Zadejte své uživatelské jméno nebo e-mail. Pošleme vám e-mail s pokyny, jak obnovit heslo. Pokud jste zapomněli své uživatelské jméno, neobdrželi jste e-mail k obnovení hesla nebo potřebujete pomoc, kontaktujte náš tým podpory.
Pokud jste zadali správný e-mail z naší databáze, odpovíme vám…
Můžete požádat o nový účet zasláním svých údajů lokální pobočce Kyocera. Po schválení vám zašleme dočasné heslo.
Moje Kyocera
Marcel Ebbenhorst je naším hardwarovým expertem ve společnosti Kyocera Document Solutions Europe, takže koho lepšího se zeptat na transformaci, kterou naše odvětví prochází? Díky vývoji inkoustové technologie je nyní vhodná pro produkční tisk, což by mohlo vést podniky k přehodnocení způsobu, jakým realizují velkoobjemový tisk.
Tuto důležitou metodu tisku lze definovat více než jedním způsobem. Z obchodního hlediska a z hlediska příležitostí lze produkční tisk považovat za jednu z nejdůležitějších oblastí růstu pro každého významného dodavatele tiskáren v dnešním moderním obchodním světě.
Produkční tisk umožňuje těmto tiskařským společnostem zvýšit angažovanost v produktech a koncových obchodních modelech jejich koncových zákazníků, což je v podstatě to, co odlišuje produkční tisk od ostatních metod. Díky lepšímu pochopení procesů svých koncových zákazníků jim můžete poskytnout adekvátnější tisková řešení.
Těžit z toho může každé odvětví, které používá tisk. Obecně jsme v posledních dvaceti letech svědky obrovského tlaku na trhu, pokud jde o objem a poptávku po nejrůznějších produktech. Finanční krize měla na toto odvětví poměrně silný dopad a donutila ho snížit tiskařské kapacity podniků. Nyní se tato situace stabilizovala a produkční tisk může skutečně zvýšit obchodní čísla a přinést na trh inovace.
Produkční tisk poskytuje firmám platformu, která jim umožňuje nadále produkovat tištěný obsah za nižší ceny, ale nyní ještě úspornějším způsobem, což jim umožňuje dosahovat dalších zisků. Je známo, že tyto podniky snižují své ceny, aby zůstaly atraktivní pro spotřebitele, a nyní díky produkčnímu tisku mohou i nadále udržovat nižší ceny udržitelným způsobem.
Kontrola výrobních nákladů však nemůže být jediným cílem společností, které v dnešní době vytvářejí tištěný obsah. Společnosti začínají chápat potřebu přidané hodnoty pro koncového zákazníka a jediné podniky, které mají zaručenou úspěšnou budoucnost, jsou ty, které své cíle posunou od pouhého snižování nákladů směrem k tomu, jak udělat své dokumenty atraktivnější a hodnotnější. To je něco, s čím se v současné době potýká mnoho společností a co mohou vyřešit digitální zařízení, která nabízejí nové inovativní způsoby, jak nabídnout přidanou hodnotu.
Podnikatelská sféra profituje z produkčního tisku především díky dvěma aspektům. Prvním z nich je nabídka nákladově efektivnějších tiskových technik a druhým otevření světa možností přizpůsobení obsahu a personalizace, což zvyšuje hodnotu konečného produktu.
Produkční tisk je příležitostí spíše pro společnosti, které usilují o inovace v rámci odvětví a zaměřují se na to, aby se více orientovaly na zákazníka, a nehledí jen na řízení nákladů. Část tiskového byznysu, která se týká datové inteligence, je v dnešní době pro podniky zásadní, a to zejména v tomto druhu odvětví. Největší ziskovosti na trhu dosahují ty společnosti, které do svých strategií integrují datovou inteligenci, neboť díky inovativním funkcím, které produkční tisk nabízí, jako jsou například variabilní data, se tyto společnosti odliší od konkurence. To jen dokazuje, proč musí společnosti myslet na střednědobý a dlouhodobý horizont, a ne se soustředit pouze na krátkodobá opatření ke snižování nákladů.
To představuje jednu z největších výzev pro podniky. Získávání znalostí a řízení integrace datové inteligence bude v příštích letech klíčové. Tyto společnosti již nemohou očekávat, že budou i nadále vytvářet obsah stejným způsobem, jakým to dělaly po celá léta, když existují inovace v oblasti technologií, které poskytují nové příležitosti. Místo toho musí využít sílu inovací, které digitální technologie v produkčním tisku nabízí.
Společnosti, které toho chtějí dosáhnout, tak mohou učinit zapojením odbornějších dodavatelů, jako je například Kyocera Document Solutions. Uzavřením partnerství se společnostmi, jako jsme my, mohou získat odpovídající znalosti a školení o novém softwaru a obchodních modelech. Odborné znalosti společnosti Kyocera v oblasti správy dat nám dávají možnost konzultovat a vést společnosti k tomu, aby svá data převedly na hodnotnější tisk.
