemních budovách po celém světě. Díky této ekologické strategii chlazení se od počátku používání zelených opon v roce 2007 podařilo v řadě budov Kyocery neutralizovat přes 100 000 kg CO2.
"Společnost Kyocera se od svého založení vždy snažila zajistit, aby byla na cestě k ekologicky odpovědnému řešení," řekl Nobuki Takada, generální ředitel marketingového inovačního centra Kyocera Document Solutions Europe. „Udržitelnost je základem všech produktů Kyocery a charta životního prostředí nám v této iniciativě pomáhá. ECOSYS je renomovaná řada produktů, které získaly spoustu ocenění díky snižování spotřeby energie. Dalším příkladem je energeticky úsporný toner z produkce Kyocery, který pracuje při teplotě o 30 ° C nižší než běžné výrobky a vyžaduje tak mnohem menší spotřebu energie“, dodal Takada.