Zadejte své uživatelské jméno nebo e-mail. Pošleme vám e-mail s pokyny, jak obnovit heslo. Pokud jste zapomněli své uživatelské jméno, neobdrželi jste e-mail k obnovení hesla nebo potřebujete pomoc, kontaktujte náš tým podpory.
Pokud jste zadali správný e-mail z naší databáze, odpovíme vám…
Můžete požádat o nový účet zasláním svých údajů lokální pobočce Kyocera. Po schválení vám zašleme dočasné heslo.
Moje Kyocera
Vážení obchodní partneři, dovolte mi Vás jménem společnosti KYOCERA Document Solutions Czech, s.r.o., IČO: 05324165, se sídlem Českomoravská 2420/15, Libeň, 190 00 Praha 9 (dále jen „KYOCERA“) informovat o ochranných opatřeních, která společnost KYOCERA přijala v souvislosti se šířící se nákazou coronavirem označovaným jako SARS CoV-2 nebo COVID-19.
Prosím berte na vědomí, že veškerá níže uvedená ochranná opatření společnost KYOCERA přijala výlučně v zájmu ochrany jejích zaměstnanců a zákazníků. Tato opatření jsou přijata za účelem minimalizace rizik šíření nákazy mezi zaměstnanci a zákazníky společnosti KYOCERA. Společnost KYOCERA je připravena podniknout vše, aby dostála svým závazkům vůči jejím zákazníkům a aby nebyla ohrožena její provozuschopnost. Níže uvedená ochranná opatření jsou zavedena na nezbytně nutnou dobu, přičemž o jejich změnách, popř. zrušení Vás společnost KYOCERA bude informovat.
Společnost KYOCERA zavedla vůči svým zaměstnancům a zákazníkům níže uvedená ochranná opatření s platností a účinností od pondělí 16. března 2020:
Doufáme, že Vám výše uvedená opatření nezpůsobí žádné větší komplikace a že Vás v souvislosti se zlepšením celé situace budeme brzy informovat o jejich zrušení.
Dále berte prosím na vědomí, že společnost KYOCERA Document Solutions Czech, s.r.o se v souvislosti se šířící se nákazou coronavirem označovaným jako SARS CoV-2 potýká s nedostatkem některého zboží v důsledku oslabení výrobních a logistických kapacit jejich dodavatelů, a to zejména v Asii.
polečnost je připravena učinit veškeré kroky, aby v maximální možné míře dostála svým závazkům vůči jejím zákazníkům a zabránila případným výpadkům dodávek či poskytovaných služeb. Společnost se bude snažit minimalizovat prodlení s plněním jejích závazků vůči svým zákazníkům, avšak nelze vyloučit, že v některých případech se prodlení nebude možné zcela vyhnout.
Z důvodů výše uvedených tímto společnost žádá o pochopení případného prodlení, o kterém bude společnost své zákazníky informovat ihned, jakmile se o něm dozví.
Děkuji za Vaši trvalou podporu.
S pozdravem,
Ing. Jiří Hubený
Generální ředitel
KYOCERA Document Solutions Czech, s.r.o