Zadejte své uživatelské jméno nebo e-mail. Pošleme vám e-mail s pokyny, jak obnovit heslo. Pokud jste zapomněli své uživatelské jméno, neobdrželi jste e-mail k obnovení hesla nebo potřebujete pomoc, kontaktujte náš tým podpory.
Pokud jste zadali správný e-mail z naší databáze, odpovíme vám…
Můžete požádat o nový účet zasláním svých údajů lokální pobočce Kyocera. Po schválení vám zašleme dočasné heslo.
Obchodní portál: přístup určen pouze pro obchodní partnery Kyocera Document Solutions. Do Obchodního portálu se přihlásíte pomocí odkazu níže.
Vážení obchodní partneři, dovolte mi Vás jménem společnosti KYOCERA Document Solutions Czech, s.r.o., IČO: 05324165, se sídlem Českomoravská 2420/15, Libeň, 190 00 Praha 9 (dále jen „KYOCERA“) informovat o ochranných opatřeních, která společnost KYOCERA přijala v souvislosti se šířící se nákazou coronavirem označovaným jako SARS CoV-2 nebo COVID-19.
Prosím berte na vědomí, že veškerá níže uvedená ochranná opatření společnost KYOCERA přijala výlučně v zájmu ochrany jejích zaměstnanců a zákazníků. Tato opatření jsou přijata za účelem minimalizace rizik šíření nákazy mezi zaměstnanci a zákazníky společnosti KYOCERA. Společnost KYOCERA je připravena podniknout vše, aby dostála svým závazkům vůči jejím zákazníkům a aby nebyla ohrožena její provozuschopnost. Níže uvedená ochranná opatření jsou zavedena na nezbytně nutnou dobu, přičemž o jejich změnách, popř. zrušení Vás společnost KYOCERA bude informovat.
Společnost KYOCERA zavedla vůči svým zaměstnancům a zákazníkům níže uvedená ochranná opatření s platností a účinností od pondělí 16. března 2020:
Doufáme, že Vám výše uvedená opatření nezpůsobí žádné větší komplikace a že Vás v souvislosti se zlepšením celé situace budeme brzy informovat o jejich zrušení.
Dále berte prosím na vědomí, že společnost KYOCERA Document Solutions Czech, s.r.o se v souvislosti se šířící se nákazou coronavirem označovaným jako SARS CoV-2 potýká s nedostatkem některého zboží v důsledku oslabení výrobních a logistických kapacit jejich dodavatelů, a to zejména v Asii.
polečnost je připravena učinit veškeré kroky, aby v maximální možné míře dostála svým závazkům vůči jejím zákazníkům a zabránila případným výpadkům dodávek či poskytovaných služeb. Společnost se bude snažit minimalizovat prodlení s plněním jejích závazků vůči svým zákazníkům, avšak nelze vyloučit, že v některých případech se prodlení nebude možné zcela vyhnout.
Z důvodů výše uvedených tímto společnost žádá o pochopení případného prodlení, o kterém bude společnost své zákazníky informovat ihned, jakmile se o něm dozví.
Děkuji za Vaši trvalou podporu.
S pozdravem,
Ing. Jiří Hubený
Generální ředitel
KYOCERA Document Solutions Czech, s.r.o