Samozřejmě. Skvělými příklady jsou finance, pojišťovnictví a vzdělávání. Tato odvětví mají obrovské požadavky na objem tisku, které moderní produkční tiskárna snadno a efektivně zvládne. Prostřednictvím tohoto typu tisku mohou tato odvětví také získat naprostou kontrolu nad svým přesným tiskovým výstupem a dávat si pozor, aby se nepředzásobila. Ještě důležitější je, že školy, vysoké školy, ale i pojišťovny a finanční společnosti potřebují rozesílat obrovské množství personalizovaných dokumentů pro své žáky nebo pacienty. Možnosti zadávání variabilních dat, které dnes digitální produkční tiskárny nabízejí, jsou pro tyto účely dokonalým řešením.
V těchto odvětvích již můžeme pozorovat nástup trendu produkčního tisku, protože instituce si uvědomují výhody, které jim může přinést. Nyní se pouštějí do produkčních tiskových zařízení, pro začátek zejména černobílých.
Všichni se stávají kreativnějšími, pokud jde o obsah. Stále více je potřeba vytvářet kreativnější obsah. Když na firmy dolehla finanční krize, jednou z prvních věcí, která zmizela, byl marketingový rozpočet. Firmy začaly snižovat prostředky, které dříve vyčlenily na marketingové taktiky, a vzaly svůj obsah do vlastních rukou a požadovaly od něj větší hodnotu. Nyní spotřebitelé požadují poutavější a podrobnější obsah než kdy dříve a společnosti se mohou obrátit na variabilní zadávání dat, aby tyto potřeby snadno splnily a poskytly tento velmi žádaný přínos.
Dalším řešením, které produkční tisk přináší, je snížení množství odpadu. S nadměrnými zásobami se lze snadno vypořádat a eliminovat je díky technologiím, které produkční tisk zahrnuje. Firmy již nemusí tisknout nadměrně, aby dosáhly úspor z objemu. To také pomáhá snižovat náklady, protože firmy mohou studovat pracovní postupy a využívat digitální technologie, aby snadno a bez plýtvání zvládly požadované objemy.
Inkoustový tisk je budoucností digitálního tisku, protože má stále prostor pro růst, inovace a přizpůsobování se novým požadavkům trhu. Přestože inkoustový tisk má v současné době stejné možnosti jako laserový, pokud jde o správu dokumentů, laser dosáhl svého technického vrcholu. Laserová technologie už nemůže zlevnit ani se dále inovovat, což uvolňuje cestu inkoustovému tisku, aby se stal dalším velkým trendem v oblasti digitálního tisku.
I když jsou nyní na velmi podobné úrovni, inkoustový tisk má potenciál jít mnohem dál. Inkoustový tisk má potenciál skočit do obrovských objemů tisku a nabídne větší produktivitu v jednom jediném zařízení.
Výroba tištěného obsahu na inkoustovém zařízení je v podstatě levnější než na jiných typech digitálních tiskáren, například laserových. Použití inkoustu je vždy levnější než použití toneru a inkoustová zařízení mají méně komponentů, jako jsou bubny a pojistky, což vede k nižší spotřebě energie a menším nárokům na údržbu.
Inkoustový tisk byl vždy ekonomičtější variantou, ale až donedávna nebyl rozdíl v kvalitě tak výrazný, aby se o něm vyplatilo uvažovat. Nyní je tato technologie schopna vytvářet mnohem živější barvy než dříve, protože technologický pokrok umožnil inkoustový tisk technicky zdokonalit a odstranit problémy, jako je například únik inkoustu. Stručně řečeno, technologie inkoustového tisku se stále více přibližuje vysoké kvalitě, která se může rovnat výstupu laseru, a to při nižších nákladech.
Společnosti začínají chápat potřebu přidané hodnoty pro koncového zákazníka.
Inkoustový tisk je blíže než kdykoli předtím k dosažení úrovně kvality, kterou poskytuje laser. Laser se však nikdy nevyrovná rychlosti inkoustového tisku, která je nesrovnatelná.
Dalším omezením, které laser má, je zpracování velikosti tisku. Inkoustový tisk se snadno přizpůsobí libovolné velikosti papíru, zatímco u laseru je tento úkol velmi komplikovaný a nákladný, protože je třeba zahřívat velké množství toneru v závislosti na požadavcích na velikost tiskové stránky.
Inkoustový tisk nabízí větší rozmanitost pro ty společnosti, které chtějí tisknout v různých velikostech a na různé materiály, například plasty. Manipulace s materiálem je u inkoustového tisku mnohem univerzálnější a flexibilnější.
Inkoustová zařízení šetří více energie, protože jejich spotřeba energie je výrazně nižší než u laserových zařízení. Jejich produktivita je také mnohem vyšší, protože mají méně pohyblivých částí, s nimiž se musí vypořádat, a v důsledku toho je nižší i míra poruch nebo závad.
Produkční tisk také umožňuje společnostem využít sílu tisku ke zvýšení návratnosti investic díky variabilním datům. Faktor personalizace obsahu je klíčový, protože vrací pozornost zpět na tisk. Když společnosti začnou vidět, že získávají vyšší míru odezvy a dosahují vyšší návratnosti investic díky většímu přizpůsobení obsahu a kreativitě, budou tyto společnosti chtít zvýšit svou tiskovou produkci, aby byly i nadále ziskové.
Předpokládám, že během příštích pěti let budou hlavní hráči na poli inkoustového tisku schopni dosáhnout stejné úrovně kvality jako laser. To neznamená, že laser nebude důležitý, i když se tím zvyšuje pravděpodobnost, že inkoustový tisk bude pro mnoho společností oblíbenější volbou.
Stále však bude existovat segment trhu, ve kterém se laseru může dařit i v budoucnu. Menší podniky s nižším výkonem, které si nemohou dovolit pořídit inkoustové zařízení, se budou stále obracet k tonerům. Ideálním příkladem jsou menší kancelářské stroje.
Kromě toho ty společnosti, které potřebují při tisku používat převážně speciální barvy, například specializované bílé, zlaté nebo stříbrné tonery, se mohou pro tento specifický úkol spolehnout na laser. To je jen jeden z příkladů toho, že tonery a laserová technologie budou vždy hrát svou roli, i když se posunou směrem k více specializovaným trhům, protože inkoustový tisk se stává konkurenceschopnějším v běžné sféře.
Inkoustový tisk je ve srovnání s laserovým tiskem ekologičtější, protože má výrazně nižší spotřebu energie a minimální množství součástek. Každá společnost s větším objemem tisku, která chce zvolit o něco ekologičtější variantu a přispět svým dílem k ochraně životního prostředí, bude s inkoustovými tiskárnami spokojena.
To je ostatně důležité téma i pro společnost Kyocera. Jako společnost se neustále snažíme nabízet co nejekologičtější produkty a služby, abychom přispěli k minimalizaci dopadu, který již tisk na životní prostředí má.
Co se týče výzev na trhu, největší překážkou, které inkoustový tisk v současnosti čelí, je nedostatečné poučení budoucích zákazníků o tom, jak zásadní je nyní přidávat k tištěným stránkám větší hodnotu.
Stálou výzvou je také šíření znalostí o datové inteligenci a prokázání budoucím zákazníkům, že je třeba investovat do většího množství softwaru, který konsoliduje data. Tyto body spolu zásadně souvisejí a ukazují výzvy, které před prodejci a konzultanty, jako jsme my ve společnosti Kyocera, stojí při podpoře růstu tohoto trhu.
Z hlediska objemu je záměrem přesunout tiskové výstupy na klesajícím trhu směrem k produkčnímu tisku, aby se maximalizovala efektivita.
Digitální technologie v současné době tvoří pouze malé procento veškerého tiskového výstupu na celém světě, takže digitální technologie má obrovskou perspektivu růstu a v příštích několika letech získá mnohem větší procento. Očekává se, že množství tisku produkovaného digitálním tiskem dosáhne téměř poloviny. Je zajímavé pomyslet na nadcházející možnosti.
Klíčovými tahouny růstu digitálního produkčního tisku budou společnosti, které se teprve zapojují do produkčních tiskáren, a také podniky, které chtějí aktualizovat své současné modely za efektivnější. Zařízení, která nabídnou lepší správu beta-dat a vylepšené bezpečnostní funkce pro ověření toho, co tisknete, budou uvedena na trh a vzbudí skutečný zájem.
Očekáváme, že se staneme velkým hráčem ve více segmentech trhu inkoustového tisku. Mezi naše hlavní cíle bude patřit zkoumání různých tiskových technologií a odvětví.
Také společnost Kyocera jde nad rámec hardwaru a nabízí své odborné znalosti v oblasti vývoje softwaru pro tisk. Zahrnujeme do něj integraci dat a chceme se posunout směrem k tomu, abychom se stali kompletním poskytovatelem inkoustových tiskových procesů. Jiné společnosti se spojují s třetími stranami pro softwarovou a datovou složku, ale Kyocera má znalosti a schopnosti pokrýt tento druh technologie stejně jako samotné hardwarové produkty.
Stáhněte si eBook a zjistěte více o budoucnosti produkčního tisku. (v angličtině